Harry pov.
Cand am plecat de la spital ,ajuns acasa, mi-am luat un pachet de tigati si 2 plicurete cu praf alb (Droguri) si m-am dus pe acoperisul unui bloc. Ma uitam. Ma gamdeam... Dar nu puteam sa ma gandesc la alt ceva inafara de Maya.
I-am trimis un mesaj lui Niall...
"Frate ...poti sa o intrebi pe Maya daca as putea veni?! Imi e tare dor de ea.""Umm...a zis ca poti veni ... "
"Doamne frate , ce m-as face eu faca tine?! Mersi mult!"
Cand am ajuns ,nu ma batut la usa si am intrat direct. Era asa frumoasa.
-Buna iub-- ...adica.. Maya. Zic suspinand.Ea imi vede tristetea si imi face semn sa o imbratisez. Nu mai astept si ma duc direct in bratele ei. Ea ma saruta pe obraz , in momoentul ala eram asa fericit incat am srans-o pana cand nu mai putea respira. Am slabit stransiarea si am plasat un sarut pe nasul ei micut.
-Imi pari dragut. Sparge linistea. Pot sa iti zic ceva?
-Orice.
-Imi place un baiat ... Oare sa ii spun asta?! Atunci respiratia mi s-a taiat. Cum sa placa un baiat? Gata?! Se pare ca da. Lacrimile se aduna in ochii mei ...dar nu le permit sa iasa.
-Da , sigur ...Faci cum vrei.zic si por sa ii citesc emotiile in ochii. De ce e emotionată?!
-Bine atunci.. Harry... Umm.. Te plac. Zice emotionata.
-Ahh, la dracu... Nu mai rezist! Sar la propiu peste ea si o sarut. Ea e surprinsa de reactia mea , asa ca vroiam sa ma retrag , dar isi baga mainile in parul meu si ma trace mai aproape.
M-am desprind de ea dupa care intra Jade in capera.
Maya pov.
-Maya... Vino jos...te asteapta cineva. Sune sora-mea zambind.
-...?
-Hai si vezi. Ma ridic din pat si o urmez pe Jade.
Cand ajung jos raman masca. Cum?! Cand?!
-Ce?! Chiar nu ti-am lipsit ?! Ma intreaba Acacia trista. Ea e cea mai bina prietena a mea de cand ma stiu ! Ne stim de camd aveam 11 ani. Faceam totul impreuna pana cand s-a mutat.
Ii sar in brate si o strang cat de tare pot, insa perfuziile astea ma cam incurca.-Doamne, cum-- cand ai ajuns aici?!
-De fapt ..m-am mutat aici.
Eu plangeam deja de fericire , si inca o tineam in brate.
-Hai sus. Avem multe de vorbit.
Intram in cera unde Harry se uita in telefonul meu.
-Hei... Ce faci cu telefonul meu?!...
-Amm...nimic. Oh... Hey Acacia. Ea sare in bratele lui si il imbratiseaza astrans.
-V-vă cunoasteti?
-Umm...da ..suntem prieteni din copilarie. Imi raspunde Acacia
-Ok.
Dupa ce Harry si Acacia mi-au povestit din copilaria lor am mers jos sa mancam ceva ...dar ne-am oprit sa ne jucam adevar sau ptovocare cu : Luke, Ashton, Mike, Calum ,Liam, Louis, Niall, si Jade.
Eu am ales provocare si a trebuit sa ma asez in bratele lui Harry 5 minute.
Dupa cele 5 minute :
-Harry te provoc sa o sarti pe Acacia ... Zice Louis.
Cand am vazut ca se apropie de ea simteam ca lacrimile vor curge curand.
-Ma scuzati! Zic si fug pana in camera mea. Incui usa si ma arunc in pat incercand sa nu plang ...dar nu pot.
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanficHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...