Am oftat zgomotos si cand am auzit pasi am inceput sa fug ...am fugit pana cand am ajuns in fata scolii. Ii vad gâscă stând in fata scolii fumand.
-Niall , prinde-o ! Striga Harry din spatele meu. Imi intorc capul sopre el , eu Inca alergand,incepand sa ma uit ciudat.
Deodată sunt prinsă de niste mâini puternice . Niall.
-Lasa-ma dracu in pace blondindinule.
Vad cum Harry se apropie de mine cu un rânjet pervers. FUCK YOU STYLES!
-Mi-ai zis cumva blondin?!
-Da ...
-Offf pitico ...nu mai încerca să figi de mine! Sune Harry. Luindu-ma in brate.
-Harry ..Da-mi drumul acum...iti stiu punctul slab.
-Nu iti dau drumul.
-Tu ai vrut-o Styles!
Zic si incep sa ii ciufulesc parul perfect aranjat.
-Nuuuu...m-ai distrus ...!
-Aham...as vrea sa mai stau sa te vad cum te plângi ! Dar întârzii la ore ! Pa ...
-Pa pisi .
Mi-am rotit ochi si am intrat in sala de curs...perfect...ora care o iubesc ...Muzica.
Intru ma asez intr-o banca liberă ...dupa cam 10 minute intra si intarziatul Harry ...pe bune ...de ce soarta ma uraste ?! Iarăsi s- a asezat langa mine.
-Wow ...ai reusit sa iti faci aparitia...pana acum ce ai facut ? Il intreb.
-M- am drog- ....ăă am ...fumat..Da...am fumat ...A doua oara zicând mai convins.
-Te drogezi ?!
El nu a mai zis nimic ..doar isi privea mâinile ...Orele de azi au trecut repede si mi-am amintit ca trebuie sa merg sa ii dau sfaturi lui Niall.
...
-Adică ...pot sa folosesc toate astea la o intalnire cu ea?! Intreaba Niall.
-Dap ...o sa ii placa!
-Mersi ...esti o draguta ...
-Mda ...mai zi-mi o singura data asa si ajungi in spital. Zic dur.
-O-Okay...Mersi de sfaturi ...El iese din cafenea si eu imi mai iau o cafea si plec si eu.
Ajung acasa si vad ca e ora 6:03. Asta inseamna ca trebuie sa imi plimb câinele....A da ...am uita sa mentionez ..am un caine. Un pug. Il iau si ma duc cu el in spre parcul de câini....cand de dupa colt il vad pe Harry .
-Oh....Hey pisi!
-Hey...spun nu prea încântată.
-Ce faci păpușă?
-Pai ...imi plimb câinele...Zic si din spatele picioarelor mele apare câinele meu ,Sara. Harry incepe a sa se panicheze. Cred ca daca ii dau drumul din lesă o sa o ia razna .
-C-cum o cheamă? Intreaba balbaindu-se.
-Ea e Sara. Vii cu mine si cu ea in parc? Il intreb ...am gânduri malefice ...e vai de el acolo.
-Ăăă...s-sigur. Zice si înghite in sec.
Imi prinde talia si pornim spre parc.
Ajunsi acolo ne aseza m pe o banca.
Incerc sa ii au lesă jos ca sa poata alerga liberă dar Harry ma întrerupe panicat.
-Ce încerci să faci ?
-Ii dau drumul sa alerge liberă....Ce ai ...iti e frica ?!
-Nu ...doamne ce prostii scoti pe gura ?!
-Bine ...
Ii dau drumul si Sara fuge la picioarele lui Harry. El a inceput sa tipe ...
-Ia-o odata !!Ia-o ,Ia-o ,Ia-o!
Am inceput sa rad zgomotos si am luat-o si am pus-o intre mine si el. Sara s-a urcat pe picioarele lui Harry.-Stai linistit ...Nu musca ,nu are purici ,nu e rea .
Dupa 20 de minute începeau sa de joace ...am mers acasa si Harry ma tinea de mana ...mi-am tras-o repede si el a inceput sa se uite cu o privire gen: "am facut ceva gresit?" Iar eu i am aruncat o privire gen :"du-te dracu" .
-Vrei sa mutăm intalnirea la ora 12:10? Te roog.
-Pfff...ok.
-Esti cea mai -
-Daca zici draguta ,jur ca te tai.
-Ok ...
-Ok ...eu trebuie sa plec ...ne vedem la ' întâlnite' ..pa . Zic eu .
-Ok ...pa papusa.
Intru in casa si vad ca Jade nu este acasa . Cred ca se plimba cum face mereu.
Ma pun pe canapea ai dau drumul la televizor.
...
Dimineata eram tot pe canapea...învelită... . Jade.
-Neata Maya. Zice Jade din bucătărie.
-Neata! Unde ai fost aseara ?!
-La scoala ...organizăm concertul de maine ....
-...a ok.....si cat e ceasul?
-Pai...e 11:35 zice si eu scap paharul de apa din mana ...
-Cat am dormit?!
-Muultt.
-Eu ma duc sa ma pregătesc ...
-Pentru?! ...azi nu se face scoala pentru ca se pregateste scena. Zice ea simplu.
-Am o intalnire.
Fug in camera si imi iau un tricou pe care stie "Don't call me baby!" ,niste pantaloni scurti si sub pantaloni o pereche de colanti negri. Si in picioare o pereche de ghete gen rock pana la genunchi.
Ce ?! Nu e o intalnire romantică . Sper...
Era 12:01 ...
Cobor si o vad pe Jade uitându-se la TV.
-Ce imi place cum te-ai îmbrăcat ...dar totusi ...e o intalnire ...
-Da ...dar nu e genul ala de intanire ...
-Cu cine mergi la "intalnire"?!
-Tu sigur nu esti mama? ...merg cu ....Harry. Zic putin rusinsta.
-Ok...distreazate.
-Aaaa....mersi ...!
Un batut la usa s-a auzit si am fugit repede sa raspund ... stai ....de ce imi pasa ...sunt obligată să merg .
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...