Gerard boş gözlerle kollarını önünde birleştirmiş somurtarak bakıyordu. Yanında olabildiğince hızla kızlara yetişmeye çalışıyordu. Gergin bir şekilde direksiyonda parmaklarıyla ritim tutarken gerard bu sesleri duymaya dayanamayarak torpidoya bandajlı eliyle yumruk atmaya başlayarak " bu sikik araba daha hızlı gitmiyormu " diye bağırmaya başladı. lacus dişlerini gıcırdararak direksiyonu iki eliyle sıkıp " kes sesini olabildiğince hızlı gidiyordum. " dedi. Gerard dişlerini gıcırdatarak " daha hızlı git " dediğin de arabanın motorundan sesler gelmeye başlamıştı. İkiside gözleri seyirerek " ne bu şimdi " diye topladılar. Ön kaputtan dumanlar çıkmaya başladığında laxus şaşkınlık içinde " laaaaan " diye bağırarak arabayı kenara çekti. Durduğunda egzoz borusundan da ağır sesler geldiğinde bir hışımla arabadan inmişler. Tam kaputu açacaklarken gerard cam sileceklerinde bir kağıt farkederek onu alıp laxusa " bu hep burdamıydı " diye sorarak kağıdı açtığında
Peşimizden gelmenizi istemiyoruz. Bu yüzden egzoz borusuna kağıt tıkıştırdık.
Ayrıca gerard arabanı evinin önünde bulacaksın merak etme.
ErzaGerard sinirden gözlerini seyirerek kağıtı buruşturup atarak " gitme sebebini yazsaydın ya " diyerek jeapin tekerine tekmeyi geçirmişti. Laxus motoru kontrol edip sinirli bir şekilde kaputu kapatarak " bunla daha fazla devam edemeyiz servis çağırmamız lazım " dedi. Gerard düşünceli bir şekilde eli çenesinde " hemen yetişmemiz lazım" telefonundan arabasının navigasyonuna bağlı konumuna bakarak " yüz kilometre var aramızda " dedi. Laxus çıhlayarak kollarını önünde birleştirip " servisi beklersek yetişemeyeceğiz " dedi. Gerard a baktığında onun şeytani gülümsemesini görünce aklından hemen anlayarak " Hayır şaka yapıyorsun " dedi.
Laxus otobanın ortasına geçip kendilerine doğru gelen sürücüsü onu görünce tedirgin bir şekilde frene basıp laxusun tam önünde durunca sürücü rahat bir nefes almıştı. Sonra sinirli bir şekilde laxusa " ne yapıyorsun sen be " diye bağıracakken arka ve yan açılıp içeri mavi ve sarı saçlı iki adamın bindiğini fark edince şaşırıp kaldı. Gerard konuşmaya başlayarak " böyle bildiğimiz için kusura bakma acelemiz var " dedi. Laxus korkutucu bakışlar ile onlarla aynı yaştaki adama dik dik bakarak " çabuk son hızla magnolia hastanesine sür " dedi. Adam iyicene tırsmaya başlayarak " ne oluyor ya " dedi.
Gerard laxusa azarlarcasına " laxus bizi arabasına kabul eden bu nazik adama öyle bakmamalısın " dediğin de adam şok içinde içinden ( bana öyle bir şey sormadan bindiniz ya arabaya ) diye geçirirken gerardın dik bakışlarıyla karşılaşarak istemsizce korkudan titremeye başlamıştı. Gerard karanlık bakışlar ile " sen bakıp durmayı kes de sür hadi " dediğin de adam korkudan deli gibi başını sallayarak " tamam " dedi. Gaza basıp araba magnoliaya doğru yol almaya başladı.
Son on dakikadır sessiz geçince adam biraz sakinleşmeye başlamıştı. Derin bir nefes alıp gergin bir şekilde konuşmaya başlayarak " şey arabama böyle aniden binmenizin sebebini öğrenebilir miyim " dedi. İkiside ona tip tip bakmaya başlamıştı. Arkada oturan gerard gözlüklü siyah saçlı adamı inceleyerek " aaa konuşuyormuş " dedi. Bunu duyunca adam şaşırdı sonra Laxusda lafa devam ederek " fazla konuşmayan hıyarlardan sanmıştım bende " dediğin de adam ikisine bakakalarak " haaa " dediğin de araba yönünden sapınca bir kaç korna sesi eşliğinde ikiside " hey önüne bak " diyerek yeniden düzene girmesini sağladılar. Adam sinirden direksiyonu sımsıkı tutarak dişlerini gıcırdatıp " artık sorumu cevaplayabilir misiniz " dedi. Gerard arka koltukta iyicene yaslanarak dudaklarını somurtup " bu ne kaba bir davranış tanışma faslına ne oldu " diye sorduğunda adam kafasına bir ton yük düşmüş gibi kafasını eğip hayattan bezmiş bir şekilde " biraz önceki tavırlardan sonra bunu demeniz biraz abes kaçmadımı " diye söylenirken kısık sesle laxus tehditkar bir sesle adama yan gözle bakıp " haaa bir şey mi dedin " diye sorduğunda adam korkudan başını deli gibi sallayıp " Hayır " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı ve Peri
Actionmezat savaşından sonra en az 15 en fazla 70 bölümlük (uzayadabilir) bir jerza hikayesi yazmaya karar verdim. Umarım bunu beğenmenizi ümit ediyorum. kitabın adında lonca isimlerine gönderme yaptım. Fairy tailin anlamı zaten belli ama crime sorcir...