Heyya!
How's your day going on so far, people? Saya nak cakap tentang BKD sikit ni. Alaaa sikit je... Tak luak mana pun kan hehehe...
Buat pengetahuan korang, saya tulis cerita ni sekadar suka-suki je. Takdelah siap tulis plot jalan cerita dalam notebook bagai semua tu... memang nehi yillek poci. Saya tulis sesedap hati dan rasa je. Anytime and anywhere. Masa makan rasa nak tulis, saya tulis je la. Masa tengah iklan drama TV3 yang panjang mak aii tu, saya tulis lagi hahaha.
Nak kata hebat, jauhhhh sekali. Cuma saya rasa menulis ni memang kena ikut hati je. Sebab tu update sungguh jarang sekali. Kadang-kadang seminggu sekali je update. Bila rajin ada la tiga kali seminggu. Kalau malas haram langsung tak update hahaha... Untuk mengelakkan saya jadi bertambah malas, sekali sekali komenlah sekali ya hehe.
Tapi saya taknaklah tulis semberono je kan... mesti nak kena ada umph jugak. Ye tak? Oleh itu kadang-kadang saya fikirkan jugaklah apa yang nak tulis for the next chapter and so on. Dan apa yang saya perasan, this story setakat ni tak ada watak protagonis langsung. Semua watak suci je ni dah kenapa??? What the hell, V? You are soooooo not like sinetron! (cakap dgn diri sendiri hahahaha)
Jadi, bak kata lagu drama Keluarga Karaoke kat Astro tu, langit tidak selalu biru~
Nantikan kemunculan watak jahat ala-ala sinetron dalam novel BKD ni!
Kemunculan ke? Ataupun sebenarnya watak jahat tu dah pernah muncul pun dalam novel BKD ni? Anda rasa? Jeng jeng jeng... (sambil gelak jahat)
***
Notakaki : So far masa awak semua baca BKD, awak membayangkan Dian, Norman dan Aidil ni siapa? Give your suggestions dekat comment section below! Saya nak tahu imaginasi uolls terhadap dia orang ni macam mana hehehe... Tak kiralah korang membayangkan Malaysian ke Korean ke Bollywood ke, atau pun sesiapa je, just give your opinions, okay darlings? Muchos gracias!
YOU ARE READING
Bekas Kekasih Dia! ☑
RomanceGenap 6 tahun hubungan cinta antara Dian Raisya dan Aidil Zulkarnain, akhirnya hubungan mereka terputus juga. Dian merupakan seorang gadis yang ceria dan setia tetapi hubungan mereka terputus semuanya angkara Aidil yang mahu hubungan cinta mereka di...