sevgini kanıtla

393 17 33
                                    

   Üç kere yazdım. Sinirden fıtık oluyordum az kalsın. Neyse iyi okumalar. Yorumlarınızı bekliyorum.

   " evet arkadaşlar üniversitemizin gastronomi şenliği bir hafta sonra başlıyor ve kuralları gayet iyi bildiğinizi düşünüyorum. En az üç en fazla  beş gastranomi bölümünden olmak üzere en fazla sekiz kişilik bir grup oluşturup altılı bir menü hazırlayacaksınız ilk gün " hoca malzeme  masasına eğilip bir yumurta alarak " ikinci gün ise yumurta merkezli büfe tarzı bir kahvaltı hazırlayıp ikiyüz tabak satacaksınız " dediği an sınıftaki öğrencilerin çoğu şok ve şikâyet  içerisinde " iki yüz mü " , " bu canilik " diye söylenenler vardı. Erza da dehşet içerisinde " nasıl ya geçen yılkinden daha fazla " dedi.  Julian ve mirajane  ise gözlerini devirerek erzaya bakıyorlardı. Juvia onu rahatlatmak istercesine " sakinleş sana ve bebişe çok iş  yaptırmayız " Lucy de ona katılırcasına " tabiki de " dedi. Erza onlara minnet dolu bakarken... Julian şikayetçi bir şekilde " haksızlık bu bende hamile olmak istiyorum " dedi. Tüm kızlar ona şaşkın bir şekilde bakarken mirajane alaycı bir göz devirmeyle " bu imkansız Julian " dedi.  

    Laxus  uykusuzluk ve bitirdiği viski şişesinin etkisinden anca çıkmıştı. Gerard yanında uykusuz bir şekilde ağzındaki sigarayı alarak " niye geldik  şimdi buraya " laxusa dik dik bakarak " kızı zorla alıkoymayacaksın değil mi" diye sordu. Laxus arabadan inerken ciddi bir surat ifadesiyle " gerekirse yaparım " dedi. Gerard oflayarak arabadan inerken şaşkın bir sesin " Gerard san " diye seslendiğini duyunca  o tarafa baktığında karşısında biri sarışın,  mavi gözlü bir adam ve diğeri siyah saçlı , kırmızı gözlü yakışıklı ve uzun boylu iki adam vardı. Gerard şaşkın bir şekilde onlara doğru dönerek " Sting , rogue burada ne yapıyorsunuz " diye sordu. Laxus onları farkederek gerardın yanına gelip sorgulayıcı  bakışlarla " bu kaçık ikilinin burada ne işi var" diye sordu. 

   Sting alıngan bir şekilde " laxus san sizin için daha fazlası deniliyor" diye itiraz etti. Rogue sting ve laxusu takmadan gerarda dönüp " biz  gastronami okuyoruz normal derse geldik " dedi. Gerard şaşkın bir şekilde " hadi canım hiç kafeste öyle bir izlenim yaratmadınız " dedi. Sting bunu duyunca pişkin bir şekilde gülümsemektedir. Rogue yine stingi takmayarak " burada napıyorsunuz " diye sordu. Gerard mahçup bir gülümsemeyle ensesini kaşıyarak " uzun bir hikaye " dedi. Sting rahat bir tavırla " şu anda tüm öğrenciler derste bir saat boyunca rahatız anlatabilirsiniz " dedi. 

    Bir süre sonra

" heh " şaşkınlıktan gözleri pörtlemiş bir şekilde anlatılanları idrak etmeye çalışarak Sting  işaret parmağını gerarda doğru uzatarak " s sen şimdi e-ev-evleniyormusun " dedi. Gerard elini dayayıp zevkten dört Köşe olmuş bir şekilde gülerek " şu ifadeye bayılıyorum yaa " dedi. Sonra laxusa dönüp sadist bir surat ifadesiyle " bunu yarınki dövüşte marcusa da anlatıyım mı " hevesli bir şekilde " o da bunlar gibi şok geçirirse tek vuruşla nakavt ederim belki " diye sordu. Laxus hiç  bekletmeden asık bir suratla " aklından bile geçirme " dedi. Sting meraklı bir şekilde " bu arada gerard san kiminle evleniyorsunuz " diye sorduğunda şaşkın bir kız sesinin " gerard burada ne arıyorsun " diye bir ses araya girdi.

  Gerard güler yüzlü bir şekilde ayağa kalkarak kızıl saçlı bir kıza sarılıp alnından öperek " süpriz yaptık " dedi. Sting ve rogue çeneleri yere değecek kadar açık bir şekilde bakakaldılar. Sting şok içerisinde " yok artık " derken... rogue ise " o kadar kız arasında gitti kızıl satırımı hamile bıraktı. " dedi. Sting dehşet içerisinde " manyağın teki olduğunu biliyordum ama bu ayrı bir level " dedi. Laxus umutsuz bir şekilde sting ve rogue ya bakarak onların gerizekalı olduğunu düşünüyordu. Erza şaşkın bir şekilde onlara bakarak " ne oluyor burada siz tanışıyor musunuz " diye sordu. Gerard tatlı bir gülümsemeyle " tabikide onlarda bizim gibi kafesten " dediği an Sting ve rogue ufak bir boğulma ve kalp travması geçiriyorlardı. Laxus bu durumdan sıkılmış bir şekilde ayağa kalkarak " sizinle uğraşamam " erzaya dönerek "Mira nerde " diye sordu. Erza kaşlarını çatarak " arkadaşımın kalbini çok kırdın " dedi. Laxus erzaya doğru bakıp tehditkar bir gülümsemeyle " e yerini söylede bir şeyler yapabileyim " dedi. Gerard uyarıcı bir ses tonuyla " laxus erzaya karşı olan bakışlarına dikkat et " dedi. Erza elini gerardın omuzuna koyarak " önemli değil" laxus a bakarak " kantinden çıkınca koridora  çıkacaksın orda 102 numaralı amfi de " dedi. Laxus başını sallayarak direk kantinden çıkmıştı.

   Rogue şok içinde " yok artık " , sting salak olmuş bir şekilde " mutfağın şeytanı mı " diye sordu. Julian birden bire karşılarına  çıkıp oturarak dedikodu havasında " Ayy hiç sorma şekerim benim iki aylık yokluğum içerisinde şu gördüğünüz kızıl yelloz nasıl olduysa bu Yunan tanrısını kandırıp kendini hamile bıraktırdı" dedi. Sting Julian ı birden karşısında görüp böyle dedikodu dinlemenin şokunda " ne oluyoruz be " dedi. Gerard ise şaşkın bir şekilde kollarında Erza juliana bakarak " bu liboş kim be " dedi. Julian direk gerard a dönüp ona ateşli bir şekilde onu süzüp hülyalı bakışlarla " Ayy gerçeği resimlerden de daha ateşli " dediği an gerard tırsarak erzanın arkasına saklanmıştı. Erza juliana öldürmek ister gibi bakarak " Julian kafanı kırarım senin " dedi.

   Laxus amfi ye girdiğinde Mirajane ni dalgın bir şekilde önündeki kitabı inceleyip sırada otururken buldu. Ona gözünü diken beş yada altı kişiyi farkedince onlara ters bir şekilde bakarak " heyyy çıkın buradan çabuk " dedi. Mirajane yanlış duyduğunu sanarak kapıya baktığında laxusa bakınca " burda ne arıyorsun " diye bağırdı. Laxus hala çıkmadıklarını görünce sesini yükselterek " ne duruyorsunuz hala siktir olup gitsenize  " diye bağırdı. Bunu duyunca mirajane dışındaki herkes sınıftan çıkmıştı. Laxus arkasından kapıyı kilitlerken mirajane sinirli bir şekilde ayağa kalkıp  laxusa doğru giderek " sen ne yaptığını sanıyorsun" diye bağırdı. Laxus rahat bir tavırla mirajane ne dönerek " ikimizin yalnız kalması için gerekli ortamı hazırlıyorum " dedi. Mirajane daha da sinirlenerek " tüm milleti sınıftan kovarak mı " diye sordu. Laxus hiç üstelemeden kıza doğru bir adım atarak " evet " dedi. Laxus kıza yaklaştıkça mirajane ondan gelen alkol kokusunu alınca rahatsız olup bir adım geri çekilerek " kötü kokuyorsun içtin mi " dedi. Laxus kızın dibine girerek " sen beni sap gibi bırakınca kendimi alkole verdim " geri çekilip kollarını iki yana açarak " ama gördüğün gibi aklımı başımdan alma konusunda bir halta yaramadı " dedi. Mirajane alınarak " bunun için beni mi suçluyorsun " dedi.

  Laxus alaycı bir tavırla gülümseyerek " hiçte bile niye seni suçlayayım ki " çenesinden tutup kızın dolgun dudaklarına aç bir şekilde bakarak " sadece bana bir süre görüşmeyelim dendiği halde " başını yan yatıratak laflarını bastırarak " niyeyse kıçıma tekmeyi yemiş gibi hissediyorum" dedi. Mirajane çenesini laxusun elinden kurtarıp " laxus öyle değil sadece emin olmam lazım " onun yüzüne bakarak " senin için bir anlam ifade ettiğimi öğrenmem lazım " dedi. Laxus kızı duvarla kendi arasında sıkıştırarak gözlerine bakarak " anlam mı? " sesini kızarak " sana benim için özel olduğunu " ona iyicene yaslanıp kollarını kızın bedenine sararak " sana değer verdiğimi hissemedin mi? " diye sordu. Mirajane yanakları kızarıp yutkunarak " malesef öyle bir şey hissedemedim " dedi. Laxus kızdan uzaklaşarak " ya demek öyle " kapıya doğru giderek " iyi o zaman sana kanıtlayacağım " dedi. Kapıyı açtığında Juvia ve Lucy çığlık atarak yere yığılınca onlara sadece soğuk bir bakış atarak üstlerinden geçip gitmişti. Kızlar onlara laxusun arkasından baktıktan sonra direk hala laxusun arkasından şaşkın bir şekilde   bakmakta olan mirajane ne bakıyorlardı.

   Laxus bir hışımla kantine geri dönerken... gerard biraz önce erzayla yaptığı konuşmanın etkisinde derin bir düşünce içerisindeydi. Laxus gerardı o halde görünce sinirli bir şekilde " sana ne oldu be " diye bağırdı. Gerard dalgın bir şekilde " biraz önce Erza okuldaki ünümü ve lakabımı duyduğunu öyle sert bir şekilde belli ettiki aklımı aldı resmen " kaşlarını çatarak " ona bunlardan bahseden kişiyi bir bulayım varyaaa " dedi. Laxusa dalgın bir şekilde bakarak " senin nasıl geçti " dedi. Laxus düşünür bir şekilde " bu fakültenin tüm erkeklerini döversem Mira ya değer verdiğimi kanıtlamış olurmuyum  " diye sordu. Gerard hiç bekletmeden " öküz olduğunu kanıtlamış olursun" dedi. Sting ve rogue elinde kahvelerle gelerek sting onların durumunu görünce rogue ya " sanırım berbat geçti konuşmaları " dedi. Gerard eli çenesinde düşünceli bir şekilde " onlara değer vediğimizi nasıl ispatlayabiliriz " diye düşünerek etrafına bakınca bir poster gözüne ilişir. Kaşlarını çatıp postere bakarak " bune ? " diye sordu. Rogue postere bakarak " okulun yıllık gastronomi şenliği nin ilanı " dediği an gerard kıs kıs gülmeye başlamıştı. Laxus da postere baktığında oda gerard gibi korkunç bir şekilde gülmeye başlamıştı. Sting ve rogue korku içerisinde " ne oluyor ya " diye kendi kendilerine sormuşlardı.  

Cadı ve PeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin