gelecek zamanı mı buldun moruk

599 33 45
                                    

Geçen bölümden bir kaç saat önce

Burnuna gelen hoş kokular uyanmasına sebep olmuştu. Gözlerini yavaşça açtığında esneyerek gerinmişti. Etrafına baktığında mirajaneni görmemişti. Yatakta doğrulup elleriyle yüzünü kapatıp normalde geriye doğru taradığı ama şimdi dağınık sarı saçlarını geriye yasladığında saçları yeniden gözünün önüne gelmişti. Yandaki komidinden bir baksır alıp giydi. Sonra da eşofman ve tşörtünü üstüne geçirmişti. Burnuna yine çok güzel kokular gelmeye başladığında bunun rüya olmadığını anlamıştı. Mirajanemi acaba diye düşünerek aşağıya indiğinde kokular daha da yoğunlaşmaya başlamıştı. Kokular dasa da yoğunlaşmaya başladığında niyeyse mutlu olmuştu çünkü uzun zaman sonra ilk kez biri ona yemek yapıyordu. Mutfağa vardığında mirajanenin üstünde kendi buz mavizi rengindeki gömleği ve beyaz dalgalı saçlarını dağınık topuz olacak şekilde topladığını gördü. Mirajane laxusu fark etmemiş bir şekilde kulaklığında dinlediği şarkıya eşlik ederek yemek yapmaya devam ediyor laxus farkedilmediğini anlamıştı. Mutfakta hazırlanmış olan kahvaltı masasına geçerek sırasında uyumak üzere olan öğrenci edasıyla ellerini çenesinin altında birleştirip oturarak mirajaneni izlemeye başladı. Kız tavada pişirdiğiyle uğraşırken bir yandan da dolaptan tabak çıkarıyordu. Pişirdiği pastırmaları servis tabağına yerleştirdikten sonra masaya döndüğünde laxusu masada gördüğün de şaşkınlıktan donup kalmıştı. Ağzı hafif açık bir şekilde laxusa bakıyordu. Sonra gülümseyerek masaya doğru gidip " uyanmışsın hiç farketmedim " diyerek tabağı masaya bıraktı.

Laxus ayağa kalkarak yukarıya bakıp ellerini mirajanenin beline koyarak kendine çekip salona doğru sürüklüyor. Mirajane de gülümseyerek ellerini laxusun göğsüne koyarak onun yüzünü inceliyordu. Laxus mirajanenin giydiği gömleği inceleyerek imalı bir şekilde " yakışmış " dedi. Mirajane kollarını laxusun boynuna sararak bilmiş bir edayla " el koymayı düşünüyorum" dedi. Laxus gülümseyerek " bedavaya mı " dedi. Mirajane alt dudağını ısırarak laxusun tşörtünün yakasına uzanıp parmak uçlarında yükselerek " çok uzunsun " diye şikayetçi bir şekilde fısıldadı. Laxus gülümseyerek " hallederiz" diyerek mirajaneni belinden kaldırıp bacaklarını beline sarmasını sağlayarak laxusa yüksekten bakmasını sağlamıştı. Mirajane ufak bir kahkaha atarak başını eğip laxusun dudaklarına yapışıp ellerini yüzünün iki yanını tutmaya başlayarak laxusun alt dudağını emmeye başlayıp arada ısırıyordu . Laxus mirajaneni salona doğru götürmeye başladığında Mirajane uzaklaşıp şikayetçi bir şekilde " yaa ama açım " dediğin de Laxus da gülümseyerek " sonra " diyip mirajaneni koltuğa sırt üstü yatırıp boynunu öpmeye başlayıp aradada elini beline koyup kızı gıdıklayarak mirajanenin gülmekten çığlık atmasını sağlayıp " dur dayanamıyacağım " diyerek laxustan kurtulmaya çalışıyordu.

O sırada kapı zili çaldığında laxusun dudaklarından uzaklaşarak bahane üretir bir şekilde " bak kapı çalıyor " dediğin de Laxus umursamayarak mirajanenin ilk düğmesini açıp bacağını okşayarak " boş ver" dedi. Kapı ısrarla çalmaya devam edince mirajane endişeli bir şekilde " ama hala çalıyor " dediğin de laxus kızın kendisine bakmasını sağlayarak " şimdi gider " dediğin de kapı zili sesi durmuştu. Laxus gülümseyerek mirajanene bakıp " bak gitti " diyerek kızı sömürürcesine öpmeye başlamıştı. Taki bahçeye açılan cam duvarların kapısından bir bavul fırlayıp cam tuzla buz olduğunda mirajane çığlık atıp laxusun altında doğrulmuştu. Laxus ise öldürmeye dünden hazır bir şekilde kırdığı camdan içeriye girmekte olan sinirden buhar saçıp yüzü kıpkırmızı göz irisleri gözükmeyen bavulla aynı boyda yaşlı bir adama bakıyordu " beni kapıda bekletmek de ne demek oluyor velet " diye kükrediğinde laxus geber diyen bir surat ve sesle " akşam gelmiyomuydun lan sen " diyerek kaşları çatılmış bir şekilde baktı. Mirajane ise korkudan yüzünde küçük ter damlaları oluşmaya başlamıştı. Makarov sinirden köpüren bir şekilde " bana kapıyı açmak yerine bu kızla yiyişmeyimi tercih ettin " dediğinde mirajane iyice gerilmişti. Laxus dümdüz bir suratla " evet "diye cevapladığında mirajane laxusa harbimisin sen diye bakıyordu. Makarov sinirden köpüren bir şekilde laxusa " demek öyle " dediğinde mirajane laxusun kolunu kavramıştı. Sonra makarov biraz önceki surat ifadesinin tam tersi bir ifade takınıp sevimli bir sesle gözlerini kapatıp " iyi yaptın " deyince mirajane şaşkınlık tan donup kalmıştı. İçinden ise ( Oha ne çabuk kişiliği değişti) diye düşünürken laxus rahat bir şekilde doğrulup mirajaneni de yerinden kaldırarak " heralde " dedi. Makarov onlara doğru gelerek çapkın bir şekilde mirajaneni inceleyip " eee bu sütün gibi bacaklara sahip kızla beni tanıştırmayacak mısın" dediğin de mirajane üstünde sadece laxusun gömleği yle olduğunu hatırladığında kıpkırmızı kesilmişti. Laxus onun belinden sarılıp kendine çekerek saçlarına bir öpücük kondurmuştu. Sonra makarov a imalı bir şekilde " sapıklıklarını başka birine yap o benim " dediğin de mirajane suratı asık bir şekilde laxusa baktı.

Cadı ve PeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin