itirafın yan etkileri

419 23 60
                                    

   Mirajane sıkıntılı bir şekilde yanında uyuyan adama bakarken aklında hep laxusun " benim bir çocuğum olacaktı " lafı dönüp dolaşıyordu. Sıkıntılı bir şekilde nefes alıp yerinden doğrulmuştu. Çarşafı üstünde tutup yaklaşarak laxusun uyuduğundan emin olduktan sonra yerden tşörtü alıp üstüne geçirdi. Yataktan kalkıp ses çıkarmamaya çalışarak odadan çıktı. Yavaş adımlarla merdivenlerden inip mutfağa girip kendine bir bardak su doldurmuştu. Bir yudum alarak sandalye ye oturup bardağı masaya koyup düşünceli bir şekilde başka parmaklarını bardağın kenarında gezdiriyordu. Kısık bir sesle " laxusun çocuğu mu olacaktı şimdi " diye mırıldandı. " ne yani tüm geceki durgunluğun bu muydu " diye bir ses duyduğunda şaşkın bir şekilde kısık bir sesle " laxus " dedi. Bardağa gözlerini yine dikip omuzlarını düşürerek " uyuduğunu sanıyordum " dedi.

Laxus ona doğru gelip karşısına geçerek sandalye çekip oturdu. Kızı inceleyerek " uyuyordum sonra sana sarılmak istediğim de " kıza biraz yaklaşıp yüzüne doğru " sen orda yoktun " dedi. Mirajane nefesini vererek " uyku tutmadı sadece " dedi. Laxus çenesini eline dayıyarak ve bunun sebebi " ve bunun sebebi duydukların mı " dedi. Mirajane tüm cesaretini toplayıp laxusun yüzüne bakarak " laxus çocuk mevzusunda " diyecekken laxus lafını kesip soğuk bir şekilde " Mira bu hikaye benim bayağı canımı sıkıyor " dedi. Mirajane ciddi bakışları eşliğinde " duymak istiyorum " dedi. Laxus kızın bakışlarını görünce bir an duraksadı. Sonra derin bir nefes alarak " lise mezuniyetindeyken jenny adındaki bir kız benden hamile kalmıştı . " dedi. Mirajane duydukları karşısında şok geçirip yutkunarak " lisede mi sonra " dedi. Laxus derin bir nefes alıp Mirajane nin bardağın dan bir yudum alarak " bizim lise biraz geniştir. Daha doğrusu biz öyleyiz. Işte jenny bu haberi verince o zamanlar hapisten yeni çıkan dedemin de sorlamasıyla çocuğu kabul ettim. " dedi. Biraz düşünceli bir durgunlukla " jenny e çocuğu kabul ettiğimi söylediğim anda bana onu çoktan aldırdığını söylemişti. " dedi. Mirajane duydukları karşısında şok içinde yutkunarak " bu yüzden mi gerard a o tepkiyi verdin " dedi.

Laxus omuzları düşük üzgün bir ifadeyle " aslında o kızla olan ilişkim anlamsız bir iddia sonucu olan bir cinsel ilişki ydi. Hoş o iddia yı gerard lezbiyen bir kızı tavlayarak kazanmıştı . " dedi. Bunu duyduğun da mirajane dumur olmuş bir şekilde içinden ( nasıl yaa ) diye geçirdi. Laxus sözüne devam ederek " bu saçma şey yüzünden bir bebek doğmadan öldü . " dedi. Mirajane laxusun yüzündeki pişmanlığı görünce omuzlarını dikleştirip alt dudağını ısırıp yutkunarak " o kızı seviyormuydun " diye sordu. Laxus kıza dik dik bakıp duygusuz bir tavırla tüm ciddiyetiyle " sana verdiğim değer ve sevginin bir gramına bile sahip olmadı " dedi. Mirajane başından aşağı buzla dolu bir kova su dökülmüş gibi hissediyordu. Sesi titreyerek sinirli bir şekilde " bunu ne kadar kolay söylüyorsun" dedi.

Laxus sinirlenmeye başlayarak " inan bana bunları açıklamak benim için bayağı sor ve minnet duymalısın bunları sana anlattığım için " dedi. Mirajane kaşlarını çatarak yumruklarını sıkıp " yüz ifaden öyle demiyor laxus " dedi. Laxus tek kaşını kaldırarak sorgular bir şekilde " Mira bunu ne üsteliyorsun ki sana dürüstlüğümle her şeyi anlattım " dedi. Mirajane gözlerini bardağa dikip " laxus bu söylediklerini idrak etmem lazım. " dediği an laxusun içinde bir ürperti , bir korku tohumu yerleşmişti. Korktuğu şeyi duymak istemediğini belli eden bir tavırla " ne demek istiyorsun Mira " dedi. Mirajane sandalyeden kalkarak kahkülleri dolmakta olan gözlerini saklıyordu. Titreyen bir sesle " bir süre görüşmeyelim laxus " diyerek koşarak mutfaktan çıkmıştı. Laxus duydukları karşısında başta şaşırmıştı. Sonra oda kalkıp mirajanenin arkasından giderek kendi yatak odasına çıktı. Giyinmekte olan kızın kolundan tutup kendine çevirerek " geçmişte kalan bir olay dan dolayı beni terk mi ediyorsun " dedi.

Mirajane başta kolunu çekmeye çalıştı. Laxus daha da sert sıkınca dişlerini birbirine bastırarak " acıyor laxus " dedi. Laxus tutuşunu biraz hafifletip kızın dibine girip çenesini kaldırarak yüzüne bakmasını sağlayarak " sorumu cevapla " dedi. Mirajane başını sallayarak çenesini kavrayan elden kurtulup sakinleştirici bir bakışla " sadece bir süre düşünmem lazım ilişkimizin nereye gittiğini " dedi. Laxus yumuşak bir dokunuşla " ilişkimizin gayet iyi olduğunu düşünüyorum " dedi. Mirajane başını Hayır anlamında sallayarak " ben görmüyorum laxus ileriye baktığımda bir boşluk var " dedi. Laxus susunca devam ederek elini laxusun yanağına koyup okşayarak gözlerinin içine bakıp " sana ilk gördüğüm günden beri aşığım bu yüzden bana dokunmana izin veriyorum ama sen bu kadar kapalı bir kutuyken bana karşı ne hissettiğini belli etmezken " derin bir nefes alıp " kendime olan güvenim sedeleniyor. O yüzden lütfen bir süre görmeyelim " diyerek duydukları karşısında donup kalan laxusu orda bırakıp odadan çıkmıştı. Laxus şok içerisinde duyduklarını idrak etmeye çalışırken Mirajane çoktan evi terk etmişti.

Bir süre geçtikten sonra Mirajane evine yeni gelmişti. Kapıyı sert bir şekilde kapatıp tuttuğu tüm göz yaşlarını salarak kapının dibine çökmüştü. Elleri tirrediği için anahtarları elinden düşmüştü. Sonra hıçkırarak tüm çığlığıyla şiddetli bir şekilde ağlayıp elleriyle yüzünü kapatıyordu. Sonra derin bir nefes alıp hemen çantasına uzandı. " erzaya ihtiyacım var" diye mırıldanıp telefonunu çıkardı.

O sırada erza Gerard ın göğsünde dördüncü rüyasını görürken kulağına gelen telefon sesi rüyasını bölmeye başlamıştı. Gerard şikayetçi bir şekilde homurdanırken erza ise adamın üstüne tamamen çıkıp kollarıyla adamı iyicene sarmıştı. Telefon ısrarlı bir şekilde çalmaya devam edince kız homurdanarak yüz üstü sürünür bir şekilde doğrulup tam komodinden telefonunu alacakken birden kendini sırt üstü uzanmış gerardın altında bulmuştu. Şaşkın bir şekilde gerardın yüzüne bakarak " sen uyumuyormuydun " dedi. Gerard biraz önceki doyumun izlerini hala vücudun da taşıyan kadını alıcı bir gözle inceleyerek " bu ses izin vermedi " diyerek eliyle kızın göğsünü sıkıştırıp üst dişlerini yalarak " bir sefer daha yapabilirim " dedi. Erza gerardın elinin göğsüne yaptığı baskıdan dolayı alt dudağını ısırarak " sorla kontrolünü elinde tutmaya çalışarak " olmaz telefonum çalıyor " dedi. Gerard hiç umursamadan başını erza nın boynuna gömüp hafifçe dişleyerek " boşver " dedi. Erza dişlerini deli gibi bastırıp avuçlarıyla yatak çarşaflarını toplayarak " gerard biri beni bu saatte arıyor kesinlikle önemli bir şey olmuş olmalı " dedi. Gerard bıkkın bir şekilde erza dan uzaklaşıp asık bir suratla " tamam ama eğer önemli bir şey değil se arayanın canına okuyacağım " dedi.

Erza minnettar bir şekilde gerardın dudağına bir öpücük kondurup " teşekkür ederim " deyip gerardın altından çıkarak komodindeki çalan telefonu alıp açarak kulağına getirdi. Gerard ise sırt üstü yeniden yatağa yığılıp üstünü çarşafla örten erzaya baktı. Erza nın endişeli bir şekilde " ne oldu Mira laxus bir şey mi yaptı sana " dediğini duyunca kaşlarını çatarak yerinden doğrulmuştu. Erza yataktan kalkarak " sen merak etme hemen geliyorum " diyerek yataktan kalktı. Gerard oturur pozisyona gelerek " ne oldu " diye sordu. Erza giyinirken " laxus arasında bir şey olmuş deli gibi ağlıyor " dedi. Gerard içinden ( koduğumun puştu ) diye geçirerek oda yataktan fırlayıp giyinmeye başlamıştı.

Bir süre sonra gerard erza yı evine bıraktıktan sonra laxusun evine gelmişti. arabadan inip doğruca kapıya gelmişti. Alacaklı gibi çalarken kapı açılıp karşısında bitkin bir laxus görünce kaşlarını çatıp " kadınımın altımdan kalkıp teselli etmeye gitmesi için iyi bir sebebin vardır umarım " dedi.

   Arkadaşlar yorumlardan memnun değilim eskiden yorum yapanlar bile beğenip geçiyor.

Cadı ve PeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin