bu bölümü yazar ken manyak gibi güldüm. Keyifli okumalar dilerim. Yorumlarınızı bekliyorum.
Görüntüleri ele geçirdiğinden beri tam dört gün geçmişti. Erzasız ve bol sigaralı dört gün ... görüntüleri ele geçirdiği gün direk grayin evine gidip onu juviayla kanepede uygunsuz bir şekilde basmıştı. Şoku atlattıktan ve grayin özel hayata müdahale gibi zırvalamalarını dinledikten sonra ise hızla kendini ve o ikisini toparlayıp graye görüntüleri inceletmişti. Son dört gün boyunca hep yapacağı stratejiler üstüne düşünüyor. Kendini dış dünyaya tamamen soyutlayıp evine kapatmıştı. Dört gün boyunca onunla aynı durumda olan laxusla araştırma yapıyordu. Sadece araştırma için dışarı çıkıp gerekli bilgileri alıp hemen evine geri dönüyordu. Erza hakkındaki haberleri ise juvia sayesinde grayden öğreniyordu. Elfman kendine gelmeye başlayınca düzenli olarak okula gidip geldiğini öğrenmişti. Ruhsal durumu hakkında pek iç açıcı şeyler duymadı. Kızın üzgün olacağını dark etti.
Elindeki edgara ait sabıka dosyalarını inceleyerek sonunda onun adresini bulmuştu. Adresi okuyunca ağzındaki bitmekte sigara izmaritini alıp tepeleme kül ve izmaritle dolu olan koltukta yanında duran küllüğe bastırmıştı. Yığıldığı koltuktan doğrularak sehbanın üstüne koyduğu bacaklarını indirip üstündeki sigara paketinden yakmak için yeni bir sigara çıkarttı. Son dört günde normal içtiğinden daha çok içmeye başlamıştı. Kapısı çalındığında ise büyük bir bıkkınlıkla ayağa kalkarak bir hışımla kapıyı açtığında normalde tersine taralı sarı saçları alnına düşmüş uykusuzluktan göz altları mosmor laxusu gördüğünde yüzünü buruşturarak " götüme benziyorsun " dedi. Laxus bu lafa alaylı bir şekilde gerardın uzamış sakalları ve göz altı torbalarını ifade ederek " sen önce kendine bak " diyerek içeri girdi. Gündüz olmasına rağmen perdeler kapalı olduğu için içerisi karanlıktı laxusda bu durumu hiç umursamayarak kendini tekli koltuğa atarak havadaki yoğun sigara kokusunu içine çekerek " edgara ne zaman gidiyoruz " dedi. Gerard ağzındaki sigaradan bir nefes çekip dışarı üfleyerek " tipimizi toparladıktan sonra gidiyoruz. " ona dik dik bakan laxusa bakarak " bu halde bizi kafaladığını belli etmek istemeyiz " değilmi dedi. Laxus önüne dönüp sadece omuzunu silkmişti.
Bir saat sonra gerard tıraş olmuş Laxus ise saçlarını düzeltmiş bir şekilde arabada oturup edgarın oturduğu tek katlı binayı inceliyorlardı. Laxus perdeleri sıkıca kapanmış eve bakarak " bizi kolayca içeri alacağını sanmıyorum " kapının çelik kapı olduğunu görerek " kapı biraz zorlar ama açarım " dediğinde gerard ona tip tip bakarak kendi kapısını beş kere kırdığını göz önüne getirerek " kesin yaparsın " dedi. Laxus neyi bahsettiğini anlayarak ona bakıp pis bir sırıtmayla " kesinlikle " dedi. Gerard başını sallayarak planını bulduğunu belli edercesine gülümseyip telefonu nu çıkarıp " neyse açmısın " dediğinde Laxus sadece tek kaşı havada ona bakıyordu.
Yarım saattir evinin zili sürekli çalıyordu. Bilgisayarın karşısında oturan adam tam işine konsantre olmuştuki zil sesini duyunca sinirden ağız dolusu küfürler savurarak kapıya doğru gitti. Kapıyı açtığında karşısında on beş yaşlarında bir pizza servis elemanını görünce şaşırmıştı. Pizzacı çocuk müşterilere özel sempatik bir gülümseme ile " iyi akşamlar bayım "elindeki pizza çantasından iki büyük boy pizza kutusunu çıkararak " iki büyük boy pizza biri karışık biri extra acılı değil mi" diye sorduğunda adam kaşlarını çatarak " ne pizzası be ben pizza falan söylemedim " dedi. Pizzacı çocuk elindeki telefondan adres bilgilerine bakarak " Edgar marrick 1476 nolu cadde no: 16 değil mi " diye bilmiş bir şekilde sorarak adama bakınca "evet doğru ama" derken birden çocuğun arkasından Laxus belirerek elini dostça bir şekilde çocuğun omuzuna koyarak " doğru Adres ufaklık " dedi. Edgarın yüzünde ufak ter damlaları oluşmaya başlamıştı. Gerard " aaa geldimi sonunda açlıktan ölüyorum " diyerek evin mutfağından çıktığında Edgar dona kalmıştı içinden ise " ne ara içeri girdi " diye kendi kendine sordu. Laxus çocuğun elinden pizza kutularını alarak çocuğa " hey ufaklık extra acılı yı yaptırdın değilmi " diye sordu. Çocuk kendinden emin bir şekilde " tabikide" dedi. Gerard elinde bir cüzdanla çocuğun yanına giderken Edgar cüzdanı görünce daha da gerildi içinden ( bu benim cüzdanım iyi de arka cabimdeydi ne ara aldı) yumruklarını sıkıp dişlerini gıcırdatarak geearda bakıp ( ne tür bir adamsın lan sen ) diye geçirdi. Laxus kolunu edgarın omuzuna atarak diğer elinde pizza kutuları yapay bir samimiyetle " eee Edgar hadi içeri geçelim soğuyacaklar " dedi. Gerard ise alayla edgarın cüzdanını karıştırarak " bu arada Edgar pizza lar için teşekkürler " diyerek yüz dolar alıp çocuğa vererek " al bakalım üstü bahşiş " dedi. Edgar gergin bir şekilde onları izliyordu. Çocuk elindeki paraya bakıp sonrada üçüne bakarak " tehlikeli tiplere benziyorsunuz ve ben de gereksiz yere çok konuşurum " dedi. Gerard çocuğun bu tavrından etkilenerek hiç çekinmeden edgarın tüm parasını çocuğa verdi. Hem alaycı hemde öven bir şekilde " akıllı çocuk başka durumda olsaydık canını okurdum ama bu işle harcanıyorsun " diyerek kapıyı çocuğun suratına kapattı. Arkasına döndüğünde ona gergin şekilde kaşlarını çatan edgarla göz göze gelince gayet rahat bir şekilde ellerini iki yana açıp ben masumum diyen bir tavırla " ne, saten bu iş için marcusdan dünyanın parasını almadın mı " dedi. Edgar yutkunarak " derdiniz bu mu? Benden Marcus hakkında bilgi koparmak. " dedi.
Laxus adamın omuzundan sert bir şekilde çekiştirerek yapmacık bir neşeyle " bunu salonda konuşalım istersen " dedi. Gerard ise gözleri kapalı yapmacık bir gülümseme ile cebinden sigarasını paketini çıkarıp yeni bir sigara yakıyordu " hemen hemen Edgar ama daha çok buraya sinirimi yatıştırmak için geldim aslında " dedi. Laxus edgarı atletinin ensesinden tutup salona sürükleyerek üçlü koltuğun ortasına oturtup pizza kutularını sehpaya bıraktı. Edgarın sağına oturarak ona dönüp bacak bacak üstüne atarak ona senin ağzına s.ç.c.ğım diyen yapmak bir gülümsemeyle " Edgar günlerde yeni gereksiz ortaklıklar kurmuş gibi görünüyorsun " dedi. Edgar kaşlarını çatıp bakarak ters bir şekilde " fahişeleriniz tarafından kıçınıza tekme attırdım diye beni dövecekmisiniz " dediği an sırtındaki bir noktanın ani baskın yanmayı hissedince şok içinde bağırdı. Arkasını döndüğünde gerard ın çok normal bir şey yapıyormuş gibi sigarasını edgarın sırtında bastırarak söndürdüğünü fark etti. Kızgın bir şekilde " ne yapıyorsun be manyak" dediğinde düz bir şekilde " küllüğü bulamadım " dedi. Gerard sanki kendi telefonuymuş gibi edgarın telefonunu karıştırarak yanına oturup " görmeyeli yürek yemişsin " diyerek diğer yanına oturdu. Laxus acılı pizza dan bir dilim alıp ikiye kutlayarak edgara uzatıp " ham yap bakiyim " dedi. Edgar şaşkın bir şekilde ona bakarken laxus tehditkar bir bakışla " hadi " diyerek edgarın pizzadan büyük bir parça almasını sağladı. Edgar ağzındaki yoğun acıdan dolayı pizzayı geri tükürerek zorlanarak " bu ne be " dedi. Laxus da aynı pizzadan başka bir dilim büyük bir dilim alırken " Meksika soslu benim favorim " zevkle yiyerek tadına baktığında memnuniyetsiz bir tavırla yüzünü buruşturarak " bu ne ya acısı az " diyerek üstüne ek sos döktü. Gerard çoktan yeni bir sigara yakmış edgarın telefonunu karıştırırken bir şey dikkatini çekerek sigarasının dumanını içine çekip üfledikten sonra baygın bir sesle " Edgar elfmanın kız arkadaşını niye rehin aldınız ki " Edgar ona bakarken gerard sözüne devam ederek " ablası yada kardeşi daha iyi bir seçim değil mi " diye sordu.Edgar pişkin bir gülümseme ile " kardeşini başka şehirde ve ablasıyla arkadaşı olacak orospuları ise siz beceriyordunuz " dediği an gerard daha sert bir şekilde sigarasını edgarın kolunda söndürünce acıdan çığlık atarken laxus ise acıyı boca ettiği pizzayı çığlık atarken ağzına tıkadı. Edgar ağzındaki ani acıdan boğularak yere dizlerinin üstüne çöküp eliyle ağzını kapatıp öksürüyordu. Laxus ve gerard ise küçümseyici bakışlar ile onun kendisine gelmesini bekliyorlardı. Edgar az biraz kendine gelmeye başlayıp ağzındaki acı sos soğuk terler dökmeye başlıyordu. Laxus eliyle edgarın ensesini kavrayıp yerden kaldırmasını sağlayarak yüzünü kendisine döndürüp öldürücü bakışlar ile edgarın gözlerinin içine bakıp " boş konuşan yaramaz çocukların ağzına biber sürerler Edgar bunu bilmiyor musun " dedi. Gerard biraz önce sigarayı bastıran kendisi değilmiş gibi bacak bacak üstüne atıp sağ kolunun dirseğini bacağına dayayıp elini çenesinin altına dayayıp sahte bir sevimli gülümseme ile " Laxus ona zarar verme daha soracağımız sorular var " dedi. Laxus edgara gerardın sigarasını bastırdığı koluna baskı yaparak edgarın daha çok acı çekmesini sağlayıp " kes sesini önce buna terbiye vermem lazım " dedi.
Gerard olumsuz anlamda başını sallayarak " yere yere " diyip yeni bir sigara yaktı. Laxus ise yerde dizlerinin üstüne çökmesini sağladı. Gerard soğuk bakışlarla " Marcus ve aiden nin sonraki planı ne" dedi. Edgar çenesi kasılarak " söylemessem ne olur " dedi. Gerard daha bir nefes çektiği sigarayı edgarın ensesinde söndürünce Edgar acıdan cılız bir çığlık atıp başını eğip nefes alıyordu. Laxus edgarın siyah saçlarını kavrayıp geriye yaslayıp kulağına " söyleyeceksin edgar Küllük olmak yapacakları mızın yanında hiç bir şey " dedi. Edgar korkmaya başlamıştı ama içindeki son cesaret le " avucunuzu yalayın " dedi. Gerard bunu duyduktan sonra nefesini üfleyerek nefesini üfleyerek " böyle diyeceğini biliyordum " diyerek ceketinin cebinden katlanmış kağıt çıkararak edgarın suç dosyalarından zabıta kaydında olmayanları çok büyük alay ve abartıyla okumaya başladı. Edgar şok ve korku içinde gerardın söylediklerini dinlerken laxus kulağına eğilerek " sana muhtaç on beş tane çocuk var değilmi hapse girdiğinde sence onlarla kim ilgilenecek " dediği an Edgar dehşet içerisinde ( onları Marcus bile bulamamıştı ) dedi. Laxus rahat bir şekilde geriye yaslanıp kendine yeni bir pizza dilimi alarak " aslında kafesin eskisi gibi olmadığı için sevinmelisin " diyerek iştahla pizzadan büyük bir ısırık alıp ayaklarını sehpaya uzamış tı.
Edgar yenilmiş bir şekilde " eee ne istiyorsunuz " dedi. Gerard zafer kazanmış bir şekilde gülümseyerek " marcus ve aiden hakkında tüm bildiklerini söyleyeceksin " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı ve Peri
Actionmezat savaşından sonra en az 15 en fazla 70 bölümlük (uzayadabilir) bir jerza hikayesi yazmaya karar verdim. Umarım bunu beğenmenizi ümit ediyorum. kitabın adında lonca isimlerine gönderme yaptım. Fairy tailin anlamı zaten belli ama crime sorcir...