36-Neanderthalilor!

1.4K 71 3
                                    


Wow. Versurile aste le-am comlus pe loc. Cred ca o sa continui piesa.

-Surioara? zice Louis.

-Ce e? raspund repede.

-Te-am luat! a spus Niall.

-Ma mai gandesc daca vreau. stramb din nas.

-Nu prea. Ai dat proba , si ai fost aleasa... nu ai voie sa mai dai inapoi. zice un barbat intrand in sala.

-Tu cine dracu mai esti?!

-Eu sunt Simon, impresarul lor.

-Ok ok. Deci... voi ce tip de muzica cantati?

-Nu ai ascultat nici o data la muzica noastra?! intreaba Louis.

-Nup!

-O safie o zi lunga!

Am plecat de langa ei si m-am dus la Jade care isi pregatea o coregrafie.

-Heii . Nu te mai stresa atat! esti geniala la dans! Si pana la urma ce conteaza asa mult?

-NU vreau sa ma fac de ras!

-Tu-ti maica ta! Ce iti pasa de o gasca de papusi Barbie care danseaza si canta ca niste gay?

-Stii ca ti-ai facut fratele gay ,nu?

-Ei na! Nu m-a auzit deci taci!

Dupa ce Jade si Demi au dansat impreuna, Niall si Louis le-au admis si pe ele. Macar nu o sa fiu singura intr-o casa de nebuni!

***

Sunt in limuzina fratelui meu . Ne indreptam spre casa trupei . Deja ma doare capul.Fetele au zis ca vin maine deoarece au ceva treaba si nu pot ajunge.

Masina s-a oprit si noi am intrat in casa gigantica.

-Cine e ? il aud pe Niall.

-Un hot.. imi dai te rog voie sa jefuiesc casa asta? zic sarcastic. Cu asta Niall a tacut si a stat continuand sa manance.

Louis mi-a aratat camera care era intre a lui si a unuia din baieti. Dupa am coborat in living si am sunat-o pe Acacia.

-Ce faci vaco? *ea*

-Mda.. salut si tie! Vii pana la mine? *eu*

-Pai nu ai zis ca te-ai mutat?*ea*

-Iti trimit adresa! Hai!! *eu*

I-am trimis adresa, dupa m-am dus in bucatarie unde statea Zayn.

-Cu cine ai vorbit? intreaba.

-Tragi cu urechea?

-Nu! Am auzit doar.

-Acacia. Vine.spun si el se ridica. Ce-ai? zic

-Ma duc sa fac un dus. zice alergand pe scari.

Louis intra in bucatarie vorbind cu ....Harry?!?! OK .. ce Naiba e inneregula cu zilele astea?!

Il trag pe Louis afara din bucatarie.

-Ce mama dracului cauta cacatul de Harry aici?

-Face parte din trupa... de ce? Ce ti-a facut?! intreaba ingrijorat.

-Nimic. spun si atunci suna cineva la usa. O deschid si o vad pe Acacia.

Niall coaboara in fuga scarile ascuzandu-se in spatele ei cu o groaza de haine in maini. Pe urmele lui coboara si Zayn ... cu un prsop in jurul taliei... ATAT!

-NIALL .. da-mi hainele inapoi!

-Neanderthalilor! ZAYN PUNE NAIBI CEVA PE TINE CA PROSOPUL ALA MAI ARE PUTIN SI CADE! Si tu dai odata hainele ! tip apoi o iau pe Acacia de mana si o duc in capera mea.

Am stat acolo ore bune apoi ea a trebuit sa plece asa ca am decis sa ma uit la un film in sufragerie. Dar nu dupa mult timp apare si Harry.

-Hei! spune

Nu raspund.

-Baieti nu sunt acasa, asa ca eu sunt seful. Spune si eu stramb din nas , dar tot nu raspund.

-Deci cum sunt seful iti ordon sa vorberi cu mine!

-Idiotule! Uite: am vorbit! Acum PA! spun si ma ridic de pe canapea.

Urc in camera mea si vad ce bine am aranjat-o eu si Acacia. Si cel mai tare lucru, Acacia mi-a pus o tinta pe perete cu poza lui Harry pe perete. Cand ma ascez in pat primesc un mesaj:

"Hey baby! Ce faci? Vrei sa vergem da ne plimbam? Vreau sa vorbim. -Luke <3 <3"

"Ne vedem in fata casei mele. - Mey <3 XXX"


Dupa ce ii trimit adresa incep sa ma pregatesc .


I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum