12- Provocare

2.2K 112 3
                                    

-Deci...sa vedem ...Maya...adevar sau provocare?

Eu eram gata să zic adevar ...dar ...parca mă controla ...parcă nu vorbeam eu parca imi controla mintea!

-Provocare.

-Ohhoo...cat ma bucur ca ai ales asta ! Zice si imi face cu ochiul. Deci ...tu, eu, 10  in camera ta. Zice si vine mai aproape de mine. Arunc o privire la Harry si vad ca era nervos si încordat.

Ce ma fac acum?!?!

-Refuz. Zic repede.

-Păpușă...iti mai dau o sansă. Ori mergem 10 minute in camera ta singuri...Ori ma săruti acum , aici ! Zice el.

Ma ridic si ma îndrept spre el ...alegând sărutul. Il sărut scurt pe obraz apoi ma asez la locul meu.

-Ce a fost asta?! Intreaba Luck.

-Ai zis sa te sărut ...dar nu si unde ...asa ca am ales eu unde. Zic si ii scot limba.

-O sa plătești pentru asta. Zice usor amuzat.

Ma întorc spre Harry si vad ca zânbea slab. Imi pun mâinile în jurul gâtului său, tragandul mai aproape de mine si il sărut sălbatic , limbile noastre ducând un adevarat război . El imi raspunde la sărut dupa care toti din jurul nostru incep sa aplaude. Noi de despărtim , lipind fruntea lui de a mea.

Ma ridic de pe canapea , trăgându-l si pe Harry dupa mine. Imi iau cheile si telefonul si iesim din casă.

-Mmm...unde mergem? Ma intreaba Harry.

-Vei vedea. Zic uitandu-ma in ochii lui Harry.

Am mers pana la un bloc imens . Am intrat si am urcat cu liftul pana pe acoperisul clădiri.
Ma pun pe marginea acoperisului fluturandu-mi picioarele in aer si uitandu-ma la luminile orașului.

Două maini mă imbratisau de la spate. Persoana care era in spatele meu incepuse sa imi sărute pasional gâtul, si dupa cum plasa săruturile ,mi-am dat seama ca era Harry.

-Harry, daca nu te opresti ...jur ca sar pe tine!

-Ce te opreste?! Intreaba el jucăus. Ai chef de joaca Styles?! .. sa fie cum vrei tu atunci .

-Tu ai cerut-o ! Zic si intr-o fractiune de secundă Harry era întins iar eu peste el sarutandu-l cum nici el nu putea asa de bine.

-Bun...m- ai excitat la maxim...mai bine hai acasa ...cred ca va plaoua.

-Bine tati. Zic si o lacrima mi se scurge pe obraz.

-Hei Maya ...Nu mai plânge. Sunt "tatăl" tau...si voi avea mereu grija sa nu patesti ceva. Fica mea mica . Imi sopteste la ureche .

Eu nu am mai rezistat ai i-am sărit în brațe, sarutandu-l apăsat.

-Te iubesc si te rog să nu ma părăsești vreodată!

-Nu scapi tu asa usor de mine. Chicotesc alaturi de el îndreptându-ne spre casă .

-Harry?

-Da ?

-Pot sa te intreb ceva ?!

-Normal.

-Ce ti-a făcut Luck de mereu cand il vezi , te enervezi?  Intreb putin speriată.

El oftează puternic dupa care incepe .

-Noi am fost cei mai buni prieteni acum 4 ani . Intr-o zi am mers la un film. Langa noi s-a ajezat o fată pe care o placeam de mult timp. Cand am iesit din cinema , el s-a dus si i-a dat numarul lui de telefon. Am crezut ca nu ii va place pe el ,dar m-am inselet, peste 2 zile i-am vazut sarutanduse intr-un parc ...El stia foarte bine ca o plac si mi-a luat-o . Nu vreau sa se întâmple la fel si cu tine ...întelegi ?! Spune si ma ia strâns în brate ,chiar inainte de a ajunge in fata casei.

-...

                                                         

Ce mai faceti?!

Sper ca va placut capitolul. Va iub mult si MULTUMESC MULT PENTRU VOTURI!!!! ❤❤❤❤

I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum