İşte şimdi gaza geldim

760 43 51
                                    

bölümü baştan okuduğumda baya shipli bir bölüm yaptığımı farkettim. Benden uyarı okurken nefes almayı unutmayın lütfen ve ateşinize mukayyet olup erimeyin. Yanınızda yelpaze bulunmasını öneririm.

Şu anda birini dövmemek için kendini sor tutuyordu. Natsu burda olsaydı. Tüm hıncını ondan çıkarabilirdi ama hayır şu anda erzanın kapısının önünde onların inmesini bekliyordu. ( nerden çıktı ki bu ) diye düşünüyordu. Sinirle sigarasından bir nefes daha almıştı. Onlardan bunu gizli tutmalarını isteyecekti başka bir Şansı yoktu. Polise falan şikayet ettikleri an yırtmanın yollarını biliyordu. Fakat bundan sonra onların başı ağrırdı. Sonra gerard sinsi bir gülümseme ile sigarasından derin bir nefes alarak " sanırım olabilir eğlenebirim " dedi. Ayak seslerini duyduğunda onların geldiğini anlayarak bitmekte olan sigarasından son bir nefes alıp attı.

Mirajane ve erza bu hareketini gördüklerinde mirajane " sigaramı içiyor" diye sordu. Erza düşünceli bir şekilde ona bakarak " sanırım evet " dedi. Gerard onlara bakarak yaslandığı arabadan kalkıp kibirli bir havayla " doğrusunu söylemek gerekirse bunu beklemiyordum " dedi. Mirajane mahcup bir gülümseme ile " erza bu tür bir şeye gitmeyi çok istiyordu" dedi. Gerard ilgili bir şekilde erzaya baktı. Erza heyecanlı bir şekilde " hep öyle bir ortamda bulunmak istedim" sonra gerarda yaklaşarak " hey bizde bahis oynayablirmiyiz " dedi. Gerard dikkatli bir şekilde süzdükten sonra direksiyona geçerek " olabilir ama bir şartım var " dedi. Erza ve mirajane arabaya binerken gerarda meraklı bir şekilde bakarak " nedir" dediler. Gerard arabayı çalıştırırken ciddi bir suratla " bu gece yarışa gittiğinizden ne polise ne de başka birine bahsetmeyeceksiniz" dedi. İkiside yutkunarak kabul ettiler .

Yarış alanında sokağın iki yanında inanılmaz bir kalabalık sokak ta yanyana dizilmiş dört arabaya tezahüratlar eşliğinde bakıyordu. Lucy yeni gelmişti. natsuyla onun arabasının başında konuşuyorlardı. Natsu arabasının ön kaputunun üstünde oturuyor. Lucyde önünde dikiliyordu. Natsu lucyi ellerinden tutup kendine doğru çekip gülümseyerek " geldiğin için kendimi şanslı hissediyorum" dedi. Lucy kızararak natsunun elleriyle okşadığı bleklerine bakıp " iyi şanslar umarım kazanırsın " dedi. Natsu gülümseyerek lucyi dahada yakınına çekerek " bana bir söz verir misin " dedi. Lucy kızarıp hala ellerine bakarak " nedir" dedi. Natsu lucynin okşadığı bleklerini bırakıp ellerini geri alarak " kazanırsam bana bir öpücük vereceksin" dedi. Lucy iyice kızararak natsunun yüzüne baktığında natsu büyük bir gülümseme ile " bunu evet olarak kabul ediyorum" diyerek arabanın kaputundan atladı. Laxus yanlarına geldiğinde " yarış başlamak üzere " lucye bakarak " burdan ayrılmamız lazım" dedi. Lucy hala natsunun etkisinde olduğu için kızarmış bir şekilde sadece başını sallamakla yetindi. Laxus lucyle beraber gittiğinde gajel natsunun yanına gelerek " tüm kontrolleri yaptım ama sakın bir delilik yapıp da arabayı haşat etme " dedi. Natsu başını sallayıp direksiyon koltuğuna geçerek " tamam" ünlü sırıtmasını yaparak " şimdi gaza geldim" dedi.

Laxus lucyi eski üç katlı bir binanın teras katına getirmişti. Lucy geldiğinde erza , mirajane ve gerardı görünce şaşırarak " burdamı izleyeceğiz diğerleriyle aşağıda izlemeyecekmiyiz " dedi. Laxus bıkkın bir sesle " diğerlerinin yanında sadece yarışın başlangıcı ve sonunu görebilirsin burdan yarışın çoğunu izleyebilirsin" dedi. Fakat buraya getirmelerinin asıl sebebi altta kızların yanlarında fazla dikkat çekmemesi içindi erza heyecanlı bir şekilde " başlıyor " dedi.

Bu yarışında hakemi olan cana yarışı başlatmak için yine elinde içki şişesi ile arabaların ortasına geldi. Lucy onu gördüğünde ( ne sekzi bir kadın" diye düşünmeden edemedi. Cana içki şişesini kafasına dikerek içerken şöforler arabalarının motorlarını çalıştırmaya başladı. Cana içkisini bitirip boş şişeyi yere attığında tüm arabalar son hızda cananın yanından geçmişti. Tüm kalabalık coşarak tezahürat edip bitiş cizgizine koşuyorlardı. Lucy heyecanlı bir şekilde kenara yaslanıp yarışı izliyordu. Mirajane ve erza da aynı şekilde onla izliyordu. Gerard ve laxus da onların yanlarında sakin bir şekilde yarışı izliyorlardı. Natsu en önde gidiyordu. Yeşil bir araba natsuya yetişmek için sarı bir arabaya kasti olarak çarptığında erza heyecanına yenilerek en küfürbaz ayyaşları bile utandıracak bir küfür ettiğinde bu duydukları an şaşkınlıktan gerard ve laxusun gözleri kocaman açılmış bir şekilde erzaya bakıyorlardı. Yeşil araba natsuya yetişmeye başlayınca erza küfürlerine devam edecekken mirajane ağzını kapatmıştı. Laxus gerardın kulağına eğilerek " birde canaya küfürbaz derdim " dedi. Gerard ise elini ağzına getirmiş gülmemek için kendini sor tutuyordu. Bitiş çizgisine geldiklerinde lucy heyecanlı bir şekilde " geliyorlar" diye bağırdı. Laxus sakin bir sesle " bir tur daha atacaklar " dedi. Lucy suratı asılarak yarışı izlemeye devam etti. Yeşil araba natsuya iyice yaklaştığında diğer iki arabada baya yakındı. lucy endişeden tırnaklarını kemiriyordu. Natsu tam gaz yapıp bitiş çizgisine son Sürat arabayı sürerek geldiğinde yavaşlamaya başlayıp bitiş çizgisinden geçtiğinde kızlar sevinç çığlıkları attı.

Cadı ve PeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin