iyi alt ettin.

414 21 26
                                    

  Bu bakışları animede batırdılar yaa içim yanıyor.

   Gerard tek kaşı seyirir bir şekilde laxusun dediklerini idrak etmeye çalışıyordu. Laxusun ağzını burnunu kırmak itfetediğini belli ederek " oğlum sen gerizekalımızın geçmişte ettiğin altları ne diye kıza anlatıyorsun " diye kızdı. Laxus yayıldığı üçlü koltukta ağrıyan başını ovalayarak " benden dürüst olmamı istedi bende anlattım o iddiamızı " dedi. Gerard dehşet içerisinde oturduğu tekli koltuktan doğrulup iki eli kenarlarında " hangi iddia " diye sordu. Laxus gerarda ne ayaksın sen der gibi bakarak " hangisi olacak şu girdiğimiz pis iddia işte " dedi. Gerard laxusa dik dik bakarak " lan mal bizim girdiğimiz bütün iddiaların konusu pis " dedi. Laxus kısa bir öz geçmiş yaptıktan sonra " harbiden lan oğlum biz ne piçlik yapmışız be " dedi. Gerard koltuğa gömülüp oda ağırmaya başlayan başını ovmaya başlayarak " oğlum onlardan bir kaç tanesini duysalar saten dakikasında kıçımıza tekmeyi yeriz " dedi.

   Laxus gerardın insanlarla zırf eğlencesine oyuncak gibi oynadığını biliyordu. Onu rahatlatmak istercesine " rahat ol lisedeki lezbiyen kızı tavladığın iddia yı anlattım " dedi. Gerard dehşetten yerinde donmuş bir şekilde emin olmak için seri bir şekilde " hani şu kızın birini hamile bırakıpta o sana hiç haber vermeden çocuğu aldırdığı iddiayımı diyorsun " dedi. Laxus başıyla onaylayınca gerard bunca yıldır akıllı olarak bildiği arkadaşının zekasından şüphe ederek " bir süre görüşmeyelim demek bile hafif kalmış " dedi. Laxus koltuktan biraz doğrulup dirseğinden destek alıyordu. Gerardı inceleyerek " onun tarafını mı tutuyorsun " dedi. Gerard ayak bileği dizinin üstüne gelecek şekilde bacak bacak üstüne atmıştı. Laxusun dediğini duyunca alaycı bir şekilde gözlerini devirip içtiği sigara dumanını üfleyerek " ben senin yerinde olsaydım, benim tarafımı tutarmıydın " dedi. Laxus hiç tereddüt etmeden " Hayır aksine erza isterse seni dövebilirdim bile çünkü dayaklık herifin tekisin " dedi.

   Gerard laxusa katılarak başını sallayıp " biliyoruz da diyoruz sende ne halt olduğunun farkında olsan iyi olur " dedi. Laxusun yeniden baş ağrısı tutarak koltuğa yığılarak " bana aşık olduğunu söyledi " dedi. Gerard laxusa dik dik bakarak " gerçekten mi " diye sordu. Laxus üzgün bir yüz ifadesiyle tavana bakıp " hiç bir şey yapamadım sadece mal gibi suratına baktım " dedi. Gerard bu konuda hiç bir şey diyemeyeceği için sadece sessiz kalmıştı. Laxus gerarda gözlerini dikerek " gerard erzayla evlenme sebebin sadece hamile olması değil dimi " diye sordu. Gerard kaşlarını çatarak sigarasını ağzından alarak " niye sordun bunu " diye sordu. Laxus dudaklarını büzerek " isteseydin erzayı ikna edip çocuğu anında aldırtabilirdin " ona öfkeli bir şekilde bakan gerarda yan gözle bakarak buz gibi bir sesle " bu senin için kolay bir iş " dedi.

   Gerard ayaklarını indirip kambur bir şekilde durarak soğuk bir sesle " sadede gel Laxus " dedi. Laxus koltukta oturmaya başlayıp gerardın gözlerine bakarak " bu konuda iki tane teorim var " koltuktan kalkıp kendine viski doldurarak " birincisi o kız seni harbiden her konuda tatmin ediyor ve ondan mahrum kalmak istemiyorsun " vitrine yaslanıp bardağı elinde sallayıp içindeki buzların ses çıkarmasına izin verirken rahat alaycılıkla " ama bu çok saçma senin için bile sen uçkuruğunu ikinci plana atarsın her zaman o kız için bile olsa " dedi. Gerard bilmiş bir şekilde çenesini kaldırıp " tabikide saçma " oda sevimli bir gülümseme sergileyip yapmacık bir merakla " eee ikinci teorini ne merak ettim " dedi. Laxus düşünerek viskisinden biraz yudum alarak " bir şeyi kanıtlamaya çalışıyorsun " bardağı bitirdikten sonra kendine bir tane daha doldurarak tek kaşı kalkmış bir şekilde ona bakan gerarda buz gibi bir bakış atarak " üvey baban gibi biri olmadığını ispatlamaya çalışıyorsun " dedi.

   Gerard tehditkar bir şekilde koltuktan kalkıp laxusa doğru gelirken öfkesi adeta havayı buz gibi yapıyordu. Laxus umursamaz bir tavırla " aslında üçüncü bir teorimde var ve rahatsız edici olanı belkide " diyerek burun buruna geldiği gerardın alev saçan gözlerine bakarak " o kıza aşık oldun " dedi. Gerard bunu duyduktan sonra tüm öfkesi uçup giderek donup kalmıştı. Laxus bunu görünce kaşlarını çatarak " tahmin ettiğim gibi " diyerek elindeki viskiyi bir dikişte içmişti.  Gerard şaşkınlığının etkisinde " böyle bir kanıya nerden vardın " dedi. Laxus bu sefer kendi bardağının yanında gerardada bir bardak doldurarak " seni bayağı iyi tanıyorum " bardağı gerarda vererek " ve o kıza inan hiç olmadığın biri gibi davranıyorsun " dedi.

   Gerard tek kaşını kaldırıp bakarken " kadınlar la flört etmeyi seversin ama erzaya gelince o kızla resmen bazen bir dost gibi davranıyorsun bazen de sapık gibi " azarlar bir bakışla " sen bu tür şeyler hayatta yapmazsın oysa , sadist gibi kızla uğraşıyorsun " dedi. Gerard elindeki bardağı bir dikişte bitirerek viskinin boğazını yakmasından keyif alarak " tamam kabul ediyorum benim olayı anladım " laxus un yanına gelip ikinci bir bardak daha doldurarak " peki senin olayın ne " dedi. Laxus yine üzgün bir hale gelmişti. Gerard bardağın dan bir yudum alarak " hadi ben aşığım sen mirajane ne karşı ne hissediyorsun. " göz ucuyla laxusa bakarak " üstüne o iftira atıldığında ispatlamak için elinden geleni yaptın ama daha önce bundan daha beter iftiralarda senin üstüne atıldı. Fakat sen hiç birini umursamayıp vakitle gün ışığına çıkmasını bekledin " dedi. Laxus sessiz olunca gerard elini omzuna koyarak " sen korkuyorsun jenny e karşı bir şey hissetmemene rağmen o senin kalbini kırmayı başarmıştı. " derin bir nefes alıp başını sallayarak " ama konu mirajane olunca çok çekingensin Laxus kızla o kadar şey yapmana rağmen kendi benliğini tam olarak açmadığını farketmediğimimi sanıyorsun " dedi. Laxus gerard a bakarak " biliyormusun. Bana aşık olduğu için ona dokunmama izin vermiş. " dedi. Gerard suratını asarak " senin öküzlüğün kızı bezdirdi demek ki " dedi. Laxus oflayarak " o daha nazik bir şekilde ifade etmişti. " dedi. Gerard başını olumsuz anlamda sallayıp viskisini bir dikişte içerek " sende hala ne buldu şaşıyorum " dedi.

   O sırada mirajane kafasını erzanın bacaklarına koyup sessiz bir şekilde ağlıyordu. Erza duyduklarından dolayı üzgün bir şekilde kızın saçlarını okşayarak " ne malum laxusun seni önemsemediğine o kıza bu kadar sert davranması için sebebi var " teselli etmek istercesine " hem sen benim için değerlisin demedimi " dedi. Mirajane tüm cesaretiyle " erza gerard hiç seni sevdiğini hissettirdi mi " dedi. Erza yanakları kızarıp şefkatli bir gülüşle " bir iki kere ama en net sevgisini hissettiğim ona hamile olduğumu söylediğim deydi. " dedi. Mirajane dudaklarını büzerek " ben laxustan hiç öyle bir duygu hissetmedim her zaman kapalı bir kutu gibi bir sohbetimizde bile keyif alıp almadığını bile anlayamıyorum " dedi. Erza başını eğip mirajane ne sıkıca sarılarak " ikimizde aynı durumdayız " dedi.

   O sırada kapı alacaklı gibi çalarken ikiside başını kaldırıp kapıya doğru baktılar. Birbirlerine soru sorar gibi bakarlarken erza " Laxus mu acaba " dedi. Mirajane bir umutla kalkıp kapıya doğru koştu. Kapı deliğinden baktığında direk korkmuş bir şekilde sırtını kapıya yapışmıştı. Erza peşinden soru soran gözlerle bakıp " kimmiş " diye sorduğun da kapıdaki adam " sizi yellozlar açın kapıyı gece gece saçınızı başınızı mı yoldurtcaksınız bana " diye bir adamın bağırmasını duyunca erza direk kollarıyla karnını sararak " ha siktir döndü " dedi. Mirajane tüm üzüntüsünü unutup korkudan alt dudağını ısırarak " o yokken olanları duyarsa kesin bizi öldürür " dedi. 

Cadı ve PeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin