Fug si imi infasor mainile in jurul abdomenului sau perfect.
-Nu! Nu te las sa faci asta! Si eu te iubesc! Zic eu lacrimilea facamdu-si aparitia.
Se intoarce si se da jos de pe balustrada.
-Chiar daca nu am vrut sa fiu salvata ...ma bucur ca tu ai fost cel care a facut-o ! Sun si el imi sterge lacrimile.
Harry pov.
-De ce ai venit? Ai zis ca nu e nimic intre noi.
-Pentru ca am gresit , bine?! Si nu o mai las sa termine tot discursul caci imi zdrobesc buzele de ale ei. Dupa 2 minute ea rupe sarutul Punandu-si mainile la tampla. Cred ca o doare destul de tare capul. Am dus-o in camera mea si i-am dat niste pastile. Dupa , am vazut un zambet mare pe fata ei. A venit si m-a imbratisat strans. Stai. Ce mai are ?!
-Harry! Mi-am amintit tot ! Dupa care sare pe mine si ma saruta apasat, eu cazand pe spate in pat.
-Nu pot sa cred! Maya?
-Da ?
-Te-am iubit , te iubesc, si te voi iubi mereu.
O vad obosita asa ca o asez langa mine si o sarut scurt. Iar ea sopteste un 'si eu te iubesc' apoi inchide ochi.
*Dimineata*
Acacia pov.
Dimineata ma duc direct in capera Mayei sa vad daca e bine. Dar cand intru vad camera goala .
Cobor repede jos si il gasesc doar pe Zayn fara tricou , stand pe canapea.
-Cum ai dormit baby? Ma intreaba Zayn zambind jucaus.
-Du-te dracu! Zic nevoasa.
-Hai, mai , baby. Nu tia placut sarutul de ieri?!
-Depinde...vrei minciuna sau adevar?
-Ummm.... Hai sa vedem ...minciuna.
-Atinci ... Mi-a placut foarte, foarte, foarte, foarte, foarte, Mult!
-Continua cu sarcasmul baby... Stiu ca ma iubesti! Spune si imi face cu ochiul.
-Cu mine nu iti merge jocul!
-Aham... Zice convins.
-Stii ceva ?! Zic atunci cand se intoarce cu spatele , asa ca am ocazia sa iau un ou din frigider in mana.
-Ce ? Zice inca cu spatele la mine.
-Ia vino pentru inca un sarut. Zic jucausa muscandu-mi buza inferioara .
Se intoarce repede si se apropie lent de mine. Cand ajunge foarte aproape de mine zdrobesc oul de capul lui.
-Asa iti trebuie ... Baby. Si ii fac cu ochiul zambind.
Acacia 1 ; Zayn 0
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...