beklenti

456 27 23
                                    

Karşısında oturan kadın büyük bir beklentiyle onun yüzünü inceliyordu. Erzayla ilgili bilgi beklediği nasılda belliydi. Gerard ona dik dik bakarak " hadi sor artık " dedi. Kadın iki elini çenesi altında birleştirerek " gözüne ne oldu " dedi. Gerardın suratı asıldı erzanın kendisine kafa attığını söylemek yerine düz bir suratla " kapıya çarptım " dedi. Otase tek kaşını kaldırmış inanmayarak " sen " dedi. Kaşlarını çatarak alınır bir şekilde " niye sakarlık yapamaz mıyım ben " dedi. O sırada oturdukları kafeye üzerinde siyah pantolon ve gri ceketiyle olan takım elbisesiyle laxus girdi. Onların oturduğu koltukları görünce oraya doğru giderek elleri cebinde " vaktinde geldim mi " diye sorarak eğilip güler yüzüyle ona elini uzatan Otase nin elini tutup parmak boğumlarına küçük bir öpücük kondurarak " çok hoşsunuz her zamanki gibi " dedi. Otase güler yüzüyle laxusun öptüğü eliyle yanağını okşayarak onun yüzündeki yaraları görünce bir ara duraksadı sonra görmezden gelmeye karar vererek şefkatli bir gülümsemeyle " bu nezaketini herkese göstersen olmaz mı böyle haksızlık oluyor " diye sordu. Laxus dudaklarını büzüp olumsuz anlamda başını sallayarak " senin kadar mükemmel olmadığı sürece olmaz " dedi.

Yerine otururken gerardın kaşlarını çatarak ona bakışını aldırmadan " geç kalmadım değil mi " diye sordu. Otase zarif bir şekilde bacak bacak üstüne atarak " Hayır davanın başlamasına bir saat daha var " dedi. Laxus başını tamam anlamında sallayarak " anlıyorum " diyerek başıyla gerardı gösterip alayla " keyfinin olmama sebebi erken gelmesi mi yoksa şefkinin kırılması mı " dedi. Otase kıkırdayıo eline aldığı çay tabağından fincanını alıp ağzına getirerek " orasını bilemem " dedi. Gerard bacak bacak üstüne atıp sevimli bir gülümseme ile " yüzüne ne oldu laxus niye dayak yemiş gibisin " diye sordu. Laxus kaşlarını komik bir şekilde çatarken gece olanları hatırlamaya başladı.

Flashback

Mirajane le laxus eve girince kız asık suratıyla laxusa bakarak anahtarlarını masanın üstündeki kasenin üzerine atmakta olan adamın üzerine yavaş adımlarla yürüyordu. Laxus havadaki gerginliği hissedince Mirajane ne dönüp bakarak tek kaşını havaya kaldırıp " ne oluyor " dedi. Mirajane ellerini arkasında birleştirip laxusun yüzünü daha iyi görebilmek için boynunu kaldırıp tek kaşını havaya kaldırarak " demek kardeşimin bu halde olmasından sorunlu değilsiniz " diye sordu. Laxus yavaş yavaş geri adımlar atarken mirajane de üstüne doğru gidiyordu. Gergin bir şekilde " sana anlatmaya çalıştığım gibi illa adamın tekini dövmemiz mi lazımdı " dedi. Mirajane dudaklarını büzerek laxusu inceleyip " demek dövdünüz " diyerek işaret parmağıyla gömleğinden gözüken dövmesini okşayarak " bu yeterli mi sence gerçekten hiç payınız yokmu " diye sordu. Laxus kaşlarını çatarak " daha önceden engelleyemedik doğru ama bunun tüm sorumlusu marcus ve aiden denen yavşaklar " dedi.

Mirajane flörtleşme havasına girerek laxusun koltuk kenarına gelmesini sağlayarak " demek kafes dövüşçüsüsün " laxusu itip koltuğa boylu boyunca serilmesini sağladı. Laxus kollarını iki yana açıp şaşkın bir şekilde mirajane bakıyordu. Mirajane adamın üstüne çıkıp yavaş yavaş üstünde sürünerek laxusu tahrik ederek ellerini vücudunda dolaştırıp yavaşça onunla yüz yüze gelecek şekilde süzüldü. Saçlarının ucu laxusun yüzünde sürtünerek onu gıdıklıyordu. Mirajane kızık bir sesle laxusun kulağına eğilip " serserinin tekimisin " diye sorarak laxusun kulağını hafifçe ısırdı. Laxus mirajane nin etkisine girerek " sayılır " dedi. Mirajane dudaklarıyla laxusun yüzünü okşayıp burnuna doğru geldiğinde " demek öyle " diyerek tüm gücüyle laxusun burnunu ısırmaya başladı. Laxus şaşkınlık tan çığlık atarken mirajane laxusu ısırmayı bırakıp gömleğinin yakalarından asılıp adamı sert bir şekilde sarsıp başının koltuğa sert bir şekilde çarpmasını sağlayarak " ulan gerizekalı sen o kadar zamandır bana yalanmı söylüyordun bundan bu kadar kolay kurtulacağınımı sanıyorsun " diyerek laxusun yakasını bırakıp suratını tırmalamaya başladı. Laxus sonunda harekete geçip mirajane nin ellerini yakalayıp anında kızı altına aldı...

Cadı ve PeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin