Ne yapacağım ben şimdi

829 59 54
                                    

Gajel redfox
22 yaşında makine mühendisliği 3. Sınıf öğrencisidir. Kendi tamirhanesinden dolayı okulu ilk yıl asmıştır. Sonra levy ile tanışınca düzenli olarak gelmeye başlamıştır. Arabalara olan ilgisi babasından dır. İlk 14 yaşındayken kullanmaya başlamış. 16 yaşındayken de sokak yarışlarına başlamıştır. Kafese ise bir borç meselesi yüzünden 18 yaşında başlamıştır. Agresif bir kişiliği vardır.

Erza bütün ders boyunca kendinde olmadığı için soğan doğrarken iki kere elini kesmişti. Bu mirajanenin dikkatini çekmiş erzaya gelerek " erza kendine gel artık akşam her şey güzel olacak" dedi. Erza kendini toparlamaya çalışırak " hala mesaj atmadı " dedi. O sırada hocaları öğleden sonra derse devam etmek üzere dersi bitirmişti. Erza dersin bittiğine sevinerek önlüğünü çıkardı. Juvia ile lucyde yanlarına gelip mutfaktan çıktılar. Kantine gelene kadar juvia elindeki telefonla uğraşıyordu. Kantindeki masalardan birinde otururken lucy juvianın telefonuna bakıp " graylemi mesajlaşıyorsun " dedi. Juvia onaylar şekilde başını sallayarak " bu akşam bizi çalıştığı clube davet ediyor" dedi. Kızlar şaşkın bir şekilde " clubtemi çalışıyor " diye erza sordu. Juvia başını telefondan çekip " evet oranın baş barmeni " dedi. Mirajane heyecanlanarak " heee yani bizimle tanışmak istiyor" dedi. Juvia başıyla onayladı. Erza kızararak " ben bu akşam gelemem başka birine sözüm var " dedi. Juvia ve lucy şaşırdılar lucy " ne sözü ki bu " dedi. Mirajane gülümseyip kollarını masaya dayayıp ellerini çenesinin altına birleştirerek " bu özel şimdilik üçümüz gidiyoruz " dedi. Juvia düşünceli bir şekilde " o zaman gray samaya sadece üçümüzün gidecegini yazayım" dedi.

Gray telefondan gelen mesajı okuduğunda spor salonundaki diğerlerine " erza dışında mirajane ve lucy geliyor" dedi. Gerard koşu bandında temposunu düşürmeden koşarak " erza benle olacak zaten " sonra yanında koşan gajela " bu akşam levyide getir kızlar grupta bir kız görürlerse daha rahat olurlar " dedi. Gajel onaylar şekilde başını salladı. O sırada natsu elli kiloluk halterin altında nefes nefese " yüz " dediğinde halteri bırakıp kalkarak " oh be bitti" dedi. Laxus odaya girdiğinde natsuya " şu halteri kafana göre kullanma natsu bir de spor akedemisine gideceksin "dedi. Sonra laxus koşu bantlarından birine geçip bantı açarak " eeee geliyor mu kızlar " dedi. Gray binmekte olduğu mekik makinesinden " evet " dedi. Laxus gülümseyerek " güzeeeeel" dedi.

Erza mirajanele dolap başında ne giyeceğini düşünüyordu. Erzanın telefonuna bir mesaj geldiğinde konum at mesajını görüp " atıyımmı " dedi. Mirajane aptal mısın sen der gibi bakarak " heralde" dedi. Erza konumu attı sonra miraya " iki saat kaldı daha bir şey seçemedim " dedi. Mirajane bir kaç kıyafetini inceleyerek " hem sevimli hem seksi olmalısın " dedi. Sonra erzaya kızgın bir şekilde " git duş alsana " dedi. Erza hemen banyoya koşarak "tamam " diye bağırdı. Mirajane de kendi odasına gidip giyeceklerini ayarlıyordu.

İki saat hazır bir şekilde erza ayna karşısında kendini inceliyordu. O kadar kıyafet denemesinden sonra siyah renginde göbeğini açık bırakan bir bustiyer. Beyaz yüksek belli bir etek ayağında ise blek Bağcıklı kalın topuklu bir ayakkabı giymişti. Mirajane erzanın odasına gelip " fazla mı iddialı oldum " dediğinde erza ona bakıp şaşkın bir şekilde " evet" dedi. Mirajane " güzel" diyerek erzanın yanına gelip boy aynasından kendini inceleyerek oda gri renginde ince siyah askıları olan bir bustiyer giymişti. Her zamanki tarzı olan uzun eteğinden taviz vermeyip siyah önünde iki yırtmacı olan uzun yüksek belli siyah uçuşan bir etek giymişti. Erzanın telefonu çalınca mirajane " sakin ol ve birazdan orda olacağım de " dedi. Erza derin bir nefes alıp telefonu açarak " efendim" dedi. Gerard aşağıda arabanın başına gelerek " aşağıda bekliyorum" dedi. Erza " tamam birazdan geliyorum " diyerek telefonu kapattığında mirajane ne " geldiii" diye bağırdı. Mirajane erzaya bir tokat atıp erza şok içinde kaldı " sakin ol o sadece diğerleri gibi aptal bir erkek" dedi. Erza uslu bir kız gibi başını salladı. Mirajane ciddi bir suratla kapıyı göstererek " şimdi git ve o adamın aklını başından al" dedi.

Cadı ve PeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin