Oyun

867 58 77
                                    

Erza scarlet
Yirmi yaşında Gastronomi 2 . Sınıf öğrencisidir. Tatlılara büyük bir düşkünlüğü vardır. Bu yüzden tatlı üzerinde bir kariyer yapmak istiyor. Çocukken kaybettiği ailesinden kalan bir pastahanesi ve vosvosu var. Tabi okumak için onu kiraya verdiği için ordan gelen kirayla geçimini sağlıyor. Kolay sinirlenen agresif ve koruyucu bir yapısı vardır. Zekidir ama aynı zamanda da saf biridirde. Aşk konularında acemi olduğu için fazla tepki verir.

Lucy sonunda telefona cevap vermişti. Tam karşısında sehbanın oturan miraya bakarak arkasında tek kişilik koltukta juvia oturmuş kucağına ise erza kımıldayamasın diye oturmuş eliyle ağızını kapatıyordu. Lucy telefona " alo" dedi .

Natsu lucyle aynı durumdaydı. Tabi ki karşısındaki sehbada gerard oturuyor. Elindeki telefonda natsunun söyleyeceklerini yazıp ona gösteriyordu. Üçlü koltukta ise gray ortada bir yanında laxus diğer yanında gajel oturuyordu. Laxus her ne olursa olsun eğleneceğini hissediyor du.

" Alo" sesini Duyduklarında natsu heyecanlanmış. Gerard sakin ol gibi bir el işareti yapmıştı. Ekranı gösterip natsuya oku işareti yaptı. Natsu ekrandakileri okuyarak " Merhaba lucy bu saatte aradığım için Üzgünüm ama demin gray geldi de." Biraz endişeli bir ton katarak " baya sinirliydi juviayla bir şey mi oldu" dedi.

Bu duyan mirajanede hemen telefonuna lucynin söyleyeceklerini yazıp ona gösterdi. Lucy tedirgin bir şekilde " yooo hayır tabikide sadece iki arkadaşımız ona ihtiyac duydukları için kibar bir şekilde onla gelnesini rica ettiler " dedi.

Gray sinirli bir şekilde " haaaa ben orada niyeyse hiç Kibarlık görmedim " diye bağıracakken gerard ani bir refleks ile susturun şunu işareti yaptında laxus hemen eliyle ağzını kapatıp gajel ise dirseği ile geri itiyordu. Juvia ise grayin sesini duyduğunu sanıp çırpındı ama erza hemen etkisiz hale getirdi. Gerard yeni bir şeyler yazıp natsuya göstererek natsu okuyup " öyle mi gray niyeyse gereğinden fazla sinirliydi. " sesine ima katarak " kötü bir şey olmadığından eminmisin" diyerek diğerlerini gülmeye sorlanarak baktı. Diğerleride sırıtarak devam et işareti yapıyordu.

Mirajane bunu duyunca gülerek telefona bir şeyler yazıp lucye göstererek " natsu doğru yu söyle " niyeyse bu durumdan keyif almaya başlayarak " seni gray arattı " dedi. Mirajane suratında sinsi bir gülümseme sergiliyordu. Bunu duyab gerarda endişeli bir şekilde baktı. Gerard sırıtarak rahat ol bakışı atıp yeni bir şeyler yazıp gösterdi. Natsu okuduğunda sırıtarak " en iyi arkadaşım sinirden etrafı yıkıp döküyor lucy" sonra lucyle flörtleşirken kullandığı ses tonunu alarak " sence onun için endişelenmem doğal değil mi" dedi. Odadaki erkekler şok geçirmişti. Odun olarak bildikleri natsunun bir kızla konuşurken böyle bir tavır sergilemesine baya şaşırmıştılar.

Lucy bu ses tonunu duyup kızararak bayağı kızarmıştı. Mirajane ise bu dürüstlüğe şaşırmıştı. Nediyeceğini düşünürken konuşmayı bitirmeye karar verip bir şeyler yazıp lucye gösterdi. Lucy eminmisin der gibi baktı. Mirajane başıyla onayladı. Lucy " natsu benim kapatmam lazım" telefonu suratına kapattı.

Natsu telefona bakıp kalmıştı. Gerard suratında zafer kazanmış bir ifadeyle gülüyordu. Bunu gören laxus (en sorlu dövüşünü kazandığında bile böyle bir surat ifadesi takınmadı) diye düşündü.
Gerard ayağa kalkarak bir kaç volta atıp eli çenesinde durum değerlendirmesi yapıyordu. Konuşmaya başlayarak " büyük ihtimalle o kızda natsu gibi yönlendirildi ama biraz acemi gibi ama genede fena değildi" deyip pis bir sırıtma sergileyerek konuşmaya devam ederek " büyük ihtimalle mirajane dir . Erza fazla saf gözüküyor. Kızı alıp götürmesine bakarsak " bunu derken sırıtmaya devam ediyordu. Laxus bıkkın bir şekilde koltuk kenarına koyduğu kolunu çenesinin altına getirerek " of yaa piçe bağladı" dedi. Diğerleri şaşkın bir şekilde ona bakıyordu. Gerard gajela dönerek " gajel bilgisayarını getir o ikisinin okul bilgilerine ihtiyacımız var " dedi. Gray gülümseyerek " bana bırak benim beş dakikamı almaz " dedi. Gajel bilgisayarı grayin önüne koyup okul sitesine girip bilgisayarı çok seri bir şekilde kullarak kızların kimlik bilgileri ni, sosyal ağlarını hackleyip kişisel bilgilerini araştırıyor. Laxus etkilenmiş bir şekilde " bilgisayar mühendisliği okumanın faydaları olsa gerek" dedi. Gajel meraklı bir şekil de " bunu daha önce yaptın mı" dedi. Gray kıl olduğum herkes üzerinde bu araştırmayı yaptım juvia ayrıntılı bir araştırmadan gecti sadece " dedi. Natsu şaşkın bir şekilde " manyaksın lan sen " dedi. Gray bilgisayarı yazıcıya bağlayıp çıktıları alıp gerard ve laxusa dağıtıp bir bira alıp oturdu. Aldığı sonuçlardan dolayı gayet memnun olmuştu.


Laxus ve Gerard gayet etkilenmiş bir şekilde kağıtları inceliyorlardı. Laxus mirajanenin ailesini küçükken kaybettiğini sadece iki kardeşi olduğunu okuyordu. Bunları saten biliyordu. Sonra erkek kardeşinin resmine baktığında şaşırmıştı. Gerarda göstererek " bu spor salonundaki yeni çaylak değil mi" dedi. Gerard erzanın bilgilerinden kafasını kaldırıp resme bakarak " evet o " dedi. Natsu resme bakıp " aaa bu elfman bizim bölümden " dedi. Laxus ona baktı. Natsu devam ederek " o da benim gibi spor akademisinden branşı boks " dedi. Laxus sırıtarak " boks ha " dedi.

Gerard kağıtlara geri dönerek erzanın bilgilerini okumaya devam etti. Ailesi, pastahanesi , en sevdiği şeyler , vücut ölçüleri gerard durup tekrar baktı. 93 53 90 yazdığını gördüğünde graye bakıp " vücut ölçülerini nerden buldun be" dedi. Laxus bunu duyduğunda şaşkın bir şekilde kağıtları karıştırıp mirajanin vücut ölçülerini okuduğun da " oha bayağı iyimiş " dedi. Gerard somurtarak ona baktı. Gray gülümseyerek birasından bir yudum alıp " Jason adındaki bir fotoğrafçı modellik için onlara teklifte bulunmuş. Bilgiler ordaydı " dedi. Gerard erzanın bikinili bir fotoğrafını gördüğünde kapsamlı bir inceleme yapmadan edemedi. Yanında ise laxusun ıslık çalışını duyup " bu kızı kesinlikle yatağa almalıyım" deyişini duyup nefesini verdi .

Kızlar bağdaş kurup üstünde pijamalarıyla sehbanın dört bir yanında oturuyorlardı. Juvia erzanın zorla koyduğu yeni yaptığı Özür mahiyetindeki Çilekli pastadan depresyon havasında bir lokma ağlak bir sesle " çok kötüsünüz juvia sizden korkuyor " dedi. Erza sinirli bir şekilde " hiç sızlanma o pastayı verdiğime dua et " dedi.

Mirajane tatlı gülümsemesiyle kollarını sehpaya dayayıp ellerini çenesinin altına koyarak " ama juvia üç aylık bir ilişki için o öpüşme biraz cüretkâr değilmiydi" dedi. Lucy onların ilişkisini bilmesine rağmen mirajanede hak vererek " harbiden yaa gören sizin heo o işi yaptığınızı zannedecek " dedi. Juvia çatalı ağzında umursamaz bir surat ifadesiyle " juvia ve gray sama saten o işi yapıyorlarki " dediğinde hepsi buz tutmuştu.

Erza fırladığında mirajanede onu tutmaya çaalışıyordu. Erza bağırarak " kızım sen göster ama elletme diye bir laf duymadınmı ne bu hız " diye bağırdı. Lucy ise şaşkınlık , kızgınlık ve sitemli şekilde " juvia aşk olsun niye bana söylemedin " diye bağırdı. Mirajane erzayı oturarak " tek dert bu olsa gerek " dedi ama odl da juvianın bu rahatlığına sinirlenmişti. Sonra juviaya " peki juvia ya seni terkedip giderse ne yapacaksın " dediğinde juvia yine umursamaz surat ifadesi ile sağ parmağındaki pırlantalı yüzüğü gösteriğinde " yazın evleniyoru" dediğinde kızlar yine ikinci bir şok dalgası geçiriyorlardı.

Bu seferde mirajane sinirlenip ayağa fırlayarak " sen bunların hiç birini bize söylemiyormusun" diye bağırırken lucy şaşkınlık içerisinde " seni çok başı boş bırakmışım " dedi. Juvia pastasından bir parça daha alıp ağzında çatalıyla " juvia mutluluktan unuttu size söylemeyi " dedi. Üçüde korkutucu bir şekilde juviaya bakıyordu.

Erza alıngan bir şekilde " ailen biliyormu " dedi. Juvia " gray sama bir gün önce gerard sanla gelip onlarla tanıştı" dedi. Juvia düşünceli bir şekilde " bende beklemiyordum bana süpriz yaptı sonra akşamında döndüler" dedi. Lucy şaşkın bir şekilde " baban kızmadı mı" dedi. Erza heyecanlı bir şekilde " gerard damı ordaydı " dedi. Juvia onaylar şekilde " evet saten babamı o ikna etti " dedi. Erza baya etkilenmiş ti. Mirajane şaşkın bir şekilde " o zaman tebrik ederim" dedi.

Gajelin evinde laxus ayağa kalkıp ceketini giyerek " benim artık çıkmam lazım yarın gece buluşacağız" dedi. Gray umursamaz bir şekilde " ben saten sana yüklü bir miktar ödeyeceğim o yüzden kazansan iyi olur" dedi. Gerard ağzındaki sigarasını dumanı üfleyerek " parayamı ihtiyacın var " dedi. Gray birasından bir yudum alıp " babamdan kalma yeniden yaptıracağım fazladan paranın zararı olmaz diye düşünüyorum. " gajel yeni bir sigara yakarak " juviayla oturmak içinmi" dedi. Gray başıyla onayladı. Natsu gajele bakarak " senin bücür yasaklamamışmıydı sigarayı " dedi. Gajel bıkkın bir şekilde " lanet olası kolay bırakılmıyorki" derken gerard içindeki nefesi üfleyerek onayladı. Laxus graye imalı bir şekilde bakarak " hqla senin için erkeb olduğunu düşünüyorum" dedi. Gray de bir sigara yakarak " doğru kadını bulduğunda işler değişiyor" dedi. Gajel başıyla onaylamıştı. Natsu da ayağa kalkarak " ben bu nikotib bağımlılarıyla daha fazla duramicam o yüzden benide bıraksana laxus " dedi. Laxus kapıya doğru giderek " ne oldu seninkine " dedi. Natsu gülümseyerek ceketini giyip " gajela bakım yapması için bıraktım iki gün sonra yarış var " dedi. Laxus kapıdan çıkarken " ooo idialısın sanırım" dedi. Natsu tüm dişlerini gösterip gülümseyerek " çok pis gaza geldim. " dedi.

Cadı ve PeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin