8-Protectorul.

2.8K 147 1
                                    

Sunt asezată intr-o masina ,tipul care ma asezase acolo încuie usa si intra si el in masina pe cealalta parte a masinii.

-Ce vrei de la mine ?! Urlu.

-Taci ...totul e ok ! Zice si eu incerc sa ma uit la fata lui. Dar isi trace repede gluga.

-Unde ma duci ?! Zic cu o voce speriată.

-Ai sa vezi Maya! Zice complet relaxat.

De unde dracu imi stie numele? Ce dracu vrea ?! Si cine dracu e el?!?!

Ajungem in fata unei clădiri si el iasa din masină. Ma prinde de mana si ma trage si pe mine afara din masină.

-Du-te dracu ! Zi ce vrei ca sa pot pleca ! Zic eu supărată pentru ca ma tinea de mana.

In acea secunda isi da gluga jos si o lacrima imi aluneca pe obraz...eram atata de fericita ...imi incolacesc mâinile in jurul lui punandu-mi capul pe pieptul lui.

-Cum ai ajuns aici ?!

-Am luat primul avion pana aici! Nu mai rezistam o zi fara sa te vad ! Zice Kay imbratisandu-ma strâns.

-Te-ai mutat aici ?! Intreb uimită.

-Offffff pitico ....as fi vrut eu ...stau doar o saptamana.

-Oh ...atunci ...aia e casa ta?!

-Oh nu ,e a matusii mele ,dar saptamana asta e plecată din oras... hai sa intram.

Eu zâmbesc si il iau de mână mergând spre casă.

Intru in casa lui si mergem spre o canapea .

-Stii...de cand ai plecat vroiam sa iti spun ceva. Zice Kay ...Putin speriat

-Ai inceput sa fumezi? Te-ai tatuat?! Ce e?! Zic entuziasmata, crezând că e si el mai ....rau ,cat de cat.

-Nu,nu e ceva de genul asta...Eu -eu m- am ...ăăă eu ... Uite eu te iubesc! ...

-Kay și eu te iubesc!! Si nu doar ca prieteni! Dar...
El face ochi mari si ma pune la el in brate ...

-Dar ai alt iubit de aici . Zice putin trist . Am inteles. Continua el .

-Nu. Nu. Nu. Si iarăsi NU! ...ma rog ...am avut cea mai de cacat intalnire cu un tip ....dar acum il urasc ...

-De asta plangeai cand te-am sunat eu?!

-Mda....dar nu mai conteaza! Deja imi vine sa il pocnesc cand ii aud numele.

Am mai atat cam cinci minute fara sa vorbim .. dupa care el si a lipit buzele de obrazul meu si a zis:

-Hai ....Te duc acasa...e aproape 1 noaptea.

Am aprobat scurt din cap si l-Am urmat pana la masina.

Cand am ajuns in fata casei , m- am impiedicat si din greseală buzele mele au ajuns peste ale lui.

Ma dezlipesc usor de el si el incepe sa râdă.

-Oh Doamne Kay, imi pare atat de rau !

-Nu , sa nu iti pară ! Mie mi-a placut sărutul . Săruţi foarte bine! Zice si imi face cu ochiul.

-Ok .... Eu mă duc la culcare...maine am scoală. Zic monstruoasă.
-Oh haide ...bucură-te ca e ultimul tău an!

-Asa e ...noapte bună Kay.

-Noapte bună May.

-Nu imi mai spune asa ! Zic ofticată si intru in casă.

-Hey Jade. Ce fac- Ma opresc din vorbit când îl văd pe Niall si Harry stând pe canapea langa sora mea, vorbind si râzând . Ok ....CE DRACU SE INTAMPLA?! Continui eu de vorbit, dar de data asta tip.

-Noi vorbeam ...dar tu de ce naiba vii la ora 1 acasă?! Zice Harry îngrijorat. De ce e el îngrijorat pentru mine?!

-Nu e treaba ta , cap de mop! Zic nervoasă.

-Cap de mop ?! Intreaba Niall râzând în hohote.

-Mda ...

-Vrei sa rămâi cu noi? Ma întreabă soră-mea.

-Mmm...Zic pas ...pa ! Zic si ma îndrept spre camera mea .

Ma pun in pat si imi scot telefonul sin buzunar . Il deblochez si vad ca am 14 apeluri pierdute de la Harry. Si inca niste mesaje ...insa ...Nu erau de la Harry sau Jade. Era un numar necunoscut. Deschid mesajul si incep sa il citesc ...:

"Hey , cred ca o sa ma înjuri ca nu te-am mai cautat de atâta timp, sunt Brick, tatăl tau , as vrea sa vin sa va vizitez in Chicago. Abea astept sa va vad! "

Ohooo... gata , m-a călcat pe nervi !

"Da , sunt sigura de asta ! Atâta de mult te interesează de noi incat nici nu stii ca ne-am multat de ceva timp de acolo!
Stii nu am nevoie sa te vad ...cum nu am avut nevoie nici in copilăria mea de tine! Pa idiot bun de nimic!

-Cu drag asa zisa ta fiica ,Maya"

Mi-am dat seama ca plângeam. Am coborât si mi-am luat un pahar cu apa , m- am asezat langa Jade si i-am întins telefonul.

-Ce e cu el ? Intreaba ea.

-Deschide-l si citesce ultimile mesaje! Zic uitându-ma in gol.

A inceput sa citească si dupa ce a terminat a vazut lacrimi in ochii mei . M-a luat scrans in brate si mi-a zis ceva de genul: "Nu am sa li las sa se apropie de noi, PROMIT!"
Imi screrg lacrimile si fug in camera mea. Lăsând-o pe Jade cu Harry si Niall.

Usa camerei se deschide si cand ma întorc il vad pe Harry venind spre mine .

-Ce mai vrei acum Styles?! Sa ma vezi suferind?! Ei bine acum ai ocazia perfectă! Zic dând drumul mai multor lacrimi.

-Nu ...am venit sa stiu de ce esti asa !

Da ...si ce ar trebui sa ii zic ?!:
-Cand eram mica părinti nostri au divortat . Eu si Jade am ramas cu mama iar "tata" s-a mutat si s-a recăsătorit cu o curvă proastă ! Au tercut mai bine de 10 ani de cand nu l-am mai vazut sau auzit. Iar acum mi-a trimis un mesaj prin care spune ca ii e dor de noi si vrea sa ne vada. Zic si abea acuma observ ca gândeam cu voce tare.

-Vino aici !Zice si ma trage în poala lui . Am inceput sa plâng in hohote iar el încerca să mă liniștească.

Uneori e protector...alte ori ...idiot!

I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum