Intru in casa si trantesc usa in urma mea. Ma duc in camera si imi iau niste bani dupa pornesc spre mall. Imi cumpar un telefon si bag cartela in el. Vad ca am o gramada de-a mesaje si apeluri ne preluate de la Harry. Si vad ca acum 2 minute am primit un mesaj de la Kay.
"Vino la Starbucks in 10 minute! A venit cineva sa te vada! -Kay XX"
Asta m-a cam speriat. Cine sa ma vada?
Ma indrept spre o masa din cafenea si il vad pe Kay venind spre mine zambind.
-Ce e? il intreb.
-Esti gata?
-Gata pentru ce?!
-Zi da sau nu!
-Da. zic speriata.
Atunci niste maini reci imi acopera ochii si le pot simti miroul de tigara .
-Cine crezi ca e , printesa? se aude vosea ragusita a tipului
Atunci mi-am dat seama cine e iar pulsul imi crestea. Ii iauincet mainilede pe ochii mei si ma ridic de pe scaun.
-C-ce cauti a-aici?intreb mirata.
-Am auzit de la Kay ca locuiesti aici, si ma gandeam sa iti fac o mica vizita.
Hai sa va lamuresc, fiindca sigur ati intrat in ceata. 'Persoana misterioasa' era Chad, fostul meu iubit. L-am iubit enorm. In clasa a 9-a cu el am avut primul sarut ...pe atunci eram 'cuminte', adica nu fumam sau drogam si eram mereu vesele. Dar stiam ca imi ascunde ceva,asa ca l-am urmarit intr-o zi dupa scoala. Atunci am aflat cu ce se ocupa el: Droguri , curse ilegale , arme etc. Atunci mi-am dat seama ca nu sunt genl lui si ca sigur nu ma iubeste. Dar nu am renuntat la el.M-am schimbat total. Hainele ,parul , comportamentul. Pana am ajuns asa. Drogurile au devenit o obsesie pentru mine si asa am intrat si eu in afacerile alea. Cand m-a parait, a fost fiindca se plictisise. Nu am iesit din camera 2 luni. Jade venea si imi tot zicea sa mananc dar eu doar taceam si priveam in gol.
-N-nu voiam sa te revad.
-O... ba sigur ca voiai! spune punandu-si mana pe obrazul meu si mangaie usor.
-I-ati mana de pe mine jeosule! tip si ii indepartez mana.
-Mersi mult Kay... suuper cadoul! spun si ies
Merg spre Universitate. Jake e mereu acolo.. deci poate inregistrez si ultina piesa de pe album.
Stau la intrarea in studioul de inregistrari unde Jake inregistrand o melodie. Mă uit din curiozitate pe lista cantecelor căutând ultima piesă. Se numeste 'War is love' dar nu scrie numele celui care o cântă. Dar după voce clar e băiat.
Intru văzându-l pe... Harry?!
Nu pot sa cred Ce voce are!
Termină de cantat si vine langa mine.-Maya Tomlinson ,te rog iarta-ma. Am fost asa de tâmpit si chiar imi pare rău! Doar că nu suport ideea ca tu să fii a altcuiva!
-...
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...