14-Diavolu-- , mama.

2K 104 3
                                    

-Mda ...Luke.... daca tot ai ...ăăăă...treabă...eu am sa plec ...lasăm meditatiile pe alta data.

-Nu...stai! Baieti, noi mergem la mine in cameră. Le Spune celor 3 băieti si ma trage de mana pana la el in cameră. Presupun ca Harry ţi-a spus tot ,nu? Ma întreabă el.

-Da.

-Nu pot sa cred ca ti-a spus ca suntem frati.Spune dând cu pumnul în masă.

-Da stiu dar-- ... stai ,stai ,stai, nu mi-a zis asta! ...sunteti frati?! Intreb şocată.

-Dap.

...

Indepe sa imi explice niste exercitii Dar eu eram cu gândul altundeva.

-Hei!! Ma trezesc dintr-o data vorbind.

Isi ridica privirea spre mine incepand sa zâmbească inocent.

-Da?

-In loc de matematică...ma înveti sa cânt la chitară?! Intreb zambind.

-Nu stiu ce sa zic--

-Te rog mult ! Zic si fac o fata de caţeluş.

-Off bine. Ce melodie vrei sa canti? Ma intreada si eu sar si imi incolacesc mainle in jurul gâtului său. Ma ia si el in brate ,strâns.

-Umm...Pai as vrea 'Spank Thru' de la Nirvana!

-Cum ai spus asa sa fie. Zice si imi puneam chitarain mâini, el pozitionandu-se in spatele meu ajutându-ma cu notele.Dupa ce am invatat sa cânt singura melodia a insistat sa ia si el cealalta chitară si sa cântăm împreună in fata celorlalti 3 băieti.

-Woow, tu chiar stii sa canti la chitară, zice chinezul. Eu sunt Calum, el e Ashton si el e Mike. Oricum...de cat timp stii sa canti la chitară?

-Mda...de o ora. Zic si ei fac ochi cat cepele. Din spate vine Luke si isi pune mana in jurul gâtului meu .

-Pai normal ca a învătat repede ....a invatat de la mine! Zice mândru.

Mai stam putin de vorba dupa care ne întoarcem in camera lui .

-Luke? ...pot sa te rog ceva?!

-Orice.

-Poti ,te rog , sa încerci să vorbesti cu Harry si sa rezolvări lucrurile?

-Hai sa nu intrecem măsura.

-Oh ,haide, te roooog eu mult!

-Fie ...vorbesc.

-Daaa! Strig eu.

-Ok...Pai 'meditatiile' s-au terminat....Si ori cat de mult as vrea sa mai stai nu vreau ca Harry sa înnebunească.Zice si sărută pe obraz.

Chiar cand vroiam sa il îmbrăţişez telefonul imi vibratii in buzunar si raspund fara sa ma uit la cine era.

-Da?

-Oh Doamne, Maya Harris. Treci acasa imediat. De ce nu erai aseara in camera ta?! Unde ai fost? Unde esti acum?! Răsună 'încântătoarea' voce a mamei in difuzor.

-Ce te interesează?

-Vii acum acasa ! Ai ceva explicatii de dat! --

Închid si ma grăbesc sa plec. Ii salut pe băieti si il îmbrătisez pe Luke si plec grăbită spre casă.

...

Sunt in fata casei. Intru usor dar cand ajung la scări fug mancand pământul cand aud usa de la bucatarie deschizandu-se.

Stau 2 minute in pat dat usa e tranteste de perete si pe ea intra diavolu-- , mama.

-Ascult . Dai drumul la explicatii! Urlă ea la mine.

...

I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum