bu bölümde +18 içerik smut vardır ama sizin alışık olduğunuz smut değil . Neyse bavul hazırlamam lazım. Bölüm bittiğinde niye hazırladığımı anlarsınız. Kendinizi bir şoka hazırlayın ama...
Gerardın mektuplar için phreitoya hesap sormasının üzerinden üç yıl geçmişti.
Şu anda lisenin basketbol takımında son kez kaptan olarak dört numaralı formayı giyiyordu. Şu anda sahanın ortasında laxusun karşı takımın pivotuyla karşı karşıya geçip top yarışı için gerekli pozisyonu alıyordu. Hakem düdüğü çalıp topu havaya attığında laxus ve karşısında ki Pivot aynı sıçrayıp topa dokunarak kendi taraflarına geçirmeye çalışıyorlardı.
Kırk dakika sonra Maç 82-64 bitmişti. Maç sonunda onların zaferiyle bitmişti. Gerard nefes nefese elini dizlerine yaslayarak yerde yığılı bir şekilde oturan laxusa baktı. İkiside zafer sevinciyle birbirlerine gülümsedi. Gerard laxusa doğru gidip kalkması için elini uzatmıştı. Alaylı bir şekilde " hadi koca oğlan son bir selamlaşmamız kaldı " dedi. Hakem düdüğünü çalıp iki takımın üyeleri de karşı karşıya geçip hakemin işaretiyle " maç için teşekkürler " diye bağırmıştılar.
Boyunlarında madalyonları ile hatıra fotoğrafı çektirip kupayı alarak tezahürat lar yaparak soyunma odalarına doğru gidiyor lardı. Laxus elinde dev kupayla diğer kolunu gerardın omuzuna atıp " günün ilk zaferini kazandık haa " dedi. Gerard pişkin bir gülümsemeyle laxusa bakıp " sırada akşamki zafer var " dedi. Laxus tek kaşını kaldırarak " ohoooo çok eminsin bakıyorum " dedi. Gerard önüne bakıp şeytani bir sırıtmayla " fazlasıyla bu gece çıldıracağım " dedi. Laxus yüksek sesli bir kahkaha atarak " çok eğleneceğim desene " dedi. Gerard Alaylı bir şekilde yan gözle laxusa bakarak " ön koltuktan yerin hazır bile " dedi. Laxus ise sinsi bir sırıtmayla " bügun ne kadar cömertsin " dedi. Gerard mütevazı bir gülüşle " keyfini çıkart senin daha ilginç bir gösteri sergileyip karşılığını alacağını hissediyorum " dedi.
Arkalarından hibiki tam ortalarında belirerek neşeli bir sesle " ne göstwrisiymiş bu " diye sorduğunda... laxus hazırlıksız yakalandığı için susarken Gerard hiç istifini bozmadan sevimli bir gülümsemeyle " akşam yarışa girdik Hangimiz belirlediğimiz kızı önce o kazanacak " dedi. Laxus öldürecek gibi bakarken hibiki heyecanlı bir şekilde " heee hakeme ihtiyacınız var mı peki " diye sordu. Laxus sinirli bir şekilde " senin gibi bir çakma jigolaya ihtiyaç yok " dedi. Hibiki yapmacık bir alınganlıkla " laxus kun kalbimi kırdın " dedi. Laxus gözlerini devirerek " hangi kalp " dedi. Gerard sevimli bir gülümsemeyle " tabi neden olmasın " dediğin de laxus azarlayıcı bir tavırla " ne diyon sen be " derken hibiki sevinçli bir şekilde kollarını kaldırıp oleeeey diyordu. Gerard ise sadece gülümsemekle yetinmişti.
Akşam şampiyonluk kutlaması için olan partinin olduğu hibikinin evine gelmişlerdi. Laxus ve gerard içeriye girdiklerinde ortamı görünce bayağı şaşırmışlardı. Hibiki iki bira şişesi elinde onlara doğru gelerek abartılı bir hareketle " işte takımımızın kaptanı ve pivotuda geldi " diye bağırdığında herkes tezahürat edip alkış tutuyorlardı. Hibiki ikisine fısıldayarak " eeee hangi kızlar " diye sordu. Gerard kızları inceleyerek eli çenesinde düşünerek " bir bakalım " sonra sarışın ve mavi gözlü bir kızı gözüne kestirerek başıyla kızı işaret ederek " laxus Jenny i tavlayacak " dedi. Hibiki etkilenmiş bir şekilde başını sallayarak " vayyy eee laxus sen " dedi. Laxus düşünür bir şekilde etrafına bakarak " bu işi başıma açan bu yavşak olduğu ona iyi bir kazık atacağım " diyerek ona kaşlarını kaldırarak bakan gerard a alaycı bir şekilde yan gözle battıktan sonra siyah saçlı , bembeyaz tenli , kırmızı gözlü bir kızı göstererek " seilahı tavlayacaksın " dedi. İkiside şaşkın bir şekilde laxusa baktı. Hibiki çekinir bir şekilde " laxus o kızın kyokayla Lez (biyen) ilişkisi olduğunu biliyorsun değil mi " diye sordu. Laxus sırıtarak kollarını önünde bağlayıp " bunu siz istediniz " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı ve Peri
Acciónmezat savaşından sonra en az 15 en fazla 70 bölümlük (uzayadabilir) bir jerza hikayesi yazmaya karar verdim. Umarım bunu beğenmenizi ümit ediyorum. kitabın adında lonca isimlerine gönderme yaptım. Fairy tailin anlamı zaten belli ama crime sorcir...