Era Jade. Offf ...cred ca a aflat ...acum ce fac? Ii inchid si o sun maine . Nu ...gata ...o sa vorbesc cu ea la scoala.
-Emma ! Zic eu speriata.
-Da? Zice cu o voce somnoroasa.
-E ora 2 ...Hai la somn. Zic parand grijulie.
-Bine , bine. Zice si se ridica de pe canapea.
Urcam scarile si ea se duce in camera ei iar eu la Harry.
Intru si il vad treaz.
-Nu dormi?
-Nu pot . Spune si intinde bratele. Vino aici! Zice somnoros.
Zanbesc slab si ma arunc in bratele lui, adormind imeduat.
...
*Dimineata*
Ma trezesc cu greu. Il va pe Harry uitanduse la mine zambind. Dar abea acuma observ ca el nu avea nici un tricou pe el.
-Ok...de cat timp te holbezi asa la mine?!
- Umm cam 15 minute...
-Tu nu ai alte treburi de facut?!
-Nup. Raspunde simplu.
-Harold Edward Styles. O aud pe Emma tipand intrand in camera.
-Ce e mâțo?
-Cum 'ce e' ?! Iar mi-ai luat ondulatorul de par. Da-mi-l. Acum!!
-Bine ,bine.
Se ridica si se duce spre un sertar de unde scoate un ondulator. Nu m-am mai putut abtine si am izbucnit in ras....
-Harry? Spun ,relaxindu-mi caul pe unarul lui.
-Da?
-De ce ma minti?
-Cu ce te-am mintit?!
-Ma rog ...de ce nu mi-ai apus ca Luke e fratele tau vitreag?
-Umm... Eu--
Aud telefonul lui Harry sunand . Era Louis. Din conversatia lor nu prea am inteles multe.
-Da? ... Cum?! ...De ce? ...Fie...
-Ce e? Intreb cand ii vad fata nevoasa.
-Louis ... S-a certat cu unul si acum vrea sa i-o plateasca ... Ma intorc cat de repede pot.
...
*Peste o ora*Telefonul imi vibreaza pe noptiera patului si vad ca era nesuferitl de taica-miu, care mi-a trimis un mesaj.
"Scumpo .....vreau sa stiu de ce esti supatara ca ies din nou cu mama ta...adica ...nu asta vroiai ...un tata? ...Ma rog , acum ai unul ...de ce nu te intorci acasa?
-Brick"
Lacrimilecai inceput sa imi alunece pe obraji.
Usa camerei se deschide si pe ia intra Harry devenind ingrijorat de tristetea mea. Ma ia in brate incercand ca ma calmeze.
-Ce s-a intamplat?! Care dracu te-a facut sa plagi?!
Eu nu apun nimic ...doar ii intind Telefonul.
-Maya...imi pare atat ce rau!
-Nu e vina ta! Spun si imi incolacesc mainile in jurul gatului sau ,incepand sa plang si mai tare. Imi ridica usor privirea,cu 2 degete si ma trage intrum sarut ...care m-a mai facut sa uit .
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...