-Harry ...Nu am vrut sa te fac sa iti amintesti de --
-Gata! Iubito...Nu e nimic ...si eu as fi curios.
Chiar cand eram pe aleea casei mele am vazut o masina neagra parcand in fata casei.
-Pa iubitule. Da , si eu te iubesc. Zice mama iesind din masină neagră.
-Cui Dracu ii zice mama 'te iubesc'? Şoptesc eu.
-Maya esti ok ? Ma întreabă Harry.
-Umm...Da ...Te superi daca as dormi pentru o noapte la tine ?! Il intreb pe Harry.
-Desigur sa poti ! Zice si amândoi urcăm in masina lui.
Tot drumul mă uitam pe geam si ma gândeam , ea nu a plecat o săptămână cu munca . Cu siguranta a stat la ..'iubitul' ei.
E mai ceva ca o scorpie.-La ce te gândesti iubito?
-N-nimic...
-Păi...Am ajuns ..Zice si iese din masină dupa care vine si a i-a pe sus .
-Harry ...pot sa merg.
-Asa ...si ? Eu imi dau ochii peste cap si imi odihnesc capul pe umărul lui. Maya...de ce ai obrajii plini de lacrimi ?! Zice îngrijorat.
Am plâns? Off ...super.
-Sunt ok Harry ...doar că mama a plecat spunând că e plecată cu munca o saptamana...dar ea era cu asa zisul ei 'iubit'. Doare al naibi de mult sa stii câte secrete poate ascunde o persoană.zic si el ma pune pe patul lui. Eu deja plângeam si inceapea sa ma doară capul.
-Gata iubito. Sunt aici ! Zice si ma ia in brate .
După câteva minute imi deschid telefonul si vad ca am 56 de apeluri pierdute de la mama. Dar nu ma intereseaza.
...*Dimineată*
-Pot sa ma duc sa fac un dus ? Intreb eu.
-Normal ...dar pot sa vin si eu ?!
-NUUU ...idiotule! În nici un caz .
-Bine ,bine.
-Ai ceva ce as putea purta ?
El da din cap in semn ca da si pentru cateva minute părăseste camera. Când se întoarce avea in mana o pereche de pantaloni scurti negri si un maieu cu 'Nirvana' ...Ok ...se vede ca sunt haine de fete... de unde le mai are si pe astea ?
-Alea nu sunt haine de fete ?
-Ba da. Răspunde simplu.
-Si de ce ai tu haine de fete?
-Am o sora mai mica .
-Oh ...as vrea sa o cunosc ....păi...ma întorc în 10 minute. Zic si intru in baie.
După ce am facut un dus rapid m-am îmbrăcat cu hanele date de Harry am iesit din baie .
-Maya? Ma striga Harry din bucătărie.
Cobor repede jos si il vad pe Harry facand clătite.
-Da ?
-Vrei clătite?
-Du-te dracu , m-ai speriat! Cat e ceasul? Il întreab.
-Umm...zice si se uita la ceasul de la telefonul lui. E 13:41.
-Cum?! Eu la 14:10 am meditatii....
-Eu iti fac ceva de mâncare...Si tu te îmbraci . E ok? Ma intreaba.
-Perfecte ...Mersi. zic si il sărut scurt pe obraz.
Urc in graba in camera lui Harry si ma îmbrac cu blugi cu care am venit . Dar maieul cu 'Nirvana' il pastrez pe mine. Imi place prea mult trupa asta.
Ies din camera si cobor scările mergând spre bucătărie.
Pe masa erau puse niste clătite cu ciocolată . Tot ce imi trebuie acum.
-Mersi mersi mersi mersi mersi mersi mersi mersi mersi mersi mersi mersi mersi mersi mersi mersi mersi mersi mersi. Aaaaa si MERSI!
-Pentru? Intreaba de parca nu ar sti.
-Pentru Tot.
Imi zâmbeste dupa care ma pun să mănânc.
...
- Hai...te duc eu. Zice Harry.
-Nu mersi . Nu vreau sa explodezi cand o da il vezi pe Luck. Chiar nu vreau sa vad acum sânge.
-Promit ca nu o sa sar pe el să il bat . Zice dându-şi ochii peste cap.
-Pfff...Ok ,daca doar ma lasi acolo si pleci.
-Offffff pitico. Bine.
-Hai mă ca nu sunt chiar asa de mică!
El chicoteste si sopteste un: 'Ba esti' crezând că nu îl aud.
Ii trag un pumn in piept dar in loc să il lovesc pe el , m-am lovit pe mine. Dar nu prea tarea, dar ce doamne iartă-ma are in pieptul ala?!
Mă urc in masina lui si in mai putin de 5 minute eram in fata casei lui Luck. E si normal , la ce viteza avea.
Il sărut de la revedere si am iesit din masină mergând spre casă lui Luck-idiotul-plin-de-sine.
Chiar înainte de a vrea sa bat la usa ,am auzit o chitară elecrica. Era o melodie de la Nirvana ce am recunoscut-o imediat. Era melodia mea preferată 'Smells Like Teen Spirit' .
Fără să vreau bat la usa si melodia se oprește. Uşa se deschide si il vad pe Luck cu o chitară in mana stânga.
-Maya?Intreaba mirat.
-In carne si oase puiule!
-I-intră. Fac cum a spus si il urmez pana in sufragerie. Unde mai sunt încă 3 băieţi.
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...