22- Zayn!

1.8K 92 15
                                    

-Maya. Maya deschide! Te rog. Striga Acasia( Miruna) .

-Oh , haide te rog deschide! Zice si Harry. Nu ii bag in seamana , doar inchd ochii, lasand lacrimile sa imi inunde fata.

-Off, Maya, daca nu deschizi pana numar la 5 sparg usa! Zice dar nu il iau in serios. 1, 2, 3, 4, 5... Si ..usa mea era pe podea.

Se aseaza in pat langa mine.

-Crede-ma ... Nu ai dece sa fii geloasa! Eu pe tine te iubesc--

-Ba nu ma iubesiti!! Inceteaza sa spui asta , pentru ca e o mare minciuna! Il intrerup.

-Dar... Te-am salvat--

-Dar poate nu vroiam sa fiu salvata! De asta m-am taiat ! Sa scap de tot! De absolut tot ce ma raneste, si tot ce nu mai suport. Tip si el afiseaza o expresie uimita.

-Maya! Ma striga Acasia venind spre mine. Te rooog mult , nu te supara pe mine! A fost o provocare stupida.

-Stai calma ...nu sunt suparata, nici macar nu e ceva intre noi... Deci nu am de ce sa ma supar. Si cu astea fiind spuse , Harry a parasit camera...si pot sa jur ca ochii lui erau lacrimi.

Eu si Acasia mers jos si am continuat jocul, pana cand Luke a primit un mesaj.

-Maya... Te-ai supara daca,ar veni si un prieten de-al meu ?

-Cu atat mai mult cu atat mai bine...nu? Cum il cheama?

-Zayn...

*Dupa 5 minute*

O bataie puternica in usa se aude, si Luke s-a dus sa raspunda.

-Umm hei...zice Zayn. Pare timid...

Am facut cumostinta, dupa ne-am cuntinuat jocul.

-Deci... Zic eu. Acasia, te provoc sa il saruti pe Zayn.

-Oooooooo , zic toti in cor.

-IN NICIUN CAZ! a tipat ea .

-Provocarea e provocare ..nu ai ce face! Zic eu simplu.

-Pffff imi esti datoare! Imi zice in soapta.

-Hai ma lasi , am vazut cum te uitai la el! Zic eu si eu in soapta, chicitind.

Ea se apropie de el si il saruta. Zayn isi pune mana pe obraz si o trage mai aproape.

-Ok...se pare ca e ora 1 ...Hai sa terminam cu jocul si hai la somn. Zic eu dupa ce sarutul lor a luat sfarsit.

Dupa ce am intrat in capera mea , am vazut pe noptiera mea o bucata de hartie cu ceva scris pe ea.

" Iubito... Wow... Nu credeam ca e pentru ultima data cand o sa iti spun asa.
Imi lipsesc momentele in care ma strangeai in brate , momentele in care te ridicai pe varfuri sa ma saruti, momentele in care ne tineam de mana ... Si ...imi pare atat de rau ca e ultima data cand iti spun te iubesc. Si te voi iubi si de acolo unde ajung. Chiar daca ai amnezie, tine minte ca voi fi langa tine mereu ..chiar daca nu ma vezi!

-Harry."

Cum adica "de acolo de unde ajung"?!

Oh , nu, nu, nu, nu, NUU!

Am fugit ca disperata afara din casa indreptandu-ma spre casa lui.

Dupa cam 10 minute eram in fata casei , iar el statea pe balustrada balconului de la ultinul etaj .
Am urcat repede scarile si vad ca era gata sa se arunce.

Pam ,pam, pam.

Stiu ca e cam intarziat... Dar ca sa ma revansez ...incerc manie sa pun 2 capitole!!!

Va iubesc mult!! <3 :* <3 :*

I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum