(La media e Maya "azi" :)))) )Maya pov.
Ma plimb pe strada la ora 2 dimineata. Frumos..
Dintr-o data ma lovesc de un piept tare.-Imi pare rau.
O doamne. As recunoaste vocea asta din o mie.-Mda, cum spui tu.. spun.
-Maya? Maya Harris?
-Da Max, chiar eu sunt.. raspund sec.
- Wow ,cat te-ai schimbat.
-Âhâm... spun rece privind in alta parte.
-Oh haide. De ce esti asa?!
-Asa cum?
-Rece. Mereu ai fost asa cu mine.
-Aa, nu te simti flatat, sunt asa cu toti .
-O Doamne. De ce dracu nu iti dai seama ca mereu ai facut parte din --
se oprește brusc.-Din ce? Spun suspicios.
-Nimic, ai vrea sa imi povestesti de ce esti la ora asta pe o strada intunecata si de ce ai plâns?
-Fie. Spun, gandindu-ma la faptul ca as putea sa ma descarc putin.
-Ok, hai la mine, casa mea nu e departe. Spune zâmbind.
***
Dupa ce i-am povestit tot a insistat sa ma duca ascasa . Dar am ripostat si voi dormi noaprea asta la el.
*Dimineata*
Ma trezesc si ma rostogolesc prin pat. Totul era asa frumos. Pana am cazut din pat. Imediat dupa 2 maini ma ridica si ma pun inapoi.
-Asa te trezesti mereu? Spune Max razand.
-Haha. Ce sa spun.
-Poftim. Spune si imi da o cafea.
-Mersi.... amm, cat e ceasul?
-E... 7:49.
-CAT?! las cafeaua jos si ma duc in baie. Ma schimb repede in hainele de ieri si il rog pe Max sa ma duca la universitate.
Ma lasa in fata scolii si imi spune ca vine sa ma ia dupa ore.
Imi iau toate cartile din dulap si ma indrept spre clasa de creatie. Acolo ne lasa 35 de minute sa scriem cateva versuri iar dupa le cantam. iubesc locul ala.
Dintr-o data ma simt trasa de brat intr-un colt.
-Ce vrei Zoy? intreb uitandu-ma in alta parte
-De ce? De ce te superi pe mine? Crezi ca am facut-o de buna voie? Crezi ca nu m-am candit la cum vei reactiona? Am facut-o .Si eram sigura ca asa vei face. Dar nu am facut asta doar pentru Harry. Am facut-o pentru ca ma rugat unchiul meu, si daca sunt o prietena rea pentru ca am stiut ca vrei sa fii cu el si ca am incercat sa te aduc la fericire, atunci chiar te rog sa ma urasti.
-E-eu... nu apuc sa termin caci un profesor m-a oprit.
-Domnisoara Tomlinson la ore! Iar tu domnisoara Carter, ai fost chemata la director.
***
Intru in clasa de creatie si vad ca profa inca nu a ajuns. Ma pun in banca mea si astept batand cu degetele in masa.
-Buna ziua clasa. Imi pare rau ca am intarziat . Am o surpriza pentru voi. spune zambind. Poti intra acum. Striga si pe usa intra nimeni altul decat Harry.
Toate, dar apsolut toate fetele au inceput sa zbiere ca disperatele.
Multumesc dumnezeule ca m-ai pus in ultima banca!!.... imi spun in gand
-Bun.., sa continuoam , el a venit aici pentru a va ajuta cu compunerea unui cantec. Vom trage la sort si vom vedea cine va fi primul...
Harry a pus mana intr-un bol si a tras un biletel..
Te rog sa nu fiu eu, te rog sa nu fiu eu, te rog sa nu fiu eu, te rog sa----Si castigatorul este ......Maya Tomlinson!
DAR TE-AM RUGAT!!
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...