56-Vino

1.3K 71 17
                                    

Mă trezesc respirând greu. Umm sunt în camera mea.. Nu eram in camera lui Niall?! Si Harry nu era lângă mine?

Mă uit la ceas si este 3:23. Mă ridic din pat și mă duc spre camera lui Niall. Mda. Întins pe tot patul.

Mă duc în camera lui Harry. Stătea pe o margine a patului si cu telefonul în mână.

-Ce s-a întâmplat? Nu mai ești supărată pe mine? Spune cu ochii deschiși largi.

-Parcă ți-am zis și ieri ca nu mai sunt supărată.

-Când ieri? Nu mi-ai spus nimic.

-Harry. Ți-am spus când ai venit să stai cu mine pentru ce mi s-a întâmplat cu "tata"

-Maya. Cred că ai visat pentru că așa ceva nu s-a întâmplat!

-A -Adică totul a fost doar un coșmar?! Spun

-Da
Nu mai aștept nimic și îi sar in brațe.

-Te iubesc. Te rog iarta-ma ca m-am comportat ca un copil răzgâiat. Șoptesc

-Heii. E ok. Hai sa dormi. E târziu. Îmi spune si ma pune ii pat.

***

Mă trezesc și Harry dormea pe abdomenul meu. Mă uit la ceas si e ora 17.

-Harry? Nu aveți azi concert?

-Mba da. De ce? Zice cu ochii închiși.

-Pai e ora 17..

-Meh. Le spun că sunt răcit și mă doare gâtul și voi Spa acasă iar tu vei avea grijă de mine . spune rânjind.

-Ești sigur? Au nevoie de tine.

-Si tu la fel.

Băieții au plecat la concert și Harry m-a trimis în camera mea pentru că el are ceva de aranjat.

-Vino.

Când intru în Cameră peste tot erau numai lumânări și petale de trandafir.

-Nu pot să cred. E asa frumos. Ămm. Vrei sa spui prin asta ca vom--

-Dap.

Mă ia ușor de șolduri pe la spate,sărutându-mi gâtul.Și-a lipit buzele moi de ale mele formând un sărut pasional,îndreptându-ne spre patul frumos ornat.Mă lasă pe spate,mângâindu-mi talia cu mâinile sale.Îmi las capul pe spate lăsându-i cale liberă către gâtul meu.Coboară pe decolteul maieului meu negru,urmând cu sărutări lungi pe linia cupelor sutienului negru.Ridica maieul de pe abdomenul meu,lăsând la vedere pielea mea cu un bronz matifiant.Nu mă las mai prejos,și îi dau tricoul negru,văzându-i tatuajele frumos făcute.Săruta pielea dezgolită a stomacului meu,ajungând la nasturele pantalonilor mei scurți.Mâna lui deschide nasturele.Recunosc acea emoție din Frumoșii lui ochi verzi,când îmi vede lenjeria dantelată.Îmi pun măna în părul său mătăsos,trăgându-l la nivelul meu și sărutându-l dulce,arătând faptul că îmi doresc asta.
În timpul Sărutului,mâinile mele ajung la pantalonii săi mulați dându-i cu ușurintă pe parchetul din lemn.Sutienul meu e dat jos,roșind puțin când mi-am dat seama in ce situație am ajuns cu Harry,el chicotind de reacția mea.Îmi sărută sânii voluminoși,eu gemând înfundat.
Buzele lui ajung pe feminitatea mea,trăgând delicat de lenjerie,mâna sa stânga ajuntăndu-l să mi-o dea jos.
Boxerii săi zboară de pe el,amândoi fiind dezbrăcați.Mâinile sale îmi mângâie grijuliu coapsele,sărutându-mă pe buze.
Intră cu mare grija în mine cu mișcări circulare,eu gemând in gura lui,la contact.Corpul meu intrase intr-o amorțire din cauza durerii provocate in stomacul meu.Îl Zgârii spatele lui Harry fără să vreau făcându-l sa geamă.Mișcările deveniseră mult mai rapide înăuntrul meu,durerea devenind încetul cu încetul plăcere.
Spatele meu se arcuiește de plăcere când împinge mai tare,el gemând la unison cu mine.Imi dau drumul,Harry in scurt timp făcând la fel.

*După o oră*

-Am ajuns!! Tipa Niall.

-Harry. Ești mai bine?! Zice Louis.

-Mult mai bine. Zice uitandu-se la mine zâmbind.

-o...k. Eu merg în camera mea. Zice si pleacă.

Mă pun în pat lângă Harry.

-Mi-a plăcut. Îmi șoptește.

-Si mie. Spun rostind.

I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum