49-UMNY.

1.2K 71 4
                                    

1077 de cuvinte :))

Maya pov.

Tocmai am iesit din biroul tatei. Mi-a dat cel mai bun avocat pentru a scapa de contract. Pentru inceput trebuie sa fac rost si de un nou compozitor. Nu pot sa plec daca nu fac asta.

Am intrat in fosta Universitate unde invatam. Nu a durat mult pana cand Melissa ~fitoasa universitatii~ si prietenele ei au aparut in fata mea.

-Ce mai cauti in scoala asta ? Credeam ca te-au dat afara. zice mestecand guma .

-Ohh, Doamne. Inchide-ti gura. Cand te-ai spalat ultima data pe dinti? ma prefac scarbita in imi pun mana la nas. Uite, nu sunt aici sa suport toanele tale deci--

Ma optesc din vorbit cand imi dau seama ca pot sa o rog pe ea sa fie compozitoarea baietilor. E fana lor si ar da orice sa ajunga in patul fiecaruia. Da , nu e cea mai buna la compozitie, dar ea e cel mai usoar de fraierit.

-Hei! Ce ai zice daca ti-as preda tie locul meu de compozitoare pentru trupa aia de baieti?

-Ai face asta?! zice , gura ei formand un "O" perfect.

-Da, si inchide gura. O tii destul asa cand o sugi de la toti care iti ies in cale.

Zic si ma indrept spre biroul directorului.

-Buna ziua domnisoara Tomlinson. Cu ce te pot ajuta?zice

-Buna , ati putea sa imi scrieti o recomandare pentru UMNY (Universitatea de Muzica din New York)

-Desigur ,dar tu nu erai angajata de--

-In seara asta scap de contract si ma mut in New York.

-Inteles. Voi trimite chiar acum cererea de inscriere a ta la UMNY.

-Multumesc domnule Miller. spun dupa care ies.

Sper ca planul sa iasa cum trebuie. imi spun minte.

***

Stau in camera lui Harry si ne uitam la un film , el avand mana dupa umeri mei, tinandu-ma strans in brate.

-Ma bucur ca te-ai obisnuit cu ideea ca stai cu noi. Si ma bucur si mai mult ca vei sta cu noi mereu. zice Harry stangandu-ma si mai tare in brate.

Ughh. Vina ma apasa prea tare, dar nu le pot spune ca plec.. Emma e la o prietena de-a ei pe care nu a mai vazut-o de mult, si va dormi la ea cateva nopti.

-Umm.... eu ma duc sa beau niste apa.

Cobor in bucatarie ,imi iau o cana de apa si ma asez la masa privind in gol. Dintr-o data am simtit o mana pe umarul meu si m-am intors instant dand de niste ochi albastri. Niall. Dar totusi am o intrebare: De ce era la bustul gol?

-Cate-i treaba? De ce esti asa stresata? intreaba si se aseaza pe masa in fata mea.

-N-Nimic. Si nu sunt stresata. Doar ma gandeam.

-Te gandeai? La ce? intreaba suspicios.

-La... aaa... un ..cantec? *ok asta a sunat mai mult ca o intrebare. Ptoasto!* Da ... la un cantec.

-Super! Vreau sa aud. zice zambind.

-Ok *Super ! Acum trebuie sa inventezme moment!*

M-am gandit repede la cantecul cu care am intrat la UMDL. Si am inceput sa cant.

My hands,
Your hands
Tied up
Like two ships.

Drifting
Weightless.
Waves try to break it.
I'd do anything to save it.
Why is it so hard to say it?

My heart,
Your heart
Sit tight like book ends.

Pages
Between us
Written with no end.
So many words we're not saying.
Don't wanna wait 'til it's gone.
You make me strong.

I'm sorry if I say, "I need you."
But I don't care,
I'm not scared of love.
'Cause when I'm not with you I'm weaker.
Is that so wrong?
Is it so wrong
That you make me strong?

Your hands
Tied up
Like two ships.

Drifting
Weightless.
Waves try to break it.
I'd do anything to save it.
Why is it so hard to say it?

My heart,
Your heart
Sit tight like book ends.

Pages
Between us
Written with no end.
So many words we're not saying.
Don't wanna wait 'til it's gone.
You make me strong.

I'm sorry if I say, "I need you."
But I don't care,
I'm not scared of love.
'Cause when I'm not with you I'm weaker.
Is that so wrong?
Is it so wrong
That you make me strong?

Think of
How much
Love that's been wasted.

People
Always
Trying to escape it.
Move on to stop their heart breaking.
But there's nothing I'm running from.
You make me strong.

I'm sorry if I say, "I need you."
But I don't care,
I'm not scared of love.
'Cause when I'm not with you I'm weaker.
Is that so wrong?
Is it so wrong?


Am vrut sa continui , dar telefonul meu m-a intrerupt sa sune. Am iesit din bucatarie si am raspuns. Era avocatul.

-Maya. La ora 00:30 trebuie sa fii la aeroport.

-Deci m-ai scapat de contract?? Zic zambind.

-Mmm. Nu chiar, maine voi scapa de el dar nu mai ajungi la auditile le de UMNY daca nu pleci. Biletul este in masina care te va duce la aeroport. Sa ma suni cand ajungi, ok?

-Ok. Mersi.spun si dupa inchid.

Ma uit la ceas si vad ca e 21:49

Am intrat in bucatarie si l-am imbratisat strans pe Niall, el ramanand cu o expresie comfuza. Am dat buzna in camera lui Liam si l-am imbratisat, la fel am facut si cu Zayn. Dar cand am ajuns la Louis nu ii mai puteam da drumul. Totusi, e fratele meu si acum cand l-am vazut dupa un an .... iar ne departam unul de altul.

-Zuzo, ce-ai patit ? De ce plangI? Daca e din vina lui Harry, jur ca il--

-Nuu, nu e vina lui. Doar ca am avut un cosmar. Nu vreau sa pleci. mint.

-Doamne, zuzo. Nu plec. Si daca o fac, tu vii cu noi. zice si incepe sa ma gadile.

Dupa cam 10 minute am iesit din camera lui si am intrat in a lui Harry.

-Ce a durat atat, am crezut ca te-a rapit cineva.

-Da Harry, nu e ca si cum avem bodyguarzi in toate partile casei.zic sarcastic si dupa il iau in brate.

-O sa imi lipsest. zic foarte incet

-Ce-ai spus? intreaba Harry.

-Nimic.

*****

00:00

Toti au adorm. Incerc cu greu sa ma ridic din pat fara sa il trezesc pe Harry. Cand eram gata de plecare, am lasat un bilet pe perna de langa Harry si am plecat.


I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum