3- Am dat de dracu!

4K 173 5
                                    

Ma dezlipesc usor de el ,iar dupa cateva secunde incerc sa ii dau o palma, dar mana mea e prinsă si data inapoi in jos .

-Wow, wow ,wow ...ce crezi ca faci ?! ...imi lovesti fratele?! Intreaba tipul blond de azi dimineata ,prietenul lui Harry.

-Tu de unde dracu ai mai aparut?

-Pai nu stiu exact cum si unde au facut părinti -

-Las-o balta ! Du-ce-ti-va dracu ! Styles ,tu , nu ma mai urmări ,nu imi mai spune ca sunt a ta , si de fapt ...uita ca exist!! Nu mai vreau sa te vad ...iar tu ...ori cum te-ai numi ! Lasă-ma in pace ! Zic nervoasă .

-Da ...Ma numesc Niall Horan!

-Mda ...nu prea încântată de cunostinta ...Da nu am ce face . Pa . Zic, ma intorc si plec .

Ajung in fata casei si o mana ma prinde inainte sa pun mana pe clanta.

Era Niall .

-Ce dracu mai vrei acum?!

-Vreau sa imi spui ceva despre sora ta ...o cam plac ...Nu stiu cum sa ii spun ...imi spui cate ceva despre ea ...Vreau sa o impreionez.

Am oftat zgomotos si mi-am rotit ochi.

-Maine dupa scoala la ora 2:15 la cafeneaua de vizavi . Ok ?

-E perfect ...Mersi mult . Zice si imi da un pupic pe obraz.

-Ok pa! Zic repede.

Intru in casa si ma trântesc pe canapea.

Nu stau mai mult de 15 minute ,dupa care ma duc in camera mea. Se pare ca mama nu e acasa. Unde poate fi ?

Pe usa camerei mele era un bilet pe care scria :

" Scumpelor ...imi pare rau ...dar erati la scoala cand am plecat ... o saptamana veti sta singure ... sunt plecată in Londra cu munca ...sa nu faceti prostii!

- Mama XX"

Oftez si intru in cameră. Ma întorc spre pat si Harry stătea linistit in patul meu. Imi fac ochii mari cand il vad.

-Cum dracu ai intrat si ce cauti aici ?!

-Pai am intrat pe geam si ma venit sa termin ce am inceput.
Zice si ma lipeste de perete di incepe sa ma sărute flămând. Am inceput sama zbat si el s-a despărtit usor de buzele mele.

-Shhh...Nu te zbate Baby. Stiu ca iti place.

M-a ridicat si eu nu mai aveam ce face decât să imi incolacesc picioarele in jurul lui.

...Mda ...clar am dat de dracu .

....

I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum