Arkadaşlar wnkeiy tarafından yazılan my student- teacher ♥ adındaki kitabı sizlere öneririm konusu kesinlikle hoşuma gitti. Sizlerinde gitceğinden eminim. Kitap hakkında ise şimdiye kadar yazdığım en uzun bölüm ama haftaya kadar bölüm yok malesef hepinize iyi okumalar.Erza elindeki ilaç şişesine bakıyordu. Sebebi kulağa her ne kadar mantıklı gelsede içmek istemiyordu. Yutkunarak İçinden bir tane alıp içmeye karar verdi. Hapı yutup bir bardak suyuda bir dikişte içmişti. Nefesini alarak şişenin kapağını kapatıp çantasına koymuştu. Mirajanenin binbir sorlukla giydiği dantelli iç çamaşırlarının üstüne beyaz ince askılı mini elbise pudra pembesi elbisesiyle aynı boyda bir hırka diz üstü beyaz çorap giymişti. Aynada kendisine baktığında hırkası arasıra omzundan kayıyordu. Mirajane odasına daldığında " erza daha hazır değil misin" diyerek odaya girdi. Erzanın hazır olduğunu gördüğünde onu inceleyerek " bayağı güzel olmuşsun " dedi. Erza da mirajaneni inceleyerek " sen de her zaman ki gibi iddialısın " dedi. Mirajane erzanın yanına gelip aynada kendilerine bakıyordu. Mirajane üst kısmı beyaz çiçek desenleri olan etek kısmı yeşil renginde derin sırt dekoltesi olan uzun bir elbise giymişti. Erza da yansımalarına bakarak durgun bir şekilde " sence biraz fazla mı abarttım " dedi. Mirajane başını hayır anlamında sallayarak " gayet güzel oldun " dedi. Erza nın telefonu çalmaya başlayınca onu eline alarak ekrana baktığında gerardın adını gördü erza telefonu ona göstererek " geldi gitmem lazım " diyerek çantasını alıp odasından çıktı. Mirajane de arkasından giderek " yemeği sen yap ve onuda mutfakta iyi olup olmadığına bak " dedi. Erza düşünür bir şekilde " buzdolabına göre bir şeyler uyduracam " dedi. Mirajane saçlarıyla oynayarak " düzenli birine benziyor sorun yaşayacağını sannetmiyorum " sonra soğuk ter damlaları dökerek " asıl merak ettiğim laxusun buz dolabı " dedi. Erza gülümseyerek Mirajane kısık sesle " benden tavsiye onu markete götür " dedi. Mirajane sadist bir kahkaha atarak " beni yatağa atmak istiyorsa her dediğimi yapmak sorunda " dedi. Bu dediği erzanın aklına bir şey getirerek " sanırım bende biraz sorlayabilirim " diyerek asansöre bindi. Mirajane erzanın duyacağı sesle bağırarak " başarılar" dedi.
Bir süre sonra laxus mirajaneni almaya gitmişti. Laxus mirajanenin telefonunu çaldırdığında mirajane koşarak kapıya gittiğinde bir anda aklına bir şey gelip durmuştu. Yüzünü ekşiterek " tabi yaa" diyerek odasına geri dönüp ilac kutusunu aldı. Kutuya bakarak yutkunarak içinden bir tane alıp içti. Sonra ( doğru mu yapıyorum acaba" diyerek ilacı çantasına koyarak evden çıktı. Laxus cheapinin başında mirayı beklerken telefonunda gerarddan gelen mesaja bakıyordu. Bu akşam marcusun dövüşü var. Numaralarına yeniden başlamış. Bunu okuduğunda laxus çıhlamıştı. (Kim bilir hangi zavallıyı dövüşmek sorunda bırakmıştır. ) diye düşündü. Mirajaneni kapıdan çıkarken gördüğünde kızı incelemeden edemedi. Nefesini vererek içinden ( tamam sana yakışıyor ama senin güzel bacaklarını da gormek isterim) diye geçirdi. Mirajane ne düşündüğünü anlamış olmalıki gülümseyerek laxusun önüne onu öpecekmiş gibi yükselerek " düşüncelerinden sıyrılmanı öneririm laxus kun " diyerek uzanıp yanağına bir öpücük kondurdu. Laxus mirajanenin bu lafına şaşırmıştı. Sonra mirajanene doğru eğilip etkilenmiş bir şekilde gülümseyerek " sen akıllı bir kadınsın değil mi bayan Strauss " dedi. Mirajane kendini beğenmiş bir şekilde laxusa daha da çok yaklaştı. Laxus öpecekken mirajane gülümseyerek " biraz uğraşman gerek " diyerek laxusdan uzaklaşıp arabaya bindi. Laxus şaşkın bir şekilde önde durmuş mirajanenin yaptığı harekete inanamıyordu. İçinden " oyunmu oynayacaksın hadi bakalım" diye fısıldayarak oda meydan okuyan bir havayla arabaya bindi.
Erza gerardla elele asansörden çıkıp kaldığı dairenin kapısının önüne geldiğinde gergin bir şekilde ( arabasından halinin vaktinin yerinde olduğunu anlamıştım ama recidansta kalmak ne ya) diye düşünüyordu. Gerard kapıyı açtığında erzayı elinden tutarak içeri girdi. Erza içeri girdiğinde bayağı etkilenmiş ti. ( bir erkeğe göre bayağı düzenli ve temiz ) diye düşündü. Gerardın geniş bir salonu vardı. Dev kitaplık lı televizyon ünitesinin karşısında deriden bej rengi bir koltuk takımı ve ortada ahşap bir sehpa arkasında ise yemek masası ve tüm duvarı kaplayan pencerenin önünde kahverengi deriden bir tekli koltuk ve önünde aynı renkte pufu yanında da sehpası vardı. Erza ( kitap okumak için sanırım) diye düşündü. Diğer tarafa baktığında amerikan mutfağı görmüştü. Ceviz rengi dolaplar ve ortasında ki ada yrzgahı bir aşçı olarak o kadar çok hoşuna gitmişti ki gerardın " nasıl buldun " diye sorusunu duyduğunda hemen kendine gelmişti. Erza gerarda dönerek kızarmıştı. Sonra sorusunu düşünerek " bayağı düzenli" kütüphane ye doğru giderek " bir erkeğin evini dağınık beklerdim" dedi. Gerardın kitaplarını incelemeye başlamıştı. Çoğunlukla klasikler yada hukuksal araştırmalar ve felsefi kitaplar vardı. Gerard yanına gelerek erzayı izleyerek dediğini düşünüp " böyle düşünmen gayet doğal sanırım çoğumuz öyle ama bende bir terslik var sanırım " kendiyle alay ederek demişti. Erza soran gözlerle ona bakarak " bu bence iyi bir şey yani düzenli biri olman " diyerek duzeltti. Gerard dudaklarını büzerek " aslında düzenli olmasının bir başka sebebide sellanın haftada beş gün evle ilgilenmesi " dedi. Erza gerarda bakarak " sella " diye sordu. Gerard bıkkın bir sesle " otase ba sanın bu evi temizlemesi için tuttuğu biri " sonra söylenerek " fakat sellanın evi adam akıllı dağıtmadığım için beni azarlamaları yokmu " sonra erzaya bakarak " fazla iş yaptırmadığım için bana şükretmeli ama yaptığına bak " dedi. Erza gerardın böyle söylenmesine şaşırmıştı. Sonra kahkaha atarak " büyük ihtimalle soru seven birisi ve aldığı ücretin karşılığını tam olarak vermek istiyordur " dedi. Gerard düşünceli bir şekilde eli çenesinde " anlıyorum o zaman natsuyu haftada bir bende kalması için ikna edicem " dedi. Erza kaşlarını komik bir şekilde çatarak " sebep " dedi. Gerard erzaya düz bir suratla " o bulunduğu bölgeyi bir günde ahıra çevirmek gibi bir yeteneğe sahip " dediğinde erza telaşlı bir şekilde " dediğimi unut " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı ve Peri
Actionmezat savaşından sonra en az 15 en fazla 70 bölümlük (uzayadabilir) bir jerza hikayesi yazmaya karar verdim. Umarım bunu beğenmenizi ümit ediyorum. kitabın adında lonca isimlerine gönderme yaptım. Fairy tailin anlamı zaten belli ama crime sorcir...