18- Am dat peste vechea mea 'prietena', lama

2K 101 9
                                    

Harry pov.

Nu mai aveam chef de ultimile ore ...plus ca nu vazut-o azi pe Maya .. Si imi e dor de ea...O sa merg acasa.

Pe drum , o vad pe Maya satnd pe o banca vorbind cu ...Luke?!

Am incercat sa ascult putin din conversatie ...dar nu am prins prea mult.

-Ok... Nu stiu.. adica-- Incepe Maya.

-O, haide, ce ai putea face mai bun?! O intrerupe idiotul ala de Luke.

-Ok... vin.
Dupa el a incercat sa o imbrtiseze, dar eu am fost mai rapid si l-am tras de langa ea.

Ea a venit langa mine sa ma imbreatiseze... Dar am respins-o.

-Harry! Ce ai ?! Ma intreaba.

-Chiulesti de la ore cu asta , si ma intrebi ce am ?!?

-Harry ...aveam 2 ore de mate si am plecat singură de la scoala , iar el voia doar sa--

- Nu mai inventa Maya! O intrerup.

-Eu inventez?! Bine ! Dar atata iti zic ! Sa nu indraznesti sa te mai apropii de mine !! Esti un idiot! Zice si vad ca incepe sa plangă , dupa fuge ai il imbratiseaza pe Luke, suspinand in bratele lui.

Maya pov.

Nu pot sa cred cat de nesimtit e. Dupa ce a vazut ca am inceput sa plang , nu a facut nimic ...doar a plecat.

-Maya... Nu mai plange te rog! Vrei sa ma duc eu sa iau hainele de acolo...?

-Nu ...ma duc eu. Spun si ma indrept pe jos spre casa idiotului.

Intru incet pe usa iar Harry se ridica de pe canapea si vine la mine grabit.

-Stiam eu ca o sa vii. Zice si zambeste.

-Mda ...ti-ai facut sperante false ...am venit sa imi iau lucrurile. Zic si urc scarile intrand in camera incare nu cred ca mai vreau sa intru vreodata. Acolo am gasit-o pe Emma plangand.

-Emma ...ce ai ?! De ce plangi?!

Ea nu spune nimic si ma imbratiseaza.

-Nu vreau sa pleci... ,nu ma lasa sa stau cu 4 idioti.

-Imi pare rau! Spun si ma duc spre baie sa imi iau lucrurile, dar usa e inchisa si incuiata de Emma.

-Emma!

-Nu vreau sa pleci!

Offf copil .... Acuma cum mai plec? Faza e ca nu poti! Zice constiinta mea.

Imi urasc viata!! Si am o groaza de motive pentru care imi urasc eu viata:
1. 'Tatal' meu e din nou impreuna cu mama.
2. O urasc pe mama.
3. Il urasc pe Brick. Mai pe scurt imi urasc parinti.
5. Harry...ce fraiera sunt ...ca o proasta am tinut la el si el ce a facut?! Si-a batut joc.
6. Sora-mea s-a suparat pe mine.

Si asta e doar inceputul.De asta imi urasc eu viata...

Ma uit prin ghiozdan ,cautandu-mi sticla de apa dar ce sa vezi. Am dat peste vechea mea 'prietena' , lama.

O iau si trasez cateva linii deasupra incheieturii, sangele incepand sa se scurga pe podeaua alba a baii.

Emma pov.

-Maya, ai patit ceva?

-Maya! Raspunde!

Incep sa ma panichez. O strig de 20 de minutesi fara nici un rezultat.

Descuii usa. Imi punainile la gura socata de ce am vazut. Era intinsa pe jos intr-o balta de sange.

Am fugit pana jos unde i-am gasit pe Harry, Louis, Niall, si Liam.

Le-am povestit ce s-a intamplat pe scurt dupa care, Liam si Niall au sunat la salvare. Iar Harry si Louis au mers sus. Harry i-a bandajat cu grija mana si Louis l-a ajutat .

Maya pov.

...

I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum