meydan okuma

794 33 65
                                    

İşaretli bölgenin arasında + 18 smut var arkadaşlar isteyen okur istemeyen okumaz tercihe bağlı iyi okumalar.

Bir kaç saat öncesinde laxusla mirajane marketten eve yeni gelmişlerdi. Mirajane torbaları laxusa şutladığı için mirajane önden girmişti. Binayı görünce şaşırmıştı. Laxus gibi biri için fazla ailevi bir yerdi. İçeriye girdiğinde ise etrafa göz atmadan edemedi. Çünkü ev müthiş derecede bekar evinden çok aile evine benziyordu. Uzun koridordan içeri girdiği için sol tarafta mutfakla salonu ayıran bir çekmeli kapı vardı. Kapının önünde yemek masası vardı. Sağ tarafta ise lcd ekran televizyon ve koyu kahve ahşap
hakimdi.bir tek koltuklar kül rengiydi. Mirajane salonu inceleyerek ( biraz çiçekler ve resim le canlandırabilir aslında ) diye düşündü. Sonra kitaplık ta kitaplar önünde fotoğraf olduğunu gördü. Bir fotoğraf ta basketbol takımıyla grup fotoğrafı vardı. Resme dikkatlice bakınca laxus ve gerard ın gözlerinin kupa almalarına rağmen cansız olduğunu farketti. Kaşlarını çatarak ( hiçtiyse gülümseme yi unutmadılar) diye geçirdi. Diğer resimlere baktığında laxusun yaşlı bir adamla çekinmiş bir resmini gördü. Diğer resimlere baktığında gerard ve iki kızla resimlerini gördü. Laxusun " onlar ultear ve meredy gerardın kız kardeşleri " dedi. Mirajane ürkerek arkasına dönmüştü. Laxusun kapı pervasına yaslanıp kollarını önünde birleştirip onu izlerken gördü. Mirajane resme bir daha baktığında ( erzanın bahsettiği kadar varmış gerçekten güzeller) diye düşündü. Laxusun yanına geldiğini hissederek yaşlı adamla çekildiği resmi gösterip " peki bu yaşlı adam " dedi. Laxus gülümseyerek " Büyükbabam " dedi. Mirajane resmi inceleyerek " saçlarının beyazlığına bakılırsa gençken oda senin gibi sarışın dı sanırım " dedi. Laxus başını sallayarak " saten ona benziyorum babama benzemem o esmerdir" dedi. Mirajane meraklı bir şekilde " peki annen " dedi. Laxus resme dalarak düşünceli bir şekilde nefesini vererek " onunla hiç tanışmadım " dedi. Mirajane şaşkın bir şekilde " nasıl yani " dedi. Laxus umursamaz bir havayla omuzlarını silkerek "doğumumdayken ölmüş dediler bana " dedi. Mirajane üzgün bir şekilde " üzüldüm " dedi. Laxus başını hayır anlamında sallayarak " gerek yok çünkü yapacak bir şey yok " dedi. Mirajane üzüntüden başını eğmişti.

Laxus eğilip mirajanenin beyaz kahküllerinden bir tutam kaldırıp yüzüne nefesi vuracak kadar yaklaşıp gözlerinin içine baktığında mirajane kıpkırmızı oldu. Laxus dudaklarına küçük bir öpücük bırakarak " sana meydan okuyorum bayan straus " dedi. Mirajane şaşkın bir şekilde laxusa bakıyordu. Sonra dediğini idrak ettiğin de ise kaşlarını çatarak küçümseyici bir bakışla " oluuur ne konuda " dedi. Laxus mutfağı işaret ederek " yemek " dedi. Mirajane şaşkın bir şekilde bakakaldı laxusa dönerek gözlerini kısıp " eminmisin " dedi. Laxus başıyla onayladı. Mirajane laxusa iyice yaklaşarak gözlerini kısarak " karşılıksız mı " dedi. Laxus nefesini verip başını hayır anlamında sallayarak " kaybeden kazananın bütün gece istediği her şeyi yapacak " dedi. Mirajane iyice sırıtaaak " hödri meydan " dediler.

Mutfaktaki ada tezgahının iki ucunda dikilmişlerdi. Laxus garsonlarınkine benziyen mutfak önlüğünü beline takıp küf yeşili rengi gömleğinin kollarını dirseğine kıvırıyordu. Mirajane ise önlüğü başından geçirip saçlarını toplamıştı. Ortam iki kovboyun düello yapmadan önceki sessizliğine bürünmüştü. Bir hışımla ikiside buz dolabına saldırdırdılar.

Bir saat sonra mira ve laxus birbirlerinin yaptıkları yemekleri yiyorlar. Mirajane bir damarı belirmiş bir şekilde laxusun pişirdiği sötenin tadına bakıyordu. Tavayı aleve alıp sallayış şeklini gördüğünde resmen şok geçirmişti. ( orospu çocuğu boşuna bana meydan okumamış ) diye düşünüp yemeğin tadı damağında güzel bir tat bıraktığında ise ( harika olmuş) diye düşündü. Sonra laxusun etkilenmiş bir şekilde " off tamam kaybettim " diye söylenişini duyduğunda ise şaşkın bir şekilde ona bakakaldı. Mira Jane itiraz eder bir şekilde " bir saniye bana göre senin yaptığın daha iyi ama" dedi. Laxus umursamadan omzunu silkip " o zaman berabere kaldık" dedi. MiraJane Laxus un kendisine yaptıracakla rından korktuğu rahat bir nefes almıştı. Laxus la yanyana birbirlerinin yemeklerini yemeğe devam ederek Mirajane şaşkın bir şekilde " ama bu kadar iyi yemek yapabilmene şaşırdım" dedi. Laxus mirajanenin yaptığı Güveçte tavuktan bir çatal daha alarak " babam ve dedem yemek yapmaktan pek anlamadığı için "mirajanene baktığında elini çenesinin altına koymuş bir şekilde dikketle dinlediğini görünce konuşmaya devan ederek " çocukluktan beri yemekleri ben yapmaya başladım ve böylece gittikçe ustalaştım tabikide " dedi. Mirajane laxusun yaptığı çıtır karides lerden birini eliyle alıp yiyerek " sizin için yemek yapan yokmuy du" dedi. Laxus parmaklarını yağdan dolayı yalayacak olan mirajanenin yağlı alıp parmaklarını kendi yaladığın da mirajane kıpkırmızı kesilip yüzüne ateş basmıştı. Laxus umursamaz bir şekilde işaret parmağınıda yaladıktan sonra mirajane nin utançtan domates gibi kızarmış yüzünü umursamadan " vardı saten ama onlarda bir yere kadar televizyondaki yemek prohramlarına bakarak öğrendim yemek yapmasını bir süre sonrada ben devraldım o işi " dedi.

Cadı ve PeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin