Hayama çığlık çığlığa Kum torbasına asılırken gildarts ise ayaklarından asılıp kendine doğru çekerek sadist bir surat ifadesiyle " itiraz etme Çömez seni adam edecem " diyordu. Diğerleri ise Hayamanın gildarts ve spor aleti arasındaki çekişme yarışında havada kalmasına dehşet içerisinde bakıyorlardı. Gray gerard ve laxusa bakarak " bunu harbiden yapacaklar mı " diye sordu. Gajel ise arkasından dehşet dolu bir surat ifadesiyle " caniler " dedi. Natsu yumruklarını sıkıp ağlak bir ifadeyle " kaptan yapabilirsin iki gün bir şey değil " diye cesaret veriyordu. Laxus ve gerard ise başka bir yöne bakıp zorlama bir gülümseme gösteriyorlardı. Sting ve rogue ise " neden böyle bir şeyi reddediyorki " diye düşünüyorlardı.Gildarts sonunda sinirlenip ayakları bırakıp Hayama nın kafasına yumruğu geçirerek " kes şunu seni bakir bu iki gün içinde seni adam edeceğim " diyerek baygın olan hayamayı sürüyerek kapıdan çıkarken " bu benimle siz rahat olun onu harika bir jigol(öhöm) savaşçı yapıp getireceğim " dedi. Gerard tedirgin bir şekilde peşinden giderek " hey saçma şeylerini sakın ona yapma " diye bağırmasına rağmen gildarts onu hiç takmadan çoktan gitmişti.Gerard bıkkın bir şekilde gözlerini devirerek " offf yaaa " dedi. Laxus peşinden giderek gerarda ciddi bir ses tonuyla " onun için endişelenmek için çok geç hem jura var o korur hayamayı " dedi. Gerard ona depresif bir bakış atarken Laxus ciddi bir surat ifadesi takınarak " senin bu gece daha önemli bir işin var " dedi. Gerard ın gözleri donuklaşıp sadist bir şekilde sırıtarak " hiç merak etme sen bu gece o ufaklığa kafesin gerçekte ne olduğunu göstereceğim " dedi. Laxus yapmacık bir ürkmeyle " ovvv şeytan tilki kafesi sarsacak desene " diyerek kahkaha atarak içeriye geri girdi.
Julian ve diğer kızlar son bir saattir erzayı şeytan gibi sırıtarak bakıyorlardı. Koltukta iyi köşeye kıvrılıp elleri savunmak amacıyla karnında bacaklarını kendine doğru çekmiş bir şekilde ağlak bir şekilde " niye bana öyle bakıyorsunuz. Ben hamileyim yaaaa .... öyle bakıp ürkütmesenize beni ve bebeğimi " dedi. Mirajane bir kedi gibi sürünerek erzaya doğru gelerek sinsi bir sesle " erzaaa " dedi. Erza iyicene ürkerek koltuğa daha da yapışıp savunma amacıyla yastığıda alarak " ne var ya " dedi. Mirajane yanına oturup kolunu erzanın omuzuna atıp diğer eliylede kızıl saçından bir tutam alıp oynayarak sinsi bir ses tonuyla " bak erza sen bu yarışmada zafer elde etmemize sebep olabilirsin " dedi. Erza soru soran gözlerle mirajane nin saçıyla oynayan eline vurarak " nasıl olacakmış o " dedi. Mirajane o mavi gözlerini kısıp daha da sinsi bir gülümsemeyle erzanın karnını okşamaya başlayarak " tabikide sevgili yiğenim sayesinde " dedi.
Gerard kick boks için sardığı bantlarını bitirdikten sonra her dövüşten önceki adet haline gelen bira şişensini alıp kalan son yudumu kafasına dikti. Şişeyi bir kenara atıp eski kotunu da kontrol ettikten sonra ayağı kalkıp esnek ısınma hareketleri yapıyordu. Laxus soyunma odasının kapısını açıp kapı kenarına yaslanarak ukala bir tavırla ter Ve çöp kokan soyunma odasını inceleyerek " bir buçuk ay yokuz ama bir yıldır yokmuşuz gibi hissediyorum " dedi. Gerard ellerini başının üstünde birleştirip esneme hareketi yaparak " ne oldu özledin mi burayı " dedi. Laxus düşünceli bir şekilde " sadece son bir buçuk ay o duygusallık denen şeyi tatmama sebep oldu " dedi. Gerard parmak uçlarını eğilip tam on saniye boyunca tutarken başını kaldırıp Laxus a soğuk bir bakış atarak " merak etme biraz sonra burası o duygusallığını sikip atacak " dedi.
Laxus şimdiden buz gibi gözlerine alaylı gülümsemesi de eşlik etmeye başlayarak " senin kini halletmiş sanırım " dedi. Gerard bu sefer kollarını esnetirken " hiç sorma merhamet bile göstermedi " diyerek bir kaç kafa hareketiyle boynunu kütletirken saçları etrafında sallanıp gözlerinin önüne gelmişti. Omuzlarını hareket ettirirken her bir kası hareket edip vücudunu ince bir ter tabakası kaplamıştı. Farkında olmasada heyecanını belli eden sadist gülüşü ve vücuduyla dayanılmaz bir manzara sergiliyordu. Kafesin olduğu bölgeden ismi tezahürat edilince saçları tek gözünü gölgede bırakıp o sadist gülümsemesini daha da sergileyerek " o beş yıllık bebeye buranın sahibinin kim olduğunu gösterme vakti geldi " dedi. Laxus ondan önce gidip elini bol şans anlamında sallayarak " iyi bir gösteri sun kazan şunu çünkü sana sağlam para yatırdık " dedi. Gerard da bilmiş bir şekilde gülümseyip laxusun arkasından giderek " tabikide kaybedemem çünkü bende kendime yatırdım " dedi. Laxus artık tüm duygusallığından kurtulmuş tamamen pislik tarafına bürünmüş derin bir nefes alarak alayla " harbiden tüm iyi ruh halimi sikip attı yaa " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı ve Peri
Actionmezat savaşından sonra en az 15 en fazla 70 bölümlük (uzayadabilir) bir jerza hikayesi yazmaya karar verdim. Umarım bunu beğenmenizi ümit ediyorum. kitabın adında lonca isimlerine gönderme yaptım. Fairy tailin anlamı zaten belli ama crime sorcir...