Harry pov.
Stateam in pat , pana cand Jade a inceput sa ma sune.
-Da?
-Nu am mult timp ... Ce cadou i-ai luat? Zice ea in soapta.
-Ce ... Despre ce tot vorbesti?!
-Offf, idiotule! De Halloween e ziua de nastere a Mayei!!
-Oh... Fuck ! Ma duc acum. Ce ii place cel mai mult?!
-Pai...
Maya pov.
-Bun... Acacia! Tu ii faci farsa lui Zayn--
-Dar..
-Fara dar! Zoy , tu pe Louis si Liam. Jade tu pe Niall..... Iar eu ma ocup de Harry si Luke! Zic cu o fata malefica. Acum sa vedem, mergeti si cumparati restul lucrurilot de pe lista, primele le-am luat eu , acum ma duc sa le pregatesc acasa! Ne vedem in 30 de minute .
Ajunsa acasa am inceput sa pregatesc prima farsa. O sa ma asigur sa Harry va sta ingur pe canapea. Am luat 2 Kg de sange fals. Dar... Eu il mai amestec cu 10 oua stricte. Ceee? E singura zi un care ma distrez si eu calumea. Ma rog...maine si 1 aprilie.
Ma duc in camera si, spre surprinderea mea , Harry nu era acolo. M-am pus in pat si am inceput sa ma joc jocurile lui video.
...
Harry pov.
Jade mi-a zis ca isi doreste mult o chitara electrica. I-am luat una ...dar i-am luat si un amplificator si pedala.
Am sunat-o pe Jade ,pentru a o scoate pe Maya din casa, nu vreau sa vada ce i-am luat!
Am reusit sa ascund cadoul la timp , pentu ca se pare ca acum intra pe usa razand.
-Ce e asa amuzamt? Intreb eu zambind.
-Am mers cu nebuna asta la un film Horror si cat timp eu ma ascundeam sub scaul zicand "Doamne-ajuta" ea radea de murea. Zice Jade.
-Cine rade la filme Horror?! Zic razand.
-Nimeni alta decat eu! Zice imbratisandu-ma.
O sarut dupa Maya merge in living , eu urmand-o. M-am asezat pe canapea , ea in bratele mele. Ne tot uitam la televizor, pana cand ea a adormit. Am dus-o in brate pana in camera si am asezat-o usor pe pat.
***
Maya pov.Ma trezesc usor , sunt in bratele lui Harry, care dormea dus. Ma scol si ma duc la Jade .
-Ai pregatit tot? O intreb.
-Da!! Zice zambind malefic.
Ea a vrut sa se macheze si sa se dea bolnava de la mancarea lui Niall. I-ar taia pofta .
Acacia, i-a pus vopsea roz cu sclipici in șampon lui Zayn. Vopsea care se duce ... Dar cu greu*ranjet malefic* .
Zoy isi va baga mana in parul lui Liam si cand o va scoate ii va arata un smoc de par fals. Iar lui Louis chiar ii va taia o suvita de par... Bine, poate o suvita mai mare.
Si la urma ... Luke!!! Este o tipa in scoala moarta , efectiv dupa el, si am rugat-o sa il urnareasca toata noaptea, si chiar si cand se duce la baie sa il urmeze.
Halloween faricit ! Muhahaha!!
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...