15-Emma

1.9K 99 2
                                    

-O sa iti dau explicatii atunci cand tu o sa imi spui cui dracu ii spuneai 'Te iubesc' aseara. Zic deja nervoasa pe tupeul ei.

-Tu...ai vazut ...?! Intreaba ingitind in sec.

-Dupa cum vezi, da. Asa ca ... Ascult . Dai drumul la explicatii. Urlu si eu.

-Nu eu trebuie sa iti dau tie explicatii! E viata mea.

-A ,si viata mea e tot a ta de trebuie sa iti dau explicatii?! Stii ceva ? Iesi naibi din camera mea!

-Cum iti perm--

-Bun facem asa! Ori iesi tu ,ori ies eu!

Se vede ca nu se da batuta, asa ca ma duc la dulap si incep sa impachetez. Ma uit repede la ceas si vad ca 18:20.

-Poftim. Am eliberat o camera! Acum poti sa il chemi si pe 'iubitul' tau.

Cand termin cam peste jumatate de ora ma duc si o strang pe Jade in brate ,dar nu ii spun ca plec ,pentru ca o stiu prea bine si sunt sigura ca m-ar fi convins sa raman.

Ies sin casa si ma indrept spre parc. Imi iau pachetul de tigari si incep sa fumez. Vad cum niste baieti de cam 19 ani se jucau cu Kendama, venind spte mine.

-Hei pisi, singurica-n parc?
Atunci ma ridic de pe banca si ma duc si ii iau Kendama din mana si ii dau cu bila fix in punctul sensibil.

-Mai vrea cineva?! Intreb uitandu-ma la prietenii lui.

Se retrag toti tepede si pleaca.

Imi scot telefonul si il sun pe Kay.

-Da?

-Umm, hei Kay ...as putea dormi la tine cateva zile?

-Da, sigur ...dar ce s-a intamplat?

-Poveste lunga. Iti zic atunci cand ajund acolo.

-Nu ! Zi-mi unde esti ...vin sa te iau.

...

-Harry... Calmeaza-te ! Sunt bine. Stau la un prieten .

-Nu mi se pare corect ...adica de ce stai la un prieten si nu la iubitul tau ?!

-Pfffff....bine. Vorbesc cu el si vin la tine. Pa.

-Cum afica 'el' --

Nu mai apuca sa termine propozitia ca inchid.

...

I-am multumit lui Kay dupa care m-am dus la Harry. Ajunsa acolo Harry m-a tras intr-o Imbratisare dupa care m-a condus in camera lui. Ne-am dus dupa in sufragerie unde statea o fata blonda de cam 15-16 ani.

-Mațo ...ai zis ca stai in orasi pana tarziu.

-Da, si tu ai zis ieri ca imi faci clatite ...

-Emma ...ea e Maya--

Nu mai apuca sa termine ca ea sare pe mine, imbratisandu-ma.

-Doamne. Cat ma bucur sa te vad. Mai aveam putin si inebuneam. Harold vorbese doar despre tine.

-Harold? Intreb si pocnesc in ras.

-Da...eu cred ca e tarziu ...Hai la somn. Zice rosind.

-De fapt mie nu imi e somn ...Maya...vrei sa ne uitam la un film? Ma intreaba Emma

-Desigur. Niapte buna Harold ,spun razand .

-Ha Ha ce sa zic ?! Dupa care urca scarile .

Eu si Emma am barfit toata noaptea ...bine intelea ...despre Harry.

Imi simt telefonul vibrand in buzunar. Il scoat si vad ca era ...

I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum