28- Halloween (partea 3)

1.4K 83 2
                                    

Harry pov.

Emma vine la mine si ma imbratiseaza. Bine.. Acum de ce mai are nevoie? .. Nu prea ma imbratiseaza!

-Hey Hazza ... Imi spui unde e Maya? Vreau sa vorbesc cu ea!

-Ce anume?

-Aaaa... chestii de fete! nu-ti bate tu capul ... deci ?

-A zis ca iese putin afara.

-Mersi Hazz. vorbim mai tarziu ,pa.

Hahahaha... credea ca nu o spionez ,sa vad despre ce vorbesc. Nu a stat suficient timp cu mine. O vad cum se aseaza pe o banca langa Maya si incep sa vorbeasca.

-Hei... la multi ani!

-Mersi!

-Maya? Am putea vorbi ceva ?

-Normal Emm. Zi-mi!

-Umm...pai... eu, adica...agh la dracu imi place un baiat !

Stai ! Ce?!

-Asa..si? Care e problema in asta? zice Maya razand.

-Cum "Care e promlema?"?! Nu stiu cum sa ma comport in preajma lui! Imi transpira palmele si inima imi bate tare si incep sa ma balbai ... vreau dracului sa scap de sentimentele astea , dar nu stiu cum sa ii spun! AJUTA-MA!

-Ok ok.. cum il cheama ?

-Hayden, facem un proiect la fizica impreuna!

-PERFECT! Faceti proiectul la noi acasa si rezolv eu restul.

-Serios ?! Chiar ma ajuti?!

-Normal ...acum hai acasa , trebuie sa fac ceva !

Nu pot sa cred ! Sormea s-a indragostit si nu imi spune ?* Fata trista/nervoara*

Maya pov.

In drum spre casa i-am povestit Emmei de farsa care i-am pregatit-o lui Harry. A zis ca zrea sa declansam farsa impreuna... e dragut cand ai cu cine sa iti imparti gandurilr malefice.

Nu stam mult pe canapea ca ii vad pe toti venind .

-Stii ...nu e frumos sa pleci fara sa ne spui si noua! zice Acacia.

-Da ,bine ...scuze zic plictisita .

-La cat incepe perecerea ? Intreaba Emma.

-Serios?! Petrecere? Voi chiar nu aveti ce face! Zic eu.

-Incepe peste jumatate de ora! Zice Louis

-Bine... Spuneti cine a venit cu ideea ca sa pot sa ii sparg fata! Zic .

-HARRY!! Tipa toti aratand spre el. El sta nemiscat doua secunde, dupa care fuge si se incuie in camera .

-Pisicuta speriata. Zic eu si Emma in acelas timp.

-Ma duc sa vad ce face pisica! Zic urcand scarile .

-Harry deschide! Acum! Tip si dau cu pumnul in usa.

-Nu , o sa ma omori.

-Ba nu ... Te rog ! Deschide.
Cand am vazut ca nu are de gand sa deschida usa asta blestelata,am zis sa ma folosesc de alte metode.

-Poate dupa ce o deschizi, am putea sa.... Nu apuc sa imi duc propozitia la final ca Harry deschide usa ,ma trage inauntru si o incuie la loc.

-Ce spuneai? Zice ranjind pervers.

-Uită carliontatule! Vroiam doar sa fac un dus si ca sa intru in baie trebuie sa intru pe aici!

-Bine... Zice trist. Dar primesc si eu un pupic?

Atuncu il sarut pe obraz .

-Nu acolo!

Il sarut pe celalalt obraz.

-Nici acolo!

Il sarut pe nas.

-Nope!

-Atunci unde mama dracului sa te sarut?! Ma lipeste de perete sarutandu-ma. Doamne! Cred ca e ceam mai tare zi! Ma aseaza pe birou ,continund sarutul.

Harry pov.

A trecut o ora de cand am ajuns acasa si eu stau langa Maya pe canapea, vad ca se bucura de petrecere.

-Harry, ies putin afara , ma intorc imediat. Imi zice ai de ridica de pe canapea. In urmatoatea secunda un licid rosu care mirosea ingrozitor,imi este turnat in cap. O vad pe Maya razand cu Emma.

-Voi! Strig.

-Noi! Zice Maya inca razand.
-Scuze frate, dar e Halloween! Nu mai fi asa imbufnat si distreazate! Zice sormea.

...

Petrecerea s-a terminat, Liam are patul plin cu linguri , din cauza mea si a Mayei. Louis nu mai are o suvita de par si trevuie sa meatga la frizer,Niall era sa faca infart cand a vazut ce 'rau' se simtea Jade de la mancarea lui favorita, Luke si-a facut o noua iubita ...e singurul plan care nu a mers. Si lui Zayn ii astept reactia cand va iesi din dus.

-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! S-a auzit un strigat din baie. Asta clar a fost Zayn !


I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum