Çenesine yediği darbe yüzünden tel örgülere çarpan adam kendini toparlamaya çalışırken bir yandanda " ayağa kalk hadi", " bitir şunun işini" , " sana onca para yatırdım " lafları kulağını tırmaladığı yetmiyormuş gibi bir de rakibi dönerek karnına bir tekme atıp yeniden tel örğülere çarpmasını sağlamıştı. Bu durum yeterince sinilerini bozmaya başlamış olmalı ki artık bu işe bir son verme kararı verdi. Kafesin arkasında onu izleyen arkadaşına baktığında sarışın iri adamın surat ifadesinde alaycı bir şekilde ( bırak artık şunla oynamayı ) dediğini bileğindeki saati göstererek anlamıştı. Ağzındaki kanı silip rakibine baktı. Kendisinden iki kat iri olan adam savunma pozisyonu almış bir şekilde onun ayağa kalkmasını bekliyordu. Gerard dikkatli bir şekilde ona bakarak şağ kroşe atacağını anlayarak ona göre posizyon aldı. Beklediği gibi rakibi sağ kroşeyi attığında gerard çoktan kafasında canlandırdığı gibi sağa kayıp sol kolu ile rakibinin ona attığı yumruğun kolunu tutup sağ bacağını onun sol bacağını çermet atacak şekilde kavrayıp boştaki koluyla adamın çenesini tutarak rakibinin ters takla atmasını sağlayıp yüz üstü düşmesini sağlamıştı . Yaptığı bu hareket rakibunin çenesini kırmıştı. Fakat gerard bunu pek umursayacak bir adam değil di. Ona göre Kafes dövüşüne geliyorsa olacaklara katlanmalıydı. Çünkü 13 yaşında buraya geldiğinde ilk ögrendiği bu olmuştu. Rakibine hiç bakmadan kafesteki kapının açılmasını bekledi. Açıldığında kapıda arkadaşı laxus elinde bir şişe su ve havluyla onu bekliyordu. Gerard yanına geldiğinde adam havluyu kafasına atıp elindeki suyu vererek alaycı bir şekilde " sıkılmaya başlamıştım artık " dedi.
Gerard havluyla yüzündeki teri silip tezahüratlar eşliğinde kalabalık arasından geçerek aynı anda suyunu açıp büyük bir yudum aldıktan sonra geri kalanını kafasına döküp vaşını bir kere sallayıp etrafa su sıçratmıştı.. Bu hareketi gören laxus bıkkın bir şekilde " şu hareketi yapmak zorundamısın soyunma odasında duşa gireceksin zaten" dedi. Bunu derken çoktan gelmişlerdi. Gerard duşa kabinlerden birine girip pantolonunu çıkarıp duş alırken laxus soyunma odasında kendi dolabından eşyalarını topluyordu. Elinde iki tane üzerinde 50 bin dolar yazan çeklerden birini duştan yeni çıkan gerardın kafa hizasında tutup sallıyordu. Üstünde havlu ile duran gerard ufak bir havlu ile de saçını kurulamaktaydı. Bunu gördüğünde gülümseyip çeki alarak baktı. Üstündeki miktarı gördüğünde şaşkın bir şekilde laxusa bakarak " ne zamandan beri bu kadar yüksek miktar veriyorlar" dedi. Laxus sırıtarak " bugün kodomanlar vardı. " diyerek çantasını omzuna attı. Kapıya doğru giderek elini sallayıp "bugün ki zaferinin şerefine içkiler benden" dedi. Gerard arkasından alayla bağırarak " sen ne zamandan beri içki ısmalıyorsun" diye bağırdı. Gerard giyinirken laxus bağırarak " o yüzden keyfini çıkart " diye bağırdı.
Gerard giyinip otoparka geldiğinde arabasının başında laxusu gördüğünde nefesini vererek " içki ısmarlama sebebini anlamalıydım ne oldu seninkine " diyerek anahtarının kapı düğmesine basarak kapının açılmasını sağladı. Laxus sürücü koltuğunun yanına oturup çantasını arka koltuğa atarak yanına oturan gerarde " bugün acemi şöförün teki fosfosuyla arabama çarptı. " dedi. Gerard hayret eder bir şekilde laxusa bakarak " ve sen sorun çıkartmadın. " dedi. Laxus çapkın bir gülüşle " arabama çarpan fıstığı görsen sende etmezsin" dedi. Gerard bıkkın bir şekilde nefesini verip arabayı çalıştırıp otoparktan çıkarken laxus ' yarın tamircide buluşacaz " dedi. Gerard anlamış bir şekilde kafasını salayarak arabasını her zaman gittikleri clubün yoluna çevirdi " keyfin yerinde olduğu için de bu gece içkileri sen ısmalıyorsun " dedi. Laxus koltukta iyice yayılıp gülümseyerek " dediğim gibi o yüzden keyfini çıkart " dedi.
Mirajane gergin bir şekilde ev arkadaşı erzayla koltukta karşılık lı bağdaş kurup oturuyorlardı. Erza inanmamış bir şekilde " adamın son model bmwsine çarptın hatta buda yetmiyor tamponu indirdin ama sana kısmadı öyle mi" dedi. Mirajane gözleri kocaman açık bir şekilde başını onaylar bir şekilde salladı. Erza mirajanenin suratına iyice baktıktan sonra gözlerini kıstı sonra çenesini tutup biraz düşündükten sonra ani bir sinirle miraya yaklaşıp bağırarak " hadi be ordan manyakmıki o kısmıyor. Ben onun yerinde olsam çıldırırdım" dedi. Mirajane biraz yaslanmış bir şekilde yüzünde bir kaç ter damlasıyla erzaya bakıp yutkunarak " gerçekten de kısmadı bende şaşırdım. " dedi. Erza gözlerini kısıp miraya iyice yaklaşıp " kötü bir niyet seziyorum" gözlerini kızarak " bu herif nasıl bir tipti" dedi. Mirajane bu soruya şaşırmıştı. Bu soru üzerine biraz düşünüp çarptığı adamı göz önüne getirerek " baya uzun boylu , kaslı , sarışın , mavi gözlü, sağ gözünde bir yarası vardı. Ayrıca vücut hatları mükemmel di." sonra heyecanlanarak " ayrıca kare şeklinde çenesi kendinden emin bir yüz ifadesi vardı. " diye söylerken şaşkın bir şekilde ona bakan erzayı farkettiğinde oda şaşırarak " erza ne oldu " dedi. Erza mirajanenin kafasına bir fiske attı. Mirajane " acıdı" diye bağırıp erzaya " bunu niye yaptın " diye bağırırken. Erza sinirlenip ayağa kalkarak iki saattir bağdaş kurmaktan uyuşmuş bacaklarını gevşeterek " niyemi herifin bir çeteresini tutmadığın kalmış be " dedi. Mirajane kendini savunur bir şekilde sırtını koltuğa yaslayarak bacaklarını karnına doğru çekip yanaklarını şişirerek sitemli bir şekilde yere bakıp " sadece dikkatli bakarım" dedi. Erza inanmamış bir şekilde " senmi " sonra erza gülerek mirajane nin yanına oturarak " yeme beni mira sen malzeme hocamızın saç rengini altı ayda anca fark etmiştin" dedi. Mirajane kendini savunurak " adam kafasından bandanasını çıkarmıyorki nerden anlayabilirdim" dedi.
Erza bu konunun Uzayacağını anlayarak konu gene eski konuya dönerek " eeeee fosfosa ne oldu?" Diye sordu. Mirajane " yarın onunla tamirciden alıcaz " dedi. Erza şaşkın bir şekilde mirayı korkutacak bir şekilde yüzüne yaklaşıp " onlamı buluşacaksın" diye ani bir tepki verdi. Mirajane iyice korkarak " ne oldu şimdi yaa" dedi. Erza ayağa kalkıp ellerini beline koyup kendinden emin bir duruş ve suratında savaşa hazır bir ifadeyle " bende geliyorum" dedi. Mirajane iyicene şaşırarak " nedenmiş" diye bağırdı. Erza suratını asarak " anlattıklarına göre kesin bir playboy ile buluşacaksın seni yalnız bırakamam" dedi. Mirajane suratı komik bir şekilde erzaya soran gözlerle bakarak " erza daha önce hiç playboy gördün mü? " Diye sordu. Erza hala kendinden emin surat ifadesi ile " Hayır" dedi. Mirajane suratı daha da asılarak " peki neye dayanarak dedin bunu " diye sorarak erzanın suratını iyicene inceledi. Erza şaşkın bir şekilde soran gözlerle " televizyondan" dedi. Mirajane nefesini verip başını eğerek " tahmin ediyordum" dedi.
Evet yeni kitabımın ilk bölümü de bitmiş oluyor. Bazı yazarlara gıcıklık olsun diye ahuhehuhe 10 oy + 15 yorum dan sonra gelecek tir yeni bölüm baya merhametliyim değil mi. Hadi iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı ve Peri
Actionmezat savaşından sonra en az 15 en fazla 70 bölümlük (uzayadabilir) bir jerza hikayesi yazmaya karar verdim. Umarım bunu beğenmenizi ümit ediyorum. kitabın adında lonca isimlerine gönderme yaptım. Fairy tailin anlamı zaten belli ama crime sorcir...