Dimineata m-am trezit in bratele lui Harry care dormea. E asa scump. Simt Un mic zanbet in coltul gurii.
Usa se deschide si pe ea intra ceilalti 3 idioti ...Louis ,Niall si Liam.
-Wow ,wow ,wow ! Stai asa! De acum tu locuiesti aici?! Intreaba Louis.
-Dap.
-Asta o sa fie distractiv. Zice cu un ranjet malefic .
-Ce vrei sa spui?!
-Cum si noi locuim aici, o sa ne 'distram' ! Raspunde Niall.
-De fapt eu zic sa va puneti lacate la usa ca sa nu ramana vreunul chel. Zic,si acum era randul meu sa ranjesc.
Toti au facut ochii cat cepele si au stat cateva secumde nemiscati, dupa care au luat-o la fuga mancand pamantul.
-Ce s-a intamplat? Se aude vocea ragusita a lui Harry.
-Nimic. Zic si incerc sa ma ridic sin pat, dar ma trage inapoi. Harry! Ma duc doar sa aduc ceva de mancare.
-Dar nu vreau. Se plange.
-Harry, nu e sanatos sa nu mananci dimineata.
-Nu e sanatos sa ma trezesc si sa nu ma saruti. Zice el ca un copil iar eu chicotesc si il sarut .
-Asa mai merge. Spune imbratisandu-ma.
-Ok Harry, eu na duc sa mananc ceva si dupa plec la scoala.
-Offf...Bine. Zice de parca el nu ar avea scoala,si apoi isi trage patura teste el inchizand ochii.
-Harry! Da-te jos Sau te fac eu sa te dai. Crede-ma ca nu vrei sa te trezesc cum o trezeam pe sora-mea inainte sa venim aici.
-Mhm. Spune si se intoarce cu spatele la mine.
-Bine. Ma indrept spre birou unde era o vaza cu flori, si simt cum un zambet malefic imi apare pe fata.
Scot florile si le asez pe masa. Insa...cu apa...ei bine ,i-am turnat-o in cap lui Harry.
-Ce naiba?!
-Acum hai odata! Spun si zambesc inocent.
...
Dupa ce am intarziat la ora de istorie din cauza lui Harry, am primit detentie pentru Marti si Joi.
Acum imi caut cartea de Biologie ,dar simt ca cineva ma inbratiseaza prea strans de la spate .
-Mi-a fost dor de tine! Zice si observ ca plangea.
-Hooo nebuno. Ce ai patit?!
-Brick...s-a mutat cu noi in casa. Zice si eu fac ochii cat cepele.
-Stai , ce?!? Nu, nu ,nu, vorbesc ce Harry si baieti si--
-Ce sa vorbiti cu noi? Ma intreaba Louis care venea spre noi.
-Sunteti deacord sa vina si Jade sa locuieasca cu noi?
-Logic. Azi dupa scoala ai bagaje de facut . Zice si ii face cu ochiul.
-Aloo.. Nu...nu plec de acolo!
-Stai, ce?!
-Nu pot. Spune si pleca nervoasa.
...
Offf...mai am 2 ore pana scap de toate chinurile. O FUCK. Nu. Nu. Nu. Am 2 ore de mate. Bun ...gata ,chiulesc.
Ies din scoala si ma indrept spre o banca unde ma asez si incep sa fumez, cand ,2 maini imi acopera ochii.
-Cine e ? Se aude vocea lui Luke din spatele meu..
-Bine ...acum inca avem mate si tu nu esti la ore? Wow.
-Haha...ce sa zic ? ...nu am chef de ore. Vroiam sa te invit in seara asta la o pertecere... Si inainte sa intrebi ... Da ...poate sa vina si Harry.
-Ok...nu stiu ...adica --
-O, haide, ce ai putea face mai bun?
-Ok ...vin.
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...