iyi bakalım

508 29 87
                                    

Görüşme odasına girdiğinde telefon bağlı iki tarafı kapalı cam duvarlardan birinin önündeki sandalyeye oturup beklemeye başladı. Iç kısımdan kapı çalıp gardiyan eşliğinde phureito gelince kaşlarını çatarak ona bakıyordu. Phureito çok rahat bir tavırla karşısına oturarak telefonu kulağına getirdi. Gerard da aynısını yaparak kulağına getirerek ciddi bir ses tonuyla " ne söyleyeceksen çabuk söyle ben meşgul biriyim " dedi. Yaşlı adam rahat bir tavırla " bak bizim velete uzun zaman sonra babanla karşılaşır karşılaşmaz böyle mi davranıyorsun " dedi. Gerard sahte bir gülümseme ile alayla " Afedersin senin benimle karşılaşmak isyedimediğini sanıyordum. " yapmacık bir alınmayla " Izin verdiğin ziyaretçi listesinde hiç adım olmayınca... " dedi. Phureito ise meydan okuyan bir tavırla " ne oldu alındınmı ufaklık " dedi. Gerard umursamaz bir şekilde omuzunu silkerek " beni bilirsin böyle şeylere alınmayacak kadar rahat bir adamım " dedi.

Phureito masaya dirseğini koyup tek kaşını kaldırıp bakarak " sebebi başka bir şey olmasın " dedi. Gerard masaya dirseğini dayayıp adama kaşlarını çatıp dik dik bakarak " dediğim gibi zamanım yok ne anlatacaksan anlat " dedi. Phureito olumsuz anlamda başını sallayarak " tamam kızmaaa tanrııım büyüdükçe sinirli halin daha da korkunç olmuş " dedi. Gerard yarım ağız sırıtarak " heyy beni herkes şu anda herkes sinirli sanabilir ama esas kızdığımda neler olduğunu en iyi sen bilirsin " dedi. Yaşlı adam kendinden emin bir şekilde " tabikide buna birinci gözden Tanık olan kişi bendim sonuçta ama konumuz bu değil " dedi. Gerard ise phureitonun o günkü olaya yeniden değinmesine sinirlenerek bir damarı boynunda belirmişti.

Phureito konuya gelerek " benim arşivi gayet iyi bilirsin şu anda ordan bir dosyaya ihtiyacım var onu avukatıma vermeni istiyorum " dedi. Gerard somurtarak " bumuydu bunu büyük anneden de isteyebilirdin " dedi. Yaşlı adam bıkkın bir şekilde nefesini vererek " velet o dosyayı sadece sen alabilirsin çünkü senin yurt müdürüyle yaptığım anlaşma dosyasını istiyorum " dedi. Gerard şok içinde adama bakarak " neler çeviyorsun sen " dedi. Alaylı bir şekilde gülümseyerek " velet unuttun mu arşive bir tek sen girebiliyorsun " dedi. Gerard tüm yavşaklığıyla gülümseyerek " aaah doğru yaaa öyle bir şey var dı değil mi" diye tüm alaycılığıyla gülümsüyordu.

Phureito bıkkın bir şekilde nefesini vererek " offf senin şu huyun eskisindende beter olmuş " dedi. Gerard tüm ciddiyetiyle " ne yapacaksın o dosyayı " dedi. Yaşlı adam elinde telefonla sandalyesine gömülerek " o dosyaya ihtiyacım var. Burdan kurtulmak için " dedi. Gerard duyduğu şeyden sonra kahkahalar atmaya başlayarak " ve bunu seni hapse tıkan kişidenmi istiyorsun " tek kaşını kaldırıp gözünün içine bakarak " hayırdır burda takılarak beynin mi çürümeye başladı " dedi. Yaşlı adam rahat bir tavırla " bunu diyeceğini biliyordum ama rahat ol çıktığımda sana bulaşmayacağım başka biriyle olan hesabımdan dolayı sen benim için ufak bir sorunsun " dedi. Gerard dudaklarını büzerek " o konuyu tabikide biliyorum ama niye böyle bir şey yapacakmışım " dedi.

Adam isyankar bir şekilde başını geriye eğip " yapma gerard bunu iş anlaşması olarak düşün bu konuda benden daha iyisin üstelik " dedi. Gerard tek kaşını kaldırarak " Üzgünüm ama bunda kendim için pek bir kâr göremiyorum" dedi. Phureito düşünceli bir şekilde " hımm sanırım doğru düzgün açıklama yapmadım şöyle açıklayayım " masaya biraz daha yaklaşarak " diğer türlü de çıkmanın yolunu buldum ama o bayağı zahmetli bilirsin beni zaferime ulaşmak için kolay yolu tercih ederim" tehditkar bir şekilde Gerard a bakarak " ve o yolla çıkarsam senin , ailenin, arkadaşlarının, tanıdığın herkesin başına bela olurum " sesini kızarak " buna o erza denen kızıl da dahil " dedi. Gerard ın gözlerindeki karanlık buz gibi öldürme arzusunu görünce sırıtarak sandalyesine yaslanarak " şimdi eğer yardım edersen bana tamamen diğer lavuğa odaklanıp sana dokunmam saten hem bana ondan daha çok uğraş getirirsin " dedi.

Cadı ve PeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin