59- Umm. Eu eram el!

1.4K 70 17
                                    


-Harry, dacă mă vor obliga să avortez?

-Eu oricum ies din trupa. O să cânt solo si te vei preface că avortezi.

-Pff. Am emotii.

-Off, haide. Hmm. Îți mai amintești când ai plâns la prima noastră întâlnire? Atunci am făcut tot intenționat ca să văd dacă ții la mine. Ămm. Sau atunci când ți-ai pierdut memoria și era să mă arunc, iar tu m-ai salvat. Sau Te fugăream în spatele scolii ca să te sărut. Sau când te-ai mutat în Londra. Si după ne-am reîntâlnit în UMNY.
Si când ne certam. Am trecut peste astea, vom trece peste restul. Promit.

Zâmbesc și în sărut.

-Te iubesc. Zic

-Vai. Serios?! Zice "uimit"

-Duhh.

-Dovedește!

Mă urc pe el și încep să îl sărut apăsat.

-Ai uitat de momentul în care ne-am dus pe cel mai înalt bloc să ne uităm la stele și tu ma sărutai pe gat...

-Si ce propui cu asta? Zice dând din sprâncene.

-Ce propun? Zic dând si eu din sprâncene.

Încape da ma sarupe pe gat si sa muște unele locuri, respirația lui gadilandu-mi pielea.

-cred ca asta propuneai.

-Bine. Gata cu distracția, nu faci nimic cu mine. Nu vreau să omor copilul acum.

-Dar... Vrea să te sărut, vreau să te îmbrățișez, vreau să te ating...., vreau să te iubesc.

-But.. Nu poți. Haha.

-Hai pa.

-Unde pleci?

-Să mă plimb.

-Pff. Vreau sa iau si eu aier si sa ies , dar mi-e lene.

El vine la mine si ma ia în spate. Iese din casă și începe să meargă spre un parc. Când ajungem Harry m-a pune pe un leagăn si el in altul.

-Știi. Îmi amintești de prima mea dragoste de când eram în clasa a 6-a. Îl chema Edward. M-a invitat la prima întâlnire intr-un parc. Mi-a dar flori, ciocolata, mi-a castigat un ursuleț mare de plus și cu el am avut primul sărut. El m-a învățat să mă dau cu Skate-ul si îmi e dor de el.

-*tuse* Umm, eu sunt el! Ămm, sunt Harry Edward Styles.

Eu am rămas mască. Nu mai știam ce să zic. M-am ridicat din leagn si m-am pus peste el în leagănul lui. Am început să-l sărut si il sărut.

-Mersi. Umm. Aia a fost cea mai frumoasa zi din viața mea.

________

Capitolul asta e așa de scurt pe ntru ca după mă apuc de volumul 2 si da

Sper ca o sa va placa următorul volum si va iubesc❤❤❤❤❤❤❤

I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum