Maya pov.
Drace cat ma doare mana. Si cel mai rau: nu am voie sa imi folosesc mana deloc! Cum o sa mai fac toate chestiile alea distractive?! Cum ar fi: sa ma dau cu motorul, sau trag cu pistolul la tinta, sau...
-Te simti mai bine? ma trezeste Harry la realitate.
-Da dar sa nu crezi ca pentru ca m-ai ajutat o sa te iert!
-Dar imi promiti ca te mai gandesti? zice si face ochii de catelus.
-Ugh... fie! Ma uit la ceas si vad ca e 8:34 .
Incep sa alerg ca disperata spre iesite, cu Harry pe umele mele.
-Unde fugi asa? Striga cand vreau sa ies din cladire.
-Acasa, idiotule! ii raspund.
Ma ia pe sus si ma pune in masina lui, dupa pornind spre casa mea. La mijlocul drumului ,ii treag cu ghipsul in bunta, el scancind,provocindu-mi un zambei.
-Asta pentru ce a fost?!
-De distractie. Spun ridicand din umeri.
-Pai asta o sa fie to de distractie! spune oprind masina, apoi aplecandu-se spre mine pana buzele noaste se ating. Il imping repede si il plesnesc cu mana stanga *cea fara ghips*
-Auuu! Spune iar eu doar zambsc.
Porneste iar masina continuand drumul.
-Um ... mersi. zicu un zambet mic.
-Saruta-ma! zice repede.
-Ce? *eu*
-Ce "ce"? *el*
-Ce ai zis? *eu*
-Ce am zis? *el*
-Saruta-ma. ii repet eu cuvintele.
-Daca asta iti doresti nu te refuz... Dupa care isi preseaza buzele peste ale mele. Nu ii raspud dar nici nu il dezplipesc.
-Ai grija de tine. spune dupa ce sarutul se incheie... Oh , si ti-am adus asta. spune dandu-mi o valiza in care presupun ca sunt hainele mele si ii zambesc in semn de multumesc, dupa care am iesit din masina.
-Tata... imi pare rau, dar nu pot sa merg la transport. Mi-am rupt mana.
-Nu conteaza , oricum nu mergeai,pentu ca nu este nici un transport! Trebuie neaparat sa iti zic ceva. zice cu parere de rau.
-Spune!
-Stai jos. * ma asez pe canapea* . Ai fost ... s-schi-schimbata in m-maternitate. Cand mama ta a nascut , copilul nostru a avut niste probleme, si a stat acolo 2-3 luni , iar cand am venit sa il luam , te-am luat pe tine, si cand tu aveai 3 ani , la analize d-doctori ne-au zis ca nu esti c-copilul nostru.Iar dupa putin tinp am aflat ca fata pe care am avut-o noi... a m-mutit. N-nu am vrut sa iti stricam viata spunandu-ti ca nu esti copilul n-nostru. Dar tot trebuia sa afli. se balbaie
Eram socat . Dar nu plang. Ce rost are sa plang? Daca plang ce rezolv? Dar doare.
-S-stii cine s-sunt p-parinti mei?
-Jay si Troy Tomlinson.
-P-pot sa ii vad--... stai! Ai zis Tomlinson?! spun tidicandu-ma in picioare.
-Da...
Nu am mai zis nimic, am luat-o la fuga pe scati. Incui usa de la camera meai si il apelez pe Harry.
-Alo?
-Harry?
-Da .. ce s-a intamplat? Ai patit ceva?
-Nu poti veni la mine sa iti spun?
-Cu cine vorbesti frate? Il aud pe Louis in telefon.
-Poate sa vina si Louis? Intreb eu.
-Da.. suntem acolo in 5 minute. Apoi inchide.
*Peste 5 minute*
Aud nist batai in geam si il vad pe Harry si Lou catarati in copac. Deschid geamul si ii las sa intre , dupa care il strang tare pe Louis in brate. Pana aud un tusit fals venind di partea lui Harry. Il iau si pe el in brate,apoi incep sale povestesc.
-Si stii cine sunt parinti tai ? intreaba Louis .
-Da ...*suspin* Jay si Troy Tomlinson. spun incet, iar Louis ramane mut lafel si Harry.
Louis ma i-a in brate si imi saruta fruntea apoi isi scoate telefonul si apeleaza pe cineva.
-C-ce faci? il intreb.
-O sun pe mama. Spune si imi mai da un sarut pe frunte.
-Nu ...te rog, daca nu ma vrea?! Spunpanicata.
-Linisteste-te surioara!
***
Da ..stiu...un capitol de rahat, ca in totdeauna!
Dar tot va iubesc! <3 <3 <3
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...