29-Sarutul asta chiar e ultimul!

1.6K 79 8
                                    

Ma trezesc cu mana mea pe fata lui Harry. Ma uit la ceas si vad ca e 7:30. O sa intarzii la scoala... Nu e ceva nou, oricum as fi intarziat pentru ca prima ora e sportul, si ma duceam in spatele scolii fumand.

Incerc de 5 minute sa il prezesc pe Harry dar nici nu se misca. Asa ca aplic planul doi! Ma aplec la urechea lui si ii soptec:

-Harry... Ne despartim!

-CUM?! CE?! DE CE?! Tipa speriat si ingrijorat , sarind ca ars din pat.

-Insfarsit! Tip zambind victorios. Era doar o gluma! Acum du-te si schimbate avem scoala!

-Esti rea!

-Awww... Imi dau lacrimile! Mersi iubitule! Zic serioasa iesind din camera eu fiind deja imbracata.

Ma duc la Emma sa vad ve face si o vad scriind mesaje.

-Cui ii scrii? Zic .

-Umm ... Ăă.. Lui Hayden! Zice greu.

-Stai calma. Vorbesti cu mine , nu cu fratitu! .. Si , despre ce vorbiti?

-Proiect, vine dupa-amiaza cu mine de la scoala! Ai sa fii aici ,nu?!

-Umm, pai as mai avea 2 ore , dar chiulesc! Ok, eu plec cu Harry la liceu ! Vorbim dupa. Pa!

***

-Harry, eu plec, nu mai stau la ultimele 2 ore. Vorbim cand ajungi acasa!

-De ce chiulesti ?

-De flori de mar! Am treaba! Pa!

Eram la un pas de a iesi din scoala, dar ce am vazut in fata ochilor a fost cel mai mare cosmar din viata mea!

Era Brick... "Tatal meu" . Nervi imi cresteau si imi venea sa imi scot pistolul si sa....

-Mia! Ce e cu absentele astea?! Si de ce nu esti la ore acum?

Oohohho. Deci asa jucam? Bine!

-Dar tu de ce nu esti la curvele tale? Si e MAYA! NU "Mia" !

-Nu iti permiti sa vorbesti asa cu mine!

-Mba da! Am 18 ani ! Fac ce vreau!

-Ba nu! Vii cu mime acum! Ma apuca de mana, ma baga in masina si porneste unde numai dracu stie! Acum unde esti Harry cand am nevoie de tine ?! De ce nu mi-ma scos pistolul cand aveam ocazia?!

-Unde locuiesti?

-Nu te priveste!

-Zi-mi odata!

-Hahaha! Mai viseaza! Spun in badjocura.

-Bine... Se pare ca mergi in Londra fara bagaje!

-Tu chiar esti batut in cap?! Nu merg in Londra !

-Ba vii! Nu ma imtereseaza ! Uite cum ai ajuns! Zice cu scarba cand imi iau una dintre tigari.

Gata ... Ma dau batuta! A castigat runda asta! Nu ma pot impotrivi ,dar la ura eu voi castoga, ind ii voi lua viata jogodiei de langa mine!

Imi scot Telefonul si il sun pe Harry. Acesta raspunzand dupa 2 tonuri.

-Da iubito! Ce faci?

-Super-mega-tare-rau!

-De ce iubito?

-Putem sa ne intalnim la Starbucks? Trebuie sa vorbim!

-B-bine. In 5 minute su-sunt acolo. Se balbaie.

Cobor din masina si pornesc spre Starbucks.

Il vad pe Harry alergand spre mine dupa care ma ia in brate si ma saruta apasat, de parca ar fi ultimul sarut.

Dar abea acum imi dau seama ca ......sarutul asta chiar e ultimul.

I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum