43- Nu mai fac parte din universitate

1.3K 74 0
                                    

Stau pe canapea cu Acacia. A venit aseară si ceilalti se plimbau. Acasa eram doar eu, Acacia si.... Zayn.

-Si.... ce facem azi? Intreaba Acacia.

-Pai am putea sa--

-AZI MERGEM LA PISCINA!!! tipa Zayn intreand in camera.

-Ce face? intreb nedumerita.

-M-a sunat Niall. A zis că mergem la piscină!!!

-Dar--

-Fara dar! Acum pregatirea!iese din camera iar eu ii arat degetul mijlociu.

***

Stau pe sezlong cu butonand telefonul. Mda... afara ploua, deci suntem la opiscina interioara.

Simt cum sunt ridicate,si imediat fac contact cu apa destul de rece. O s-o platesti scump Horan!!

-Ipocritilor! uslu cat de tare pot.

-Scuze.

-Hai ca nu iti merge. O sa mi-o platesti! atunci isi scoate telefonul incerand sa imi faca o poza, cred ca eram foarte rosie la fata. dar il iau din mana lui si il arunc diresct in apa.

-Acun cum o sa il mai iau?! E la 3 merti adancime!

-Treaba ta!

***

Dintr-o data Louis intra in camera.
-Umm.. Maya?

-Ce e?

-A.. venit cineva sa te vada.

-Ce? Cine? zic incet

-Um.. pai e--

-Eu..... spune Luke-Muke intrand pe usa camerei mele.

-O dar vai. Ce am facut sa am onoarea unui asa curvar in camera mea?

-Maya--

-Te rog pleaca!! N-am chef de curve masculine! aproape tip.

-Dar--

-Hai sa iti prezint pe cineva. zic . Louis Muke, Muke USA! tip ultimul cuvant.

Il imping pana iesa din camera dar cand ma intorc sa il iau la bataie pe Louis, nu mai era.

iarasi usa se deschide si pe ea intra Harry nervos.

-Ohh , ce mai e acum?! tip.

-Ce cauta Luke aici?! In camera ta?!? Nu imi spune casunteti din nou impreuna!

-Doar iesi,n-am chef de fitele tale de diva!

-Poftim?

-Era si timpul sa iti zica cineva adevarul! Te porti ca o diva, esti fitos, cand te-am rugat sa comanzi o pizza, ai zis ca: "ar trebui sa mergem la un restaurant, e foarte aproape, iar acolo cel putin ai mancare buna...". Te-ai transformat intr-o Vedeta enervanta si nesimtita. Urasc asta, ba nu . Pe tine te urasc!!

El face ochi mari la auzul cuvintelor mele si paraseste camera.

****

Ma trezesc si vad ca e 7:16, iar la 8 trebuie sa fiu la universitate. Ma imbrac intr-un maieu gri, blugi negri, si o jacheta de piele.Imi iau geanta si plec, Jade si Demi au zis da azi vor sta acasa deci plec singura.

****

Intru pe usa universitatii, iar absolut toti elevi prezenti se holbau la mine. Ce-au mai patit si astia?!

Intu in clasa de muzica .

-Imi cer scuze de intarziere.

-Oh scumpo, nu ai de ce sa iti para rau, de fapt nu ai ce cauta aici. Tu numai faci parte din asceasta universitate! spune profesoara.

-Pofrim?!

-Da, de cand lucrezi pentu acea trupa studiile aici sau terminat. spune intinzandu-mi o hartie. citesc repede tot ce scrie. Nu mai fac parte din universitate. Mototolesc hartia si o arunc prin incapere, si dau cu piciorul intr-un scaun (media),apoi parasesc cladirea.

I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum