Laxus dreyar
24 yaşında işletme son sınıf öğrencisidir. Oda gerard gibi küçük yaşta kafes dövüşlerine başlamıştır. Fakat gerardın aksine kafes dövüşlerinden büyük keyif alır. Saten Kafesin şampiyonudurda. Boş zamanlarında ise spor salonunda dövüş eğitmenliği yapar. Kişilik bakımından gerarda benzer ama o eğlenmesini bilir.Korkuyor du hem de hiç olmadığı kadar çok korkuyordu. Okullarının pek kullanılmayan amfisinde sadece üçü vardı.Sandalye de oturmuş başında dikilen iki kızdan ölesiye korkuyordu. Karşısında ki kızıl saçlı öldürücü bakışları ile lucye " son kez soruyorum lucy " eğilip sandalye de oturan lucye aynı hizaya geldiğinde " juvia nerde " dedi. Lucy içinden juviayla ev arkadaşı olduğu güne lanet ediyor du. Sonra yutkunarak " dediğim gibi juvia ailesinin Yanındaydı bugün geliyor. Hatta bir saat sonra tokyo da olacak" dedi. Erza inanamamıştı ama devam ederek " peki onun gray adındaki biriyle olan ilişkisini biliyormuydun " diye sorduğunda lucy içinden ( has.... nerden öğrendiler bunu ) diye düşündü. Erza iyice yaklaşarak " söyle" dedi. Lucy kurtuluş olmadığını anlayıp nefesini vererek " üç ay mı " diye bağırdı erza sonra " ve bunu bize söylemedi ni " dedi. Lucy geriye doğru yaslanıp iyice korkmuştu. Bu zamandır lucynin telefonunu karışt8ran mirajane erzaya doğru gelerek " erza hemen istasyona gitmaliyiz. Sanırım juviayı istasyondan gray denen çocuk alacak ve bu akşam kalmayı düşünüyor. " dedi. lucy itiraz edercesine " mira san telefonumu bu yüzden mi aldın " dedi. Mirajane güzel gülümsemesi ile " tabikide ayrıca yolda seninle grayin arkadaşı natsuyu konuşacağız" dedi. Lucy iyice gerilirken erza öfkeli bir bakışla luvye dönerek " natsu kim be " dedi. Mirajane kapıdan çıkıp erzaya seslenerek " hadi gitmeliyiz juvianın treni gelmek üzere " diyerek çıktı. Erza lucynin omzunu sıkarak " sen bizimle geliyorsun" derken gözlerinde yapmadığın takdirde seni gebertirin bakışı vardı. Lucy ağlamaklı bir sesle " olur " dedi.
Laxus jeapin arka koltuğundan içinde bira şiselerinin bulunduğu koliyi alarak gajelin tamirhabesinin üst katında olan evine çıktı. Kapıya geldiğinde omzu ile kapı ziline bastırıp açılmasını bekledi. Gajel kapıyı açtığında laxus içeri girip biraları amerikan mutfaktaki masanın üzerine koydu. Laxus etrafa baktı. Gajelin salonu geniş ve ferahtı amerikan mutfağın önüne konmuş lacivert köşeli oturma takımının ortasına cam bir sehba tam karşısında ise büyük ekran lcd televizyon vardı. Yan tarafta ise büyük bir kitaplık fakat kitaplık yeribe gajelin oyjncak araba koleksiyonu vardı. Gözü placetitonu kurmakta olan natsuya kaydı. Gerard biraz gecikecekti. Mutfakta cips ve çerezleri hazırlamakta olan gajela döndüğünde üstünde beyaz bir kazak ve kot vardı. Saçlarını ise bir bandana ile tutturmuş tu. Gajela " gray nerde" diye sorduğunda gajel elindekilerle sehbaya giderek " sevgilisi ailesinin yanından geliyor gelmez o " dedi. Laxus koliden bir kaç şişe alıp natsu ve gajelin yanına giderek " yani yarın da olmayacak " dedi. Natsu üzerinde siyah kot beyaz dar bir gömleğin üzerine giydiği siyah sıfır kol yelek ve her zaman taktığı atkısını giyiyordu. Onların yanına gelip bira alıp açarak " şu anda juviadan başkasını görmez " diyerek birasından büyük bir yudum aldı. Gajel graye hak verir şekilde " dört adamla takılacağına o kızı tercih etmezi gayet doğal " diyerek üçüde kahkaha atmıştı. Kapı çaldığın da laxus ellerini birbirine vurarak " güzel gerard da geldiğine göre sizi plastion oynayarak ezebilirim " dedi.
Erza ve mira yanyana vosvoslarına yaslanmış kapıdan juvianın çıkmasını bekliyorlardı. Erza etrafa bakarak juvianın sevgilisi olabilecek şahsiyeti tahmin etmeye çalışıyordu. Gözü sürekli siyah son model bir arabanın başında duran ikinci sigarasını bitirmiş siyah dağınık saçları olan beyaz tenli koyu gözlere sahip adama gidiyordu. Erza niyeyse juvianın sevgilisinin bu olup olmaması konusunda endişe duyuyordu. Kot pabtolunun üstüne sadece lacivert bir gömlek giymiş ve pantolonunun dan bir zincir sarkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı ve Peri
Aksimezat savaşından sonra en az 15 en fazla 70 bölümlük (uzayadabilir) bir jerza hikayesi yazmaya karar verdim. Umarım bunu beğenmenizi ümit ediyorum. kitabın adında lonca isimlerine gönderme yaptım. Fairy tailin anlamı zaten belli ama crime sorcir...