medya resmi koyamadım arkadaşlar kusura bakmayın bilgisayarımdaki bütün resimler gitti çünkü
Salı günü sabah saat onda laxus kum torbasından hıncını çıkartırcasına " sırf hemşireleri güzel diye evi terkedip o huzur evine kaç" kum torbasına daha sert bir yumruk atarak " hem de olay çıkartıp geri dön saten ondan önce de on yıl eve uğradığın da yoktu" diyerek kum torbasına sert bir tekme atarak torba tavandaki askısından düşmüştü. Sinirden derin derin nefesler alarak alnını ovuşturuyordu. Telefonu çalmaya başlayınca telefonu eline alıp arayanın mirajane olduğunu gördüğünde şaşırarak " alo " dedi. Mirajane odasında yatağının üstüne oturmuş telefonu kulağı ve omzunun arasına sıkıştırıp ellerine nemlendirici sürerek " vayy hemen açtın seni uyandırırım diye düşünüyordum. " dedi. Laxus sırıtarak puflardan birine oturup " çok uyuyan biri değilimdir bayan Strauss " flörtleşme havasına girerek " ayrıca çok uyumayan bir insanım " dedi. Mirajane gözleri kapalı duyduklarından tatmin olmuş bir şekilde " anlıyorum ama yinede rahatsızmışsın gibi bir halin var " dedi. Laxus somurtarak ( tabikide rahatsızım bendeki dede sende olsa sende olursun ) diye düşündü. Sonra nefesini vererek " aslında pek neşem yok " dedi. Mirajane dudaklarını büzerek " sebebini söylemek istermisin " dedi. Laxus gülümseyerek " telefonla anlatılacak bir şey değil" dedi. Mirajane dikkat kesilerek " genede öğrenmek isterim " dedi. Laxus kollarını dizlerine dayayarak sinsi bir gülümseme ile " şöyle yapalım akşam buluşalım" dedi. Mirajane alt dudağını ısırarak heyecanını belli etmeden " oluur nereye " dedi. Laxus kısık etkileyici bir ses tonuyla " şöyle bir program düşünüyorum sen , ben ve benim ev senin yemeklerin eşliğinde" dediği an tüm kan mirajanenin yüzüne toplanmış yüzü sımsıcak olmuştu. Bir an telefonu kulağından uzaklaştırarak derin nefesler alıp sakinleşmeye çalışıyor du. O sırada laxusun olduğu salona gerard girmişti. Laxus ona devam et bakışı ile eliyle geçiştirmişti. Gerard özel bir konuşma olduğunu anlayarak çantayı bırakıp koşu bandına geçti.
Mirajane sonunda cevap vermeye hazır bir şekilde " evine davet etmek için kendine çok mu güveniyorsun " dedi. Laxus sırıtarak " bir aşçı adayı varken restorana götürmek haksızlık diye düşündüm" dedi. Mirajane dudaklarını büzerek " bunu başka bir zamanda yapabiliriz " dediğinde laxus bombayı patlatarak " anladım kendine güvenmiyorsun" dediğinde mirajane bir hışımla ayağa kalkarak " sen ne demeye çalışıyorsun " dediğinde laxus tüm dişlerini gösterip ayağa kalkıp bir eli cebinde gerardın yanına giderek " sen nasıl anlarsan " diyerek hem aşçılığını hemde kendi kontrolüne vurgu yapıyordu. Mirajane sinirden gülümseyerek " iyi tamam sana göstereceğim nasıl yapılacağını beni izleki belki bir şeyler öğrenebilirsin " diyerek meydan okudu. Laxus iyice gülümseyerek "iyi o zaman seni altıda alırım" dedi. Mirajane başını sallayarak " tamam " diyerek telefonu kapattı. Mirajane elleri belinde odasında dolanıp söylenerek " kendine güvenim yokmuş ha gösteririm ben sana" dediğinde bir anda durdu. Rengi solgunlaşıp soğuk ter damlaları dökerek " ne halt ettim lan ben " daha da streslenmeye başlayarak " evine gitmeyi kabul mu ettim ya pislik herif " diye bağırdı.Laxus keyfi yerine gelmiş bir şekilde kahkahalar atarak gerardın bindiği koşu bandına yaslandı. Gerard temposunu düşürmeden bilmiş bir şekilde konuşmaya başlayarak " aşçılığına laf atarak gaza getirdin ve bu yüzden de eve çağırabildin" över bir şekilde " güzel taktik" dedi. Koşu bandını durdurup inerek " ama o kız amacını farketmiştir" çantasına doğru yürüyerek " geceyi sorlaştırabilir" diyerek çantasındaki suyu alıp içmeye başladı. Laxus eliyle boşver işareti yapıp " ben yola getiririm onu " diyerek eline bez sarmakta olan gerardın yanına geldiğinde " sen ne yapacaksın erzayla" dedi. Gerard sarmaya devam ederek " akşam bende işte" diyerek geçiştirdi. Laxus konudan bir şekilde rahatsız olduğunu anlayarak konuyu uzatmamaya karar verdi.
Gerard yedek kum torbasına giderek " bakıyorum da mirajane keyfini yerine getirmiş " kum torbasına yumruk atmaya başlayarak " seni en son bıraktığımda sinirden köpürüyordun" dedi. Laxus koparttığı kum torbasını yerden kaldırarak " valla keyfim yerine geldi yarına kadar moruk başımı ağrıtmayacak " dedi. Gerard nefesini verip tekme atarak " akşam iyi eğlenceler sana o zaman " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı ve Peri
Actionmezat savaşından sonra en az 15 en fazla 70 bölümlük (uzayadabilir) bir jerza hikayesi yazmaya karar verdim. Umarım bunu beğenmenizi ümit ediyorum. kitabın adında lonca isimlerine gönderme yaptım. Fairy tailin anlamı zaten belli ama crime sorcir...