Maya pov.
Imi deschid ochii, dar ii inchid la loc din cauza soarelui astuia stupid. Dracu! Nu mai rezistai ,soare fara sa imi strici mie somnu' , nu?!
-Harry..? Soptesc.
-Da ?Spune si ma saruta pe gat.
-Cat e ceasul?
-7 .
-Oh... Azi avem scoala! Zic mofturoasa.
Ma saruta si dintr-o data , cheful de somn mi-a pierit. L-am satutat si eu dar am fost intrerupti de o bataie in usa.
-Pot sa intru? S-a auzit vocea Emmei.
-Da. Zice Harry, dupa usa se deschide.
-Harry vroiam sa -- ... Nu pot sa cred! Zice cand ma vede. Apoi ma imbratiseaza. Maya ! Imi pare atat de rau ... Din vina mea puteai sa mori ...ma poti ierta?!
-Alooo! Pamantul către Emma! Nu a fost vina ta! Am fost eu fraiera si nu am avut ce face! N-am pentu ce sa te iert daca nici nu sunt suparata pe tine!
...
Dupa putin timp am plecat la școală. Prima ora am avut istorie. M-am asezat in ultima banca,....ca de-obicei.
-Hey ...eu sunt Zoy. Zice o fata care se aseaza langa mine.
-Mda... Zic plictisita.
-Si tu esti...?
-Maya... Dar spune-mi Mey.
-Imi place mult numele tau.
-Mersi ...dar te sfatuiesc ora asta sa nu vorbesti prea mult ...profu, e super-mega-dur!
Ea mi se pare o fata destul de cumințica. Are ochii caprui si un zambet 'so cute'. Dupa oră am decis sa ii arat școala,fiindca e noua, dar desigur, Harry a venit si el cu noi.
-Zoy... El e Harry. Iubitul meu.
A vrut sa zica ceva, dar clopotelul nu a lasat-o.
-Umm... Eu am Franceza. Ne mai vedem ,pa Mey. Zice ea si fuge spre clasa.
-Si... Tu ce ora ai ? Ma intreaba Harry.
-Spaniola... Dar nu ma duc. Ma duc in la garaje sa fumez... Bye-bye.
-Stai ,stai ,stai... La garaje?! Stii foarte bine ca sunt oameni periculosi acolo si ca nu vreau sa te duci, fara mine! Zice grijuliu.
-Iar tu stii foarte bine ca nu imi e frica de nimeni. Am plecat.
Am fugit pana am scapat de el.
Am ajuns intr-un final la 'destinatie' .
M-am urcat pe capota unei masini si mi-am scos pachetul de tigari.
Aplause sinistre se auzeau din cealalta partea a perimetrului.
-Ca sa vezi ... O avem aici pe printesa din Hollywood. Se pare ca nu prea isi asculta iubitul... Baby... Stim amandoi ca de mine iti e frica! Imi dau seama de vocea asta, Este.... Max.
-Zice cel care a primit 3 pumni in burta si 5 lovituri in 'punctul sensibil' de la o fata. Adica de la MINE!
Fara sa mai zica ceva ma strange de gat si ma lipeste de perete.
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanficHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...