6-Iaintea concertului!

3K 143 19
                                    

Harry era îmbrăcat ca intotdeauna. Veşnici blugi negri ,un tricou negru larg si niste tenisi de aceiasi culoare.

-Mergem ? Intreaba el.

-Sigur ... Unde?

-Surpriza.

-Pffoai...bine ...Hai odata. Zic dura.

Am intrat in masina lui si am pornit spre 'intalnirea noastra'.

Am ajuns la o sala de jocuri ...pe bune Styles?! Aici m-ai adus ...Da fac ce ...sa ma joc Bowling?! ...Am sa incerc ...dar cu capul tau!

-Pe bune Styles?! Ce vrei tu sa fac aici?!

-Sa ne distrăm !

-Mda ...Bine ....cum zici tu.

Am inceput sa ne jucam tot felul de jocuri: Biliard, Bowling , etc.

Dupa ne-am dus la pizzeria lui preferată si am mancat o pizza cu ciuperci, corectie, el a mâncat,eu nu ...pentru ca sunt alergica la ciuperci...dar el nu s-a interesat ...Aghh...il urăsc.

-Mda eu plec ...pa !

-Nu, stai .. Ce s-a intamplat?! De ce pleci?

-Tu tot nu iti dai seama, nu ?!Si o lacrima aluneca pe obrazul meu.

-Maya... Ce e ?

-Nu ma cunosti ,nu stii nimic despre mine ...Asculta ce zic! Te urăsc si viata mea ar fi fost mult mai frumoasa daca tu nu erai in ea! Zic dur mai mult tipand si fara sa imi dau seama plangeam in hohote.

Fug din pizzeria aia idioata si ma îndrept spre casă pe jos. Vad cum telefonul meu sună. Wow ...chiar aveam nevoie de el ! De ce am uita sa il sun ...i-am promis ca il sun. Raspund repede si alte lacrimi de bucurie se scurg pe obraji mei cand ii aud vocea.

-Hei frumoaso! Cum e acolo ? Te-ai acomodat cu toate? Zice Kay ...doamne cat mi-a lipsit vocea lui.

-Kay ....doamne ce as vrea sa fii aici ! Imi e atat de dor de tine ! Zic si el observa ca plângeam.

-Si mie imi e dor de tine ...da ia Zi-mi tu mie ! De ce ochii aia frumosi plâng ?

-Offf ...poveste lunga ...iti zic maine...sunt cam ocupată ...trebuie sa scriu un cântec ...Sora mea m-a băgat intr-un concert de la scoala si tre sa cânt in seara asta ! Dar iti promit ca maine iti spun tot.

-Ok ...pa baby ....vei fi genială ! Succes!

-Mersi ...te iubesc ...pa babe.

Ajung acasa si ma bucur enorm de mult ca ,casa e goală si eu imi voi scrie cântecul fara vrun stres pe capul meu.

...

Dupa cateva ore bune in care am stat scriind o melodie ,mi-am luat telefonul si observ ca am 59 de apeluri pierdute de la Harry si 94 de mesaje.

Toate mesajele sunt de genul :

"Te rog mai da-mi o singura sansa."

"Stiu ca am gresit ....dar te rog iartă-ma !"

"Nu imi fa asta Maya !"

"Te rog, fac orice!"..
...

Mda ...cântecul il voi dedica lui ! ...Harold Edward Styles...Nu stii cu cine te-ai pus!

Ma urc in masina mea si porneste spre concert....pazeste capul Styles!!

I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum