geçmişten kalan anılar 4: bandajlı lavuk vs dövmeli lavuk

448 21 8
                                    

Sinirleniyordu. .. maç boyunca her top sekişinde... her spor ayakkabısı sesinde sinirleri geriliyordu. Gerginliğinin en büyük sebebi ise sürekli karşı takımda sağ gözü bandajlı olmasına rağmen atışlarının çoğunu engelleyen sarışın savunma oyuncusuydu. Gerard topu elinde sektirmeye devam ederek sarışın oyuncu onu engellemek için tam karşısına gelince ani bir şekilde bir adım geri çekilip arkasından gelen hibikiye pas attı. Sarışın bu tavrına şaşırınca bunu fırsat bilip tek ayak üstünde sağına doğru dönüp yanından geçerek sarışın oyuncunun yanından geçerek hibikinin ona attığı geri pasla topu alıp sıplayıp tam smacı basacağı an aynı çocuğun birden karşısına çıkıp sıplayarak elindeki topa vurup yere düşmesini sağlayarak " tek gözüm kapalı diye oynamıcam sanma " diye bağırınca gerard sadece şaşkınlık la ona bakıyordu. Sonra dişlerini gıcırdatıp yine topu alacakken bitiş düdüğü çaldığında daha da çok kızdı. Dönüp sarışın oyuncuya baktı. O da gayet sinirli bir şekilde gerarda bakıyordu. Maç 82 : 74 gerardın takımı kaybetmişti.

Evine vardığında kapıyı sert bir şekilde duvara çarpıp çantasını yere atıp mutfağa girdi. Otase sesleri duyarak gerardın geldiğini anlayıp heyecanla koşarak mutfağa girip " gerard ne oldu. Finale kaldınız mı " diye sordu. Dolaptaki bir kutu sütü kafasına dikmekte olan gerard içmeyi bırakıp ters bir şekilde Otase ye bakınca kadın hemen durumu anlayıp yüzü solarak " ovv " teselli eder bir gülümseme takınarak " üzüldüm bunu çok istiyordun " dedi. Gerard bıçağı eline alıp diğer eliyle aldığı ananası tezgaha koyup tek hamleyle ortadan ikiye ayırarak asık suratıyla " neyi istiyormuşum ki " dedi. Kadın gülerek bıçakla ananası deşmekte olan gerardın koluna dokunup iki yıllık evladına şefkatle bakıp " mezun olmadan arkadaşlarınla şampiyonluk kupasını almak istemiyor muydun " dedi. Gerard kızararak başını başka yöne çevirerek " bunuda nerden çıkardın " dedi. Otase gülümseyerek ananastan bir parça kesip " iç güdü " diyerek ananas parçasını ağzına atıp " hadi konuş ne oldu " dedi. Gerard somurtarak masaya oturup parmaklarıyla deli gibi ritim tutarak " laxus dreyar adında sarışın tek gözlü bir puşt maçın içine etti işte ne olacak " sona doğru sesi iyice yükselerek söylemişti.

Otase şaşırıp kalmıştı. Gerardın böyle küfretmesi çok tuhafına gitmişti. " ovvv ağzın bozuk olduğuna göre tepenin tazı atık " diyerek sakin bir şekilde phureito içeri girince otase kaşlarını çatarak ona bakarken gerard hala maça olan sinirini çıkaracak bir şey arıyordu. Pureito rahat bir şekilde ananasdan bir parça alarak " öfkeni akşama sakla dövüşün var " dedi. Gerard ayağa kalkarak kapıya doğru gidip " aslında iyi olur " dedi. Gözlerini kısıp karanlık bir bakışla " aslında o herifi tercih ederdim ama neyse " diyerek bodrum kata kendi odasına indi.

Çocuk gözündeki bandajı çıkardığında aynada gördüğü yansıması karşısında suratını buruşturarak bakıp yeni pansumanına başladı. Hala yeterince bu gözle göremiyordu. Aynaya yeniden baktığında damganın yüzüne basıldığı anı hatırlayıp çıhlayarak beceriksizce pansumanını yapıp bandajla sarmaya başladı. " laxus chaan " diye alaylı sesi duyunca dişlerini gıcırdatarak banyodan çıkıp ona seslenen babasına bakarak " ne var " dedi. Ivan gayet rahat bir tavırla " bu akşam dövüşün var " dedi. Luxus hiç ilgilenmediğini belli edercesine elindeki tşörtü kafasından geçirip giyerek mutfağa doğru giderek " yorgunum ilgilenmiyorum keyfim yok " dedi. Ivan şaşırmış bir şekilde bakarak laxus un peşinden gidip " heee bugün maçı kazandığın halde bide " dedi. Laxus soğanları doğramaya başladığı bıçağı bırakarak " kılpayı kazandık oyuna sonra giren dövmeli bir lavuk yirmi sayı yapıp farkı kapatıyordu. Onu engelleyeceğim diye canım çıktı " dedi. Soğanları ısıttığı tavaya döküp sötelemeye başlayarak " o yüzden bugün unut " dedi. İvan alaycı bir şekilde laxusun pişirmekte olduğu pirinçlere göz atarak " bu dövüşü kaxanırsan yirmi bin dolar alacaksın " dedi.

Laxus şarap döktüğü soğanları kavurmayı bırakıp ivana bakarak İvan hiç umursamaz bir şekilde marine ettiği bifteklere bakarak " biftekli dondan mı yapıyorsun şimdiden ağzım sulandı " dedi. Laxus ivanın bu tavrına sinirlenerek " bir o yemeği sadece kendime yapıyorum. Iki soruma cevap ver " dedi. İvan alaycı bir şekilde laxus a bakarak " laxus chan bugün lerde para üstüne fena halde hareketlerde bulunuyorsun " mutfağı göstererek " sipariş vermeyip yemek pişirmeler, tasarruvlar, motorunu satmak " laxus a yaklaşıp eli belinde laxusun gerginleşen yüzüne bakarak " dedeciğinin hapisten çıkmasına vesile olacak nafaka parasını biriktirmeye çalışmıyorsun değil mi" diye sorunca laxus kaşlarını çatıp bakarak " ne o oğlunla mı ilgileniyorsun " diye sordu. İvan uzaklaşıp ufak bir kahkaha atarak " sadece fazla belli ediyorsun ufaklık " diyerek mutfaktan çıkarken " akşama hazır ol laxus chan " diyerek el salladı. Laxus arkasından bakıp çıhlayarak işine geri döndü.

Gerard odasında elindeki fotoğrafa bakarak yurtta arkadaşlarıyla çekindiği resimde hüzünlü bir şekilde bakarak sonra banka cüzdanında hesaptaki parasına göz atarak 120 bin dolar olduğunu görünce başını eğip fısıldayarak " yarısı tamamlandı. Bekleyin yanınıza dönmeme az kaldı " dedi. Birden kapısı tıklanınca elindekileri yatağın altına tıkıştırarak " girin " dedi. Kapının arkasında Pureito belirince " hadi gidiyoruz " dedi. Gerard başını sallayarak ayağa kalkıp adamın arkasından gitti.

Bir saat sonra

Kafeste ortasında rakibini bekliyor du. Söylediklerine göre rusmuş ( Rusların eğer çalılırlarsa fiziksel dirençleri soğuk bir ülkede büyümenin faydası olarak normal insabınkinden daha fazladır ) gözlerini kızarak ( sinirlerin en çok olduğu bölgeye saldırmalıyım ) diye düşündü. Rakibi karşısına çıktığı an şaşırıp kalmıştı. ( bandajlı lavuk ) diye içinden geçiriyordu. Laxus da aynı şekilde şaşkın bir şekilde içinden ( dövmeli lavuk ) diye geçirdi . Sunucu tamam şimdi birbirinize yaklaşın dediği an ikiside dediğini yapıyordu. İkiside bir birlerine trene bakan öküz misali bakarken içlerinde sinirini bozan lavuğun haşatını çıkarma ellerine geçtiği sırıtmaya başladılar. Dövüşün denildiği an gülmeye döndü. Kafesin kapısı kapandığı an ise ikiside psikopat gibi gülmeye başladılar. Seyirciler tezahürat etmeyi kesip şaşkın ve korku dolu gözlerle kafesde manyak gibi gülmekte olan iki gence bakıyorlardı. Pureito şaşkın bir şekilde gerarda bakarken endişelenerek " ne oluyor lan " dedi.

Sonunda ikiside kahkaha atmayı kesip ellerini dizlerine dayayıp nefes alıyorlardı. Gerard nefes nefese laxus a bakarak " seni böyle bir Çöplükte hiç beklemiyordum " dedi. Laxus aynı şekilde " aynı düşünceleri paylaşıyoruz " dedi. Gerard doğrulup ciddi bir surat ifadesi takınarak laxus a " sinirleri mi bozuyorsun " dedi. Laxus da ciddi bir şekilde " duygularımız karşılıklı sana yumuşak davranmayacağım " dedi. Gerard kaşlarını çatarak pozisyonunu alıp " gerek yok işini hemen bitireceğim çünkü " dedi. Laxus da pozisyon alarak " gel " dedi.

İkiside aynı anda hareket edip ortaya gelerek yumruklarını tokuşturdular. Birbirlerinin gözlerine bakıp çıhlayarak laxus geri çekilecek gerard attığı yumruğun kolunu kavrayıp bileğini büküp ayağına çelmet atarak yere düşmesini sağladı. Laxus sinirlenerek sinirlenip " senin " diyerek hemen ayağa kalkıp gerardın atacağı yumruğu yakalayıp diğer elini yumruk yapıp karnına geçirdi. Gerard ufak bir çığlık attıktan sonra sıçrayarak bacaklarıyla laxusun kafasını kavrayıp baş üstü yere çakılnasını sağlayıp ikiside yere düştü. Bunu gören seyirciler heyecandan çığlıklar atarken laxusa bahis yatıranlar " kalk ayağa velet " diye bağırıyordu. İkiside yerden doğrulmaya çalışırken laxus ani bir hareketle gerardın başını kavrayayıp hırsından çığlık atarak gerardı sürüyerek tel örgülere çarptı. Laxusu tutanlardan hararetli bir şekilde " işte böyle " diye çığlıklar gelmeye başladı. Gerard duyduğu acıyla dişlerini gıcırdatıp laxusun ona doğru geldiğini hissetti. Biraz daha yaklaşmasını bekledikten ani bir refleks ile tek ayak Üstü dönüp laxusun suratına yumruğu gömüp yere yığılmasını sağladı. Laxus ağzından çıkan kanı silerek yavaşça ayağa kalktı. Ayakta nefes nefese duran gerarda bakarak " sinirimi bozuyorsun o yüzden hemen kaybol " dedi. Gerard nefesini düzenleyip pozisyon alarak " burdan kaybolacak tek kişi sensin " diyerek laxusa saldırdı.

Dövüş bir saati geçtiği için bahisler yatmış. O iki dövüşçü ise bu kadar uzun tuttukları için onları cezalandırıp aynı mahzene tıkılmışlardır.

Sonraki bölüm devam edecek.

Cadı ve PeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin