en yanlış ev

233 15 3
                                    


   Bu bölüm kuroha özel bir ovadır. Keyifli okumalar.

   Gray bardaki işine gitmek için hazırlanırken televizyon karşısında ki koltukta yığılıp karnındaki yağ eritme makinesiyle tir titreyen kuroh kumandayla kanalları değiştirmeye çalışıyordu ama bir türlü doğru isabet ettiremiyordu. Sonunda sinirlenerek graye doğru sert bir şekilde " lan bu aleti ne zaman çıkaracaksın doğru düzgün televizyon izleyemiyorum " diye havlıyordu. Gray odasından gömleğini ilikleyerek çıkarken " ne oldu beğenmedin mi aleti " diye sordu. Kuroh agresif bir şekilde graye " ulan bu boktan alet yüzünden tüm gün boyunca iliklerime kadar titreştim çıkar şunu " diye çemkirerek havladı. Gray saate bakıp nefesini vererek " aman zaten beş saat dolmuş " diyerek kuroha doğru gelip belindeki kemeri çözmüştü.

   Kuroh tüm titreme durunca tamamen gevşeyip koltuğa yığılarak " oh be sonunda özgürlük " der gibi baktı. Gray kurohu biraz inceler gibi bakıyordu. Kuroh uyuşuk gözlerle ona bakarak "ne bakıyon lan " der gibi baktı. Gray gayet memnun bir şekilde başını sallayarak " kuroh bu aleti iki haftadır kullanıyorsun ve " alaylı bir şekilde " şimdiden ufalmaya başladığını söyleyebilirim " dedi. Kuroh öfkeli bir şekilde yerinden fırlayarak " siktir git piç kurusu " diye havlamaya başlamıştı. Gray kahkalarla ayağa kalkıp kapıya doğru giderken aklına bir şey gelerek kuroha dönüp " haaa bu arada bu zamanlar da buralara hırsızlar dadanmış o yüzden dikkatli ol " diyerek evden çıkmıştı. Kuroh arkasından kulakları tepede şaşkın bir şekilde bakarken... bakışı gittikçe sevinçli sevimli bir köpek şeklini alırak " hırsız mı ? " der gibi baktı.

  Gecenin en karanlık saatlerinde siyahlara bürünmüş bir adam sırt çantasını  önüne koyup içinden bir kaç alet alıp önündeki çelik kapıyı açmaya çalışıyordu. Sonunda başardığında çantayı alıp sessiz bir şekilde içeriye girdi. El fenerini yakıp etrafı kolaçan ederken  evde kimsenin olmadığına emin olmuştu. Yatak odasına girdiğinde komudinlere doğru giderken kafasına yağmur damlası gibi bir şey düştüğünü sanıp yukarı doğru feneri tuttuğunda şişko bir köpeğin dolabın üstünde durup ağzından salya akıtarak psikopat bir şekilde ona baktığını farkettiğinde şok içinde çığlık atıp geriye doğru giderken kuroh " nerdesin yavrum sen ya burda beklemekten ağaç oldum " der gibi bakıyordu. Hırsız şaşkın bir şekilde bu şişko köpek nasıl çıktı oraya diye düşünürken köpek dolabın üstünden ona doğru atlarken " gel  bakayım babana " der gibi baktı. Sonra evden çok acı bir çığlık sesi yükselmişti.

   Gray eve döndüğünde tam anahtarı kapıya sokacakken zaten açık olduğunu farketti. Kaşlarını çatarak içeriye sessiz bir şekilde girdi. Salona doğru giderken kurohun her zamanki gibi televizyon karşısında pineklediğini görünce Gray hiç bir şey anlamamış bir şekilde " kuroh kapı niye açık " diye sordu. Kuroh sıkıntılı bir bakışla koltuktan inip yatak odasına doğru giderek graye " beni takip et " der gibi baktı. Gray hala şaşkın bir şekilde kurohu takip ederken odasının ışığı açılıp yerde ağzında köpükler birikmiş, pantolonu ıslak baygın bir adam görünce Gray bıkkın bir şekilde " siktir onu öldürmedin değil mi " diye sordu. Kurohda hayal kırıklığı içerisinde " yok be onunla oynamaya başlamadan altına işeyip bayıldı dingil " dedi. Gray adama acır şekilde bakarak " şanslıymış " dedi.

Cadı ve PeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin