Imediat ce imi dau seama a cui e vocea inchid si imi arunc telefonul ptin camera. Simt siroaie de lacrimi pe fata mea. Nu am crezut niciodata ca imi poate fii asa de dor de o persoana. Ma duc in camera lui Zoy si o vad vorbind la telefon facandu-mi semn sa tac.
-Da , am inteles
-....
-AICI?!
-....
-Cand vin?
-....
-Ahh, bine, cat stau?
-....
-Ughh ,imi ramai dator unchiule.
Dupa care ichide telefonul si se uita ciudat lamine. Imi ascund ceva.
Zoy pov.
-Buna scumpo. imi zice unchiul meu prin telefon.
-Hei unchiule Simon.
-Ma gandeam ca ma poti ajuta cu ceva.
-Ce? intreb curioasa.
-Harry vrea sa o convinga pe Maya sa se intoarca.
-Si?
-Pai nu l-a lasat sa spuna nimic si ia inchis telefonul in nas. Si acum ma bate la cap sa vina acolo sa o ia. Asa ca am aranjat un concert , tu trebuie sa o convingi sa vina la concert ,fara sa stie ca e concertul lor.
-Da , am inteles. spun.
-Vor sta la hotelul de langa casa ta.
-AICI?! Imi dau seama ca e foarte riscant.
-Calmeaza-te. Nu e mare chestie.
-Cand vin?
-Maine dimineata vor fi acolo.
-Ahh, bine, cat stau?
-4 saptamani.
-Ughh ,imi ramai dator unchiule.
Ma intorc si o vad pe Maya privindu-ma curioasa.
-Umm, unchiul mi-a zis ca veisori mei mai mici vor veni in vizita, dar tu vei fi la universitate, vor sta cateva ore si se vor duce in Londra . spun foarte repede.
-O.....k cred. zice si pleaca.
Maya pov.
Cand intru in camera observ ca e deja 6: 30 dimineata. E si normal, toata noaptea am stat pe canapea si m-am uitat la desene, plus ca am băut cam 5 cafele si mna...
-Maya, trebuie sa pleci! Cat mai stai in camera aia?
-Iesin 10 minute, doar nu mai tipa. zic razand.
Imi iau o pereghe de blugi negrii, un tricou negru pe care scria "F#CK", niste bocanci rock si geaca de piele neagra.
Dupa cobor si o vad pe Zoy inca in pijamale.
-Stai,ce? Tu nu vii? zic.
-Nop. Trebuie sa am grija de verisorii mei, ti-am mai zis.
-Nu pot sa stau si eu? ma plang.
-Tu urasti copii , ultima data cand au venit la mine pe unul l-ai inchis in debara si pe celalalt l-ai dus in afara orasului.
-Hei! Nu e vina mea ca sunt enervanti! ma apar.
-Bun. Acum du-te.
Imi iau geanta de pe scaun si plec
-Paa! ies din casa si ma indrept spre motocicleta. In mai putin de 5 minute eram in fata scolii.
Intru si ma indrept spre dulapul meu si imi iau cateva carti.
-Ia uite ce avem noi aici. Maya Tomlinson! Vedeta scolii mai nou. Acum spune-ne a cui e inmormantarea? aud o voce pitigaiata in spatele meu.
Trantesc usa dulapului si ma intorc spre curva ambulanta din spatele meu.
-Inmormantarea? A ta daca mai ai tupeul sa mai vorbesti cu mine. Eu nu vorbesc cu tarfe ! spun si zambesc dulce. Trec pe langa ea si ma duc la prima ora. Dans.
-Bun. Acum ca suntem toti vreau sa fac un anunt. spune profa. Deci... weekend-ul acesta o trupa va avea un concert , iar noi am fost chemati pentru o drmonstratie in timpul concertului. Vom putea inventa miscari pe moment. Iar la chestia asta trebuie sa fiti prezenti obligatoriu .
-Eu ma bag. Va fi distractiv. Ce trupa? spun.
-Din pacate nu va pot spune pentru ca asa va veti putea pregati pe muzica lor.
-Ok... eu abea astept . spun
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanficHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...