Imi iau o pereche de blugi taiati, un tricou albastru-inchis larg si pe deasupra jacheta de piele neagra, iar in picioare niste tenisi. Cobor jos si cand ajung la ultima treapta aud un ciocanit in usa. Merg repede si dechid usa, vazandu-l pe blondul meu cu ochi albastri si pircing in buza.
-Ce faci iubito? ma intreaba dupa ce ma saruta.
-Bine ,dar hai sa mergem pana nu ne vede Har--
-Luke?! Ce cauti aici? Zice Harry iesind din living, iar eu imi las capul sa cada pe spate exasperata.
-Luke e iubitul meu! Iar noi tocmai plecam! spun si il trag pe Luke de brat.
-Nu, nu, nu, nu! Nu ai voie sa iesi! Louis nu e aici si eu sunt responsabil daca patesti ceva deci in camera ta!Zice autoritar.
-Bine ! Hai iubitule! spun sarutandu-l pe Luke si mergand in camera mea.
Ne-am asezat in pat dand cu sageti in poza lui Harry de pe tinta. Dar cum sa nu ne lase impace? intra nervos in camera trantind usa de perete.
-Hemmings! Afara! urla .
-Nu ai dreptul sa-l dai afara. EL ramane TU iesi! urlu si eu si il imping afara din camera.
-Ce are copilul asta? spun.
-Oh haide Maya! Stii foarte bine sa te vrea inapoi! Spune el.
-Asta chiar nu ma intereseaza!
-Si tu il vrei!! zice el dintr-o data.
-Da... il vreau.......... 9 metri sub pamant! spun. Daaaaaaaaaaaaaaa! urlu ca o nebuna cand o sageata ajunge in frunte lui Harry.
Imediat dupa am auzit o bataie in usa.
-Da' nu vrei tu muiere sa ma lasi in pace? Strig crezand ca e Harry.
Usa se intre-deschide si il vad pe Louis cu o fata furioasa.
-Ti-am mai zis cat de mult te iubesc? il intreb sperand sa imi mearga linguseala.
-Luke? ne poti lasa sa vorbim ca intre frati?
-Sigur! Ne vedem maine iubito! spune si ma saruta scurt ,dupa pleaca.
-Maya! Esti pedepsita!
-Ce?! Esti fratele meu ! Nu mama! Si in plus, lucrez aici nu am nevoie de crizele tale! urlu.
-Stii, cand te-am cunoscut am crezut ca o sa imi fii o sora de care nu as vrea sa ma mai desprind!
-Da ! De asta ai plecat un an intreg fara sa dai un semn de viata!
-Maya. Nu mai ai voie sa te vezi cu Luke! Si nu iesi din casa o saptamana!
-Dar nu e corect! Stii ce? Demisionez! Dupa un an in care nu m-ai vazut sau auzit deloc, acum vii si imi dai ordine!
-Din pacate pentru tine, ai semnat un contract de 4 ani deci...
-Oi fi tu fratele meu dar, TE URASC!! Tip si ma indrept spre baie si ma incui acolo.
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...