Harry pov.
Ma trezesc si ma ridic in sezut. Ma uit la ceasul de langa pat .3:46. Ma intorc spre Maya sa o iau in brate, dar nu era. Am coborat in bucatarie.Gol. Unde naiba s-a dus?!
Intru in camera mea, iar pe perne ei am observat o bucata de hartie.
"Umm. Harry ,chiar imi pare rau. Dar eu nu pot renunța la studii pentru a sta cu voi. Avocatul meu va scapa de contract iar eu o sa imi continui studiile in New York. Cred ca o sa imi lipsesti cel mai mult. Nu uita ca te iubesc. Mereu o voi face.... -Maya"
Pana am terminat de citit foaia era deja plina de lacrimi.
***
Dupa ce le-am povestit baietilor ce s-a intamplat , Louis a varsat cateva lacrimi iar acum baieti incearca sa-l calmeze.
Eu nu am mai suportat si m-am dus in camera trantind si incuind usa.
***
Cred ca stau in camera asta de 3 zile. Nu am mancat nimic, nu am baut nimic.
In fiecare zi auzeam vocea lui Kendall pentru 2 minute si dupa pleca la un club sau ceva. Doamne. O urasc. Cand vine doar striga. " Daca bocesti nu o sa se intoarca proasta aia".
Maya pov.
Intru in casa prietenei mele , Zoy. A zis ca pot sta la ea, oricum si ea e la UMNY , deci va fi distractiv. Dar imi e dor de el...
Ma pun in pat in noua mea camera si incerc sa adorm ...Exact! incerc. Dar pot?? Noooo.
Imi scot castile sin geanta si mi le pun in urechi. Dupa cateva piese rock, Aud vocea lui Harry, cantand.... o melodie. De cand dracu am eu piesele lor in telefon?! Demi...
Am lasat melodia si in mai putin de o secunda dormeam dusa.
*Dimineata*
Woow. Prima zi. De ce am atatea emotii? Doar nu e prima data cand fac asta.
Dar am auzit ca directorul e mai mult decat agtresiv.
Gata. Stiu. O sa fiu moarta!
Intru in biroul directorului si pun fisa cu cererea mea de inscriere pe masa.
-Cum te cheama? spune cu o voce mai groasa ca a oricui.
-Maya Tomlinsom.
-Ohh. Pai uite aici domnisorico! Eu urasc vedetele. Deci daca esti aici doar ca sa te dai mare, atunci iti prezint vechea mea prietena ... usa. spune el.
-Glumuiti cumva? Eu am plecat de langa fratele meu, de langa prieteni mei, de langa familia mea.... ca tu sa imi spui ca " Ma dau mare" si ca sunt mare vedeta. aproape tip ridicandu-ma in picioare
-Te rog sa vorbesti respectuos! zice si se ridica in picioare, la nivelul meu.
-Aham ...cum spui tu. spun rotindu-mi ochii. Imi iau ghiozdanul si potnesc spue usa.
Am dat-o-n bara!
-Ai intrat. il aud pe domnul director.
-Ce face?? Am facut ce? zic uimita.
-Felicitari domnisoara Tomlinson. Ati intrat.
***
E 8:24 pm si eu abia acum intru in casa. Eu si Zoy ne trantim pe canapea si pornim un film.
Pe la 11 mergem in camerele noastre si ne culcam.
Cand ma asez pe pat imi simt telefonul vibrand. Il scor sin buzunar si im apare un numar necunoscut.
-Alo?
-M-Maya?
............
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...